Wat een kort verslag D*N!
Ik ga er een fotoverslagje van maken. Ik had 2 weken vrij, en heb daar drie minivakanties in gepropt
Het eerste weekend ging ik met de motormeiden (jaja rond de veertig maar nog steeds meiden) met mijn
naar Sauerland. Naar ons vaste adresje daar, een supergoedkoop pension waar we kind aan huis zijn en we gewoon zelf ons biertje mogen tappen
Dat was echter niet zo'n succes, dus we gingen maar over op dit
totdat dat op was en we andere schnapps moesten proberen
Ehm, we gingen toch motorrijden? Tja, het regende, dus daarom wat meer foto's van onze andere bezigheden. Toch zijn we even op pad geweest hoor (zie de kleding, dit is onze traditie bij terugkeer bij t pension)
Goed, toen naar huis en een paar dagen later weer die kant op, met ander gezelschap. En toen hebben we wel lekker veel motorgereden
en 's avonds bij het kampvuur gezeten
In de tweede week van mijn vakantie heb ik de caravan van mijn ouders geleend en ben ik heel alleen gaan kamperen op de Veluwe
Stonden nog 3 stoelen omdat mijn ouders hadden helpen opzetten
maar na hun vertrek was ik toch niet helemaal alleen hoor
Die dagen heb ik vooral gefietst, naar de IJstent in Garderen bijvoorbeeld
en via een onbedoelde omweg weer terug
De dag daarna dus maar iets minder ver gefietst, namelijk naar het Kroller Muller museum, waar onder andere dit geweldige schilderij hing
en de laatste dag naar Arnhem op de fiets, waarbij ik pas op de terugweg bedacht dat ik wel even met D*N had kunnen meeten