Auteur Topic: [Kandidaat] Viviënne  (gelezen 128625 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #240 Gepost op: 27-02-2009, 23:54:57 »
Hoe Viviënne ook reageert opdat zij 300 euro vind in haar kluis:



Het is "slechts" 300 euro en dan die blijheid wanneer ze geld aantreft in haar kluis.   :D
Het bewijs dat het slechts fake is en iedereen om de tuin leidt.
Bij grotere bedragen lacht ze totaal niet.

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #241 Gepost op: 28-02-2009, 08:00:35 »
Hoe Viviënne ook reageert opdat zij 300 euro vind in haar kluis:

Het is "slechts" 300 euro en dan die blijheid wanneer ze geld aantreft in haar kluis.   :D

Wie zegt dat er slechts 300 euro in haar kluis zat? Misschien heeft ze wel 700 euro laten wegwaaien?

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #242 Gepost op: 28-02-2009, 08:07:12 »
Je had Viviënne al lang als mol kunnen ontmaskeren.
...
In aflevering 2 (weer in een loods) haalt ze het meeste geld op. Geld dat in aflevering 10 waardeloos blijkt te zijn omdat er geen passende helftjes bij gevonden worden.
...

...
Maar ze haalt dus wel het meeste geld op. Een mol laat toch gewoon het geld verdwijnen, dan passen de stukjes toch ook niet meer.
...

Alle kandidaten vinden halve euro biljetten. De halve biljetten van Viviënne passen niet aan andere halve biljetten van andere kandidaten. Ze heeft tijdens die opdracht dus helemaal geen geld binnengehaald. Dat kun je nu natuurlijk nog niet met zekerheid weten, maar er rekening mee houden kan natuurlijk wel. Aflevering 10 zal leren of deze theorie klopt of niet.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #243 Gepost op: 28-02-2009, 11:22:49 »
Wie zegt dat er slechts 300 euro in haar kluis zat? Misschien heeft ze wel 700 euro laten wegwaaien?

Lijkt me sterk. Er zat volgens PJH in totaal no 400 euro in de twee andere kluizen.
Als ik mol was geweest had ik de kluis nooit opengekregen. Gewoon de hele reis een beetje moeilijk doen over de code.

Als namelijk alle kluizen open waren was het bedrag (800) nog eens verdubbeld. Dat zou ik als mol zeker niet willen.

En rara, wie kreeg haar kluis niet open? Juist  :-X
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #244 Gepost op: 28-02-2009, 12:43:56 »
Vivienne op de put samen met het mollogo:
37:02 -> 37:03 <-- Inzoomen mol logo -> Vivienne in beeld.
37:04 -> 37:05 <-- Vivienne wijst arm+touw naar mollogo -> Kijkt er na.

Nu met screens:D!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #245 Gepost op: 28-02-2009, 12:48:37 »
Nou hoe George het deed, met die brede glimlach en glas wijn erbij, was toch wel meesterlijk  :P

Idd
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #246 Gepost op: 28-02-2009, 12:51:41 »
Vivienne doet zo enorm haar best. Ze is bij elke opdracht opnieuw het braafste en slimste en beste meisje van de klas......
En als dat verder alleen maar schijn was en ze eigenlijk gewoon heel weinig geld binnenhaalde of ervoor zorgde dat de opdracht niet werd gehaald, dan was het superknap.
Maar... ze haalt hierdoor wel veel geld op en lijkt ook niet vaak een opdracht te ondermijnen.

Maar ja.. je weet het nooit wat we niet hebben gezien.

Voorlopig zie ik haar eerder dingen doen om te zorgen dat een opdracht slaagt of toch nog wat geld oplevert.


Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #247 Gepost op: 28-02-2009, 13:20:35 »

Maar ja.. je weet het nooit wat we niet hebben gezien.

