9 darter muziekvraagWeer een nieuw vraag format: 9 darter music. Een combinatie van quiz en mastermind.
Ik heb hier in de spoilers 9 grote hits staan die door darters zijn gebruikt als walk on music. Aan jullie om de juiste darters aan het juiste nummer te koppelen. Mááár dit gaat iets anders dan anders. Het gaat erom wie als eerste een 9-darter gooit. Oftewel wie als eerste een lijst plaatst van alle 9 juiste darters.
Als je een poging waagt wil ik dus het volgende van je hebben:
1. Naam darter
2. Naam darter
3. Naam darter
4. Naam darter
5. Naam darter
6. Naam darter
7. Naam darter
8. Naam darter
9. Naam darter
Zodra je een gok gewaagd hebt, zeg ik hoeveel namen er goed zijn. Ik zeg alleen niet welke namen er goed zijn. We gaan net zo lang door tot iemand de perfecte leg gooit, oftewel een 9 darter en 9 goede antwoorden heeft. Succes
Nummers even in spoilertags
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
En nog even de antwoorden / eindstand van de vorige vraag
Wedstrijden/competitie 1: WK Wielrennen 2013 in Florence (geraden door Convans, voor 4 punten)
Wedstrijden/competitie 2: WK Rugby 2007 (geraden door de Witte voor 12 punten)
Wedstrijden/competitie 3: Serie B 2006/2007 (geraden door de Witte voor 14 punten)
Wedstrijden/competitie 4: Vrouwendubbelspel tennis olympische spelen 1996 (geraden door MB voor 10 punten)
Wedstrijden/competitie 5: Afdaling voor vrouwen van Sotsji 2014 (geraden door Daisy voor 8 punten)
Wedstrijden/competitie 6: Schoonspringen, 10 meter toren bij de mannen (geraden door Daisy voor 12 punten)
Wedstrijden/competitie 7: EK vrouwenvoetbal 2009 (geraden door De Witte voor 6 punten)
Wedstrijden/competitie 8: GP Zandvoort, 1985 (geraden door Daisy voor 4 punten)
Wedstrijden/competitie 9: Voetbal, WK Clubteams, 2013 (geraden door MB voor 2 punten)
Wedstrijden/competitie 10: Moto GP 2008 eindstand (geraden door MB voor 20 punten)
Wedstrijden/competitie 11: WK handbal voor dames, 2015 (geraden door Daisy voor 6 punten)
Wedstrijden/competitie 12: Golf mannentoernooi Rio 2016 (geraden door Convans voor 8 punten)
Wedstrijden/competitie 13: WK atletiek marathon 1993 (geraden door KingLennart voor 10 punten)
Wedstrijden/competitie 14: WK Basketbal heren 2006 (geraden door de Witte voor 16 punten)
Wedstrijden/competitie 15: Schaatsen, wk afstanden 2013 (geraden door G-Root, 2 punten)
Bonuswedstrijd: de FTT hier op het forum (geraden door Daisy voor 2 punten)
De eindstand1. De Witte - 48 punten
2. Daisy - 32 punten
2. Molebuster - 32 punten
4. Convans - 12 punten
5. Kinglennart - 10 punten
6. G-Root - 2 punten
7. Nieky - 1 punt