Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 72256 keer)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #180 Gepost op: 11-01-2008, 16:37:45 »
Ik zit nu de aflevering terug te kijken en nu ik dat schieten zie, denk ik dat het acteerwerk is van Dunya. Ze schrikt niet echt als er iemand schiet en de anderen allemaal wel. Zelfs de mannen zie je schrikken. Maar ja dat hoeft natuurlijk ook weer niet alles te betekenen. En je ziet ook niet echte tranen bij der. Als je het echt heel eng vindt komen er echte tranen dit waren krokodillentranen die ze er uit moest persen en waardoor alleen der ogen een beetje nat werden. Maar goed ik zie het nut er niet van in om te acteren maar goed.

Offline irmahoeve

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #181 Gepost op: 11-01-2008, 16:43:29 »
Heb aflevering 2 net teruggekeken en het lijkt alsof er een aanwijzing richting de mol in zit. Als er wordt uitgelegd dat er met behulp van 8 topito's een vrijstelling wordt weggegeven (voor de schietopdracht) zie je een afbeelding van 8 groene topito's waarop de tekst ' de mol' staat afgedrukt. Vervolgens wordt er ingezoomd op Patrick en Regina, waarbij Patrick op de voorgrond staat...
Molkenners sinds 2002

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #182 Gepost op: 11-01-2008, 16:45:33 »

Het hoeft heus geen acteerwerk te zijn van Dunya... En misschien was ze al wel over de rooie toen de opdracht begon, maar lijkt het door wat AVRO-knip-en-plakwerk dat ze pas begon toen ze moest schieten. Daarna nam ze wat afstand van de groep dus misschien is ze toen wat gekalmeerd?
Tell me what your telescope says

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #183 Gepost op: 11-01-2008, 16:48:37 »
Dunya heeft zich toch alleen maar niet verdacht gemaakt?? De mol doet altijd mee aan een spel, en weet ook wat er komen gaat. Als de mol zo pertinent tegen was dan had er een andere opdracht plaats gevonden. nietwaar?

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #184 Gepost op: 11-01-2008, 16:54:25 »
Coen vind ik bij de schietopdracht ook verdacht. Als er geld wordt binnengehaald kijkt die niet blij en haalt heel koeltjes z'n oordopjes uit z'n oren. Daarna geeft die wel high-five, maar dat is alleen omdat joris (die was het toch) langskwam. Maar goed Coen kijkt eigenlijk standaard boos.

Offline Resco

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #185 Gepost op: 11-01-2008, 17:10:25 »
Ik heb het idee dat er een aanwijzing in de schietkast zit. Kom er alleen nog niet helemaal uit. Het plaatje is een beetje wazig, misschien dat iemand anders een betere kwaliteit heeft?

Kzat er zelf ook al naar te kijken. Deze foto's komen van de officiële site:










Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #186 Gepost op: 11-01-2008, 17:14:49 »
Dank! dan haal ik mijn berichtje weer weg! En deze ook over 10 min  :D


EDIT: bij jou plaatjes mis ik een aantal flesjes, omdat ze al zijn weggeschoten. De gehele kast is te zien op 6:40, voordat Edo begint
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 17:17:23 door Lola-aapje »

Offline Resco

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #187 Gepost op: 11-01-2008, 17:16:36 »
Dank! dan haal ik mijn berichtje weer weg! En deze ook over 10 min  :D

Is goed, ik ga misschien zelf nog wat screenshots hiervan nemen en dan even kijken wat er in zit. Het kwam wel vrij vaak en lang in beeld dus wie weet...  ::vergroot::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #188 Gepost op: 11-01-2008, 17:19:51 »
Ik zie tenminste op de bovenste twee planken steeds 10 glaasjes en 9 op de onderste.

[edit]
Behalve natuurlijk als er wat afgeschoten is.
[/edit]
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 2
« Reactie #189 Gepost op: 11-01-2008, 17:26:45 »
Ik zie tenminste op de bovenste twee planken steeds 10 glaasjes en 9 op de onderste.

[edit]
Behalve natuurlijk als er wat afgeschoten is.
[/edit]

De ontbrekende plek op de onderste plek was gereserveerd voor de fles van Nicolette. Er zijn immers nog maar 9 kandidaten over.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 2
« Reactie #190 Gepost op: 11-01-2008, 17:37:11 »
Heeft iemand ook een screenshot van de groepsfoto waar joris verdacht op staat?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #191 Gepost op: 11-01-2008, 17:41:29 »
De ontbrekende plek op de onderste plek was gereserveerd voor de fles van Nicolette. Er zijn immers nog maar 9 kandidaten over.
Snap ik ja, was meer voor het geval mensen overal maar 9 glaasjes zouden zien :P
The British are not impressed.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #192 Gepost op: 11-01-2008, 18:00:55 »
lol... ze konden dus 30 topitos verzamelen tijdens deze opdracht
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #193 Gepost op: 11-01-2008, 18:09:03 »
Op de enige groene fles staat 75.
7 = G
5 = E
Georgina?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Resco

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #194 Gepost op: 11-01-2008, 18:57:27 »
Op de enige groene fles staat 75.
7 = G
5 = E
Georgina?

Kan, Georgina's fles is ook als enige met een bruin achtige kleur. Maar goed, de veel te opvallende mol acties van Georgina dan?

Offline freekie

  • Forumlid
  • De enige echte!
Re: Aflevering 2
« Reactie #195 Gepost op: 11-01-2008, 20:14:31 »
Zonder in te gaan op alle theorien en aanwijzingen vind ik dat een opdracht waarbij er twee aan twee aanwijzingen gegeven moet worden, (en ieder jaar komt het weer terug) bij route plannen, organiseren, enz. Dat je de mol aan het werk ziet, kijk maar eens goed. Enthousiast meedoen, inzet zonder output, Onopvallend opvallend net toch iets goed doen. Voor mij is de mol al door de mand gevallen.
frederiquew

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #196 Gepost op: 11-01-2008, 20:41:37 »
Waarom heeft Regina een veel dikkere fles dan de rest??  ???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #197 Gepost op: 11-01-2008, 20:44:23 »
Ik denk dat dat gezichtsbedrog is, omdat haar fles vierkant is en de andere rond zijn. Kijk naar de stickers, die zijn volgens mij allemaal even breed, recht van voren gezien zie je de hele sticker precies, van linkerkant tot aan rechterkant, ook die van Regina.
The British are not impressed.

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #198 Gepost op: 11-01-2008, 20:51:16 »
Ik denk dat dat gezichtsbedrog is, omdat haar fles vierkant is en de andere rond zijn. Kijk naar de stickers, die zijn volgens mij allemaal even breed, recht van voren gezien zie je de hele sticker precies, van linkerkant tot aan rechterkant, ook die van Regina.

Hmm volgens mij niet,,, want op den duur zette PJH de flessen op tafel, om de schietvolgorde te bepalen en toen was Reginas fles overduidelijk weer dikker, terwijl ie in n andere positie staat..

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #199 Gepost op: 11-01-2008, 20:52:17 »
Ik denk dat dat gezichtsbedrog is, omdat haar fles vierkant is en de andere rond zijn. Kijk naar de stickers, die zijn volgens mij allemaal even breed, recht van voren gezien zie je de hele sticker precies, van linkerkant tot aan rechterkant, ook die van Regina.

Dat je de hele sticker kan zien houdt niet in dat de flessen even dik zijn en wat zeker niet het geval is. Die van regina is beduidend breder.
En als je schuin staat is een vierkante fles "makkelijker" te raken omdat deze meer oppervlakte heeft.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 20:55:14 door xD »