Ik denk dat in de laatste aflevering blijkt dat Vivienne 's nachts haar bed uit is geslopen om de benzine uit de taxi te stelen, waardoor de chauffeur moest tanken en Jon en Anniek bijna niet op tijd waren bij de fotoopdracht.  8)

Nee, dat denk ik niet echt, maar ik doe gewoon mijn uiterste best om toch nog molacties bij Vivienne te ontdekken. :P

Offline Wenven

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #248 Gepost op: 1-03-2009, 02:25:47 »
Ik denk dat Vivienne ook wel de mol kan zijn.
Misschien omdat haar 1 van de leukste vind van allemaal. Maar goed dat even terzijde.

Vivienne zou een uitstekende speler zijn. Ondertussen een pact sluiten met Dennis en zelf de mol zijn. Ze drijft op de oppervlakte, haalt niet echt erg veel geld binnen maar gemiddeld. Pakt wel bij elke gelegenheid de kans om dat te doen. Maar goed... Is ze het wel… of niet?

Ik denk dat ze inderdaad niet teveel wilde opvallen tijdens de laatste afleveringen. Maar ze heeft volgens mij wel mooi die camera uitgezet.

Maar zoals volgens mij velen zeggen; 1 ding is zeker, niets is zeker.


Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #249 Gepost op: 1-03-2009, 11:34:07 »
Haha zul je net zien dat PJH bij die camera zegt, hier moet je toch denken de mol is hier aan het werk..

Antwoord van de kandidaat: Ja maar je doet er verder niks mee !

Net als vorig jaar bij Patrick :P

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #250 Gepost op: 1-03-2009, 11:36:48 »
Heb trouwens zelfs gedroomd dat vivienne de mol is ziek gewoon haha! En dat Anniek de winnares was maar ik heb wat anders op mijn pool.. Jon dus.. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #251 Gepost op: 1-03-2009, 11:44:48 »
Citaat
Overduidelijk Vivienne! Zekers te weten! Wist het al vanaf aflevering 1
Aflevering 1 is van 8 januari, dit bericht van 8 februari. Dus daar zit een maand tussen. VOOR 8 februari ben je toch aan het twijfelen........


Ik heb het niet zo op dit soort uitspraken.

Na de ontknoping komen ze ook vaak op het forum te staan:

'Zie je wel, ik heb het steeds geweten'. Alleen is dat vaak de eerste post van die persoon in het (net afgelopen) molseizoen.

Offline G-unit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #252 Gepost op: 1-03-2009, 11:49:19 »
Heb trouwens zelfs gedroomd dat vivienne de mol is ziek gewoon haha! En dat Anniek de winnares was maar ik heb wat anders op mijn pool.. Jon dus.. :)
Wow, een droom met Vivienne en Anniek in de hoofdrol...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #253 Gepost op: 1-03-2009, 11:51:06 »
'Zie je wel, ik heb het steeds geweten'. Alleen is dat vaak de eerste post van die persoon in het (net afgelopen) molseizoen.

Hahaha  ::rofl::
Is hetzelfde als : "Ja ik wist het allang, maar ik wou jullie seizoen niet verknallen".  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #254 Gepost op: 1-03-2009, 12:00:33 »
Aflevering 1 is van 8 januari, dit bericht van 8 februari. Dus daar zit een maand tussen. VOOR 8 februari ben je toch aan het twijfelen........


Ik heb het niet zo op dit soort uitspraken.

Na de ontknoping komen ze ook vaak op het forum te staan:

'Zie je wel, ik heb het steeds geweten'. Alleen is dat vaak de eerste post van die persoon in het (net afgelopen) molseizoen.

Nouja, als je naar mijn vorige posts kijkt zie je toch echt dat ik alleen al op Vivienne zit.. Het zou zonde zijn als ik nu nog van mol ging veranderen.. Ik vind het zo overduidelijk dat zij het is, zal wel erg door de mand vallen als ze het niet is trouwens, (ik ga niet mijn slippers opeten ofzo). Maar ik zeg niet zie je wel, dat krijg je toch wel en waarom zou ik het nu niet doen.. Dan geloven mensen me tenminste :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #255 Gepost op: 1-03-2009, 12:10:38 »
'Zie je wel, ik heb het steeds geweten'. Alleen is dat vaak de eerste post van die persoon in het (net afgelopen) molseizoen.

