Tja ik ben er met open ogen ingetrapt...had het wel heel erg leuk gevonden om weer als winnaar uit de bus te komen...ik heb er eerlijk gezegd niet meer opgelet waar ik nu eigenlijk sta...ik wilde alleen maar jouw tijd verbeteren maar helaas...
Afgelopen weekend trapte Ibung in iets vergelijkbaars. Ik werd 's nachts wakker (half drie ofzo? en ging even kijken hoe het hier voor stond. Het zou nog anderhalf uur duren voor de tijd om was. Ik baalde, ik hoopte dat iemand al gepost had, zodat ik wat langer kon doorslapen.
Ik zag dat Ibung nog online was, dus ging ik in zwaaitopic naar haar zwaaien. Zij zwaaide terug en vroeg, met het oog op de anderhalf uur, of ik het nog laat ging maken. Ik wou al reageren met dat ik zeker nog anderhalf uur wakker zou blijven, maar Ibung had toen al eieren voor haar geld gekozen. Ik kon toen weer met gerust hart naar bed, de komende 6 en half uur tegemoet, wetende dat ik niet afhankelijk was van 2 andere users.
Jup, mijn tactiek lag niet in het posten in dit topic, maar juist elders.
Edit: nog een actie:
In "Het wat vind je van degene boven je topic" over Mollenvanger.
Gaat zo zijn record verbreken
In de hoop dat hij tussentijds gaat posten. Maar dat deed Silvermaiden al voor me