Eerst de nummers die 0 punten kregen:
0 punten:
- Georgia, ik hoop niet dat hij weer depressief wordt als hij dit leest, maar ik vind hem wat schaapachtig zingen en het liedje erg eentonig. Niet prettig in het gehoor.
- New York, zo crimineel goed vond ik dit niet eigenlijk.. valt daarom net buiten de punten
- Alabama, inderdaad behoorlijk zweverige muziek. Hippies in een modern jasje? Wel beetje retro jaren 70 muziekstijl. Weet niet goed waar ik het voor mezelf moet plaatsen..
- Mississippi, de forummer die dit heeft ingezonden zal vast 12 punten scoren bij Art Rooijackers. Verder niks op “The King” aan te merken, maar dit nummer vind ik persoonlijk niet echt bijzonder.
- Connecticut, john Mayer is absoluut geen slechte zanger maar dit nummer vind ik één van zijn mindere hits
- Colorado, dit nummer kan me niet echt bekoren, had meer verwacht van The Lumineers.
- Oklahoma, snap wel dat hij in Amerika populair is, maar dit is niet mijn muziek. Wel moet ik erbij zeggen dat de keuze voor een country artiest bij de staat Oklahoma valt te prijzen.
- Vermont, is dit de vrouwelijke versie van Justin Bieber soms? Ik vind het te gemaakt Alicia Keys/Beconce achtige muziek.
- Massachusetts, Ik vind haar een beetje eng.. misschien wel een van de slechtste nummers van dit festival
- Washington, niet echt mijn ding dit
Dan nu de nummers die wel punten kregen:
1 punt:
North Carolina, Airplanes vond ik altijd wel een okee nummer paar jaar geleden
2 punten:
Californië, inderdaad mooi liedje, komt ook best wel Amerikaans over..
3 punten:
Tennessee, ook voor Kings of Leon geldt dat ik meer had verwacht na hits als sex on fire en use somebody. Wel pluspunten voor het live optreden.
4 punten:
Arkansas, het vrolijk gitaar intro trok mn aandacht en beloofde veel. Zijn stem bleek echter behoorlijk rauw maar verder wel redelijk genoeg om in de punten te komen.
5. punten:
Minnesota, mooi rustig nummer, maar iets te rustig naar mijn smaak. Verder niks op aan te merken.
6 punten:
Kentucky, Gezellig vrolijk zomers Liedje
7 punten:
Texas, goed nummer, mooie combi van lichte rock en zang (het instrumentale maakt het af)
8 punten:
Florida, het doet me aan iets denken, weet alleen even niet welk nummer. Verder prima rock song. Dit had zelfs zo in fifa 14 gepast
10 punten:
llinois, waarom werd deze man slechts 40e? geode stem en elk woord dat hij zingt komt binnen
12 punten:
Oregon, verrassend goed nummer, ligt goed in het gehoor, wordt het niet eens tijd dat hij naast airplay ook daadwerkelijk een hit gaat scoren in Nederland?