Oja, die posts zijn altijd leuk ja  ::rofl::

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #256 Gepost op: 1-03-2009, 12:15:56 »
Oja, die posts zijn altijd leuk ja  ::rofl::

Ja, daar ga ik volledig in mee  ::trots:: ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #257 Gepost op: 1-03-2009, 12:18:49 »
Nouja, als je naar mijn vorige posts kijkt zie je toch echt dat ik alleen al op Vivienne zit.. Het zou zonde zijn als ik nu nog van mol ging veranderen.. Ik vind het zo overduidelijk dat zij het is, zal wel erg door de mand vallen als ze het niet is trouwens, (ik ga niet mijn slippers opeten ofzo). Maar ik zeg niet zie je wel, dat krijg je toch wel en waarom zou ik het nu niet doen.. Dan geloven mensen me tenminste :P
Je bedoelt je latere posts, maar dat zeg je pas vanaf 8 februari. DAT is mijn punt, jij zegt dat je dit al vanaf aflevering 1 zegt, en dat klopt niet.


Je mag rustig zeggen (hardop denken) dat ze de mol is, hoor. Ik zou het een meesterlijke act vinden als ze het is. Alleen: kijk eens naar wat ze IN de prijzenpot heet gespeeld, en kijk eens wat er door haar bemoeienis eruit is gebleven of verdwenen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #258 Gepost op: 1-03-2009, 12:56:29 »
Aflevering 1 is van 8 januari, dit bericht van 8 februari. Dus daar zit een maand tussen. VOOR 8 februari ben je toch aan het twijfelen........


Ik heb het niet zo op dit soort uitspraken.

Na de ontknoping komen ze ook vaak op het forum te staan:

'Zie je wel, ik heb het steeds geweten'. Alleen is dat vaak de eerste post van die persoon in het (net afgelopen) molseizoen.

Ik kan met trots zeggen dat ik al vanaf de eerste afl. Anniek als Mol heb. ::trots:: juij net voor de start van afl. 2 heb ik snel nog mijn mol gepost om later dit soort reacties te voorkomen. Je moet jezelf altijd beetje indekken hè. ::tandpastasmiley::

Verder versta ik eigenlijk niet hoe iemand Viviënne in afl. 1 al zou aanwijzen als mol. Zo'n onschuldig kind. ::hypocriet:: Ze trapte gelijk in de "wel niet zomaar afgeven hè" topito-val van Anniek. >:D
« Laatst bewerkt op: 1-03-2009, 13:03:39 door feniks »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #259 Gepost op: 1-03-2009, 13:31:44 »
Ik kan met trots zeggen dat ik al vanaf de eerste afl. Anniek als Mol heb. ::trots:: juij net voor de start van afl. 2 heb ik snel nog mijn mol gepost om later dit soort reacties te voorkomen. Je moet jezelf altijd beetje indekken hè. ::tandpastasmiley::

Verder versta ik eigenlijk niet hoe iemand Viviënne in afl. 1 al zou aanwijzen als mol. Zo'n onschuldig kind. ::hypocriet:: Ze trapte gelijk in de "wel niet zomaar afgeven hè" topito-val van Anniek. >:D

Ik had Vivienne in afl 1 als mol al omdat ze bij de pers dag in haar shirt het mol logo was te zien en op de groeps foto ze met haar benen een M en met haar handen de O en L uit beeldde. Verder in aflevering 1 zegt PJ: Goede reis, schat  tegen haar, wat slaat op de piet piraat film waar ze in zat. Dat laatste is niet zon sterk argument xD
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)