Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221364 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 6-03-2012, 21:39:03 »
Help jongens! Het is alweer bijna donderdag, en ik zit nog steeds te twijfelen!
Hadewych is nog steeds mijn mol, maar ik begin toch ook wel naar Anne-Marie te neigen, wie heeft er een sterk argument om mij definitief te kunnen laten kiezen?
Hadewych pakt 3 keer totaal onnodig persoonlijk geld voor de pot. In plaats van -500 +500 bij het abseilen,  vraag goed op het plein (500) en het doolhof (500). Ik kan voor geen van drieën een goede reden verzinnen waarom je dat als mol zou doen.
...óf niet!

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 6-03-2012, 23:04:30 »
Waar komen al die Anne-Marie stemmers opeens vandaan?  ::oink::

Waar zijn al die Liesbeth stemmers?  ::ohno:: *voelt zich eenzaam*
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 6-03-2012, 23:11:04 »
Waar komen al die Anne-Marie stemmers opeens vandaan?  ::oink::

Waar zijn al die Liesbeth stemmers?  ::ohno:: *voelt zich eenzaam*
zijn we samen eenzaam ::zwaai::

(ik heb er een hekel aan om in de rij staan )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 6-03-2012, 23:16:31 »
Tja, het kan snel gaan. Tot het vertrek van Tim waren wij, de diehard Anne-Marie-stemmers, juist op 1 hand te tellen.

Ben trouwens ook wel verbaasd over die enorme omslag na aflevering 9. Ik weet niet waarom het juist toen zo duidelijk werd voor mensen, die haar daarvoor nog zeiden totaal niet te verdenken.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 7-03-2012, 02:22:22 »
Hadewych! ::ok::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 7-03-2012, 04:40:59 »
Ik heb het hele seizoen meegekeken, maar dit wordt mijn eerste reactie in 2012. Druk druk druk. Eerste twee afleveringen dacht ik Anne-Marie. Daarna overgestapt naar Frits, maar voor de aflevering van zijn vertrek overgestapt naar Tim en ik was er heilig van overtuigd. Sinds hij ook is afgevallen, zit ik op Liesbeth. (Hoewel ik stiekem Anne-Marie ook sterk verdenk).

Anne-Marie heeft alleen bepaalde kandidaatacties die ze zich als mol niet zou kunnen verantwoorden, vind ik. Denk aan munitiedepot, de toren, vispuzzel, de schilderijen, het boogschieten en bij de laatste opdracht, de ontvoering van Liesbeth.

Liesbeth daarentegen heeft weinig van dat soort acties. Juist wanneer de hele groep gezamenlijk tot een beslissing komt ten voordele van de pot, houdt Liesbeth zich relatief afzijdig (vispuzzel, toren). De enige kandidaatactie die ik gevaarlijk vind, is die bij het munitiedepot. Maar hier, zo vlak voor het hofdi-huis, zou ze het 'de-pot-gaat-toch-leeg' argument a la Inge gebruikt kunnen hebben, die dat ook deed tijdens de buggyopdracht in seizoen 7. Dat verschillende kandidaten zouden zijn geëlimineerd doordat ze op Liesbeth stemden, vind ik niet overtuigend genoeg. We weten hoe veel er geknoeid wordt met de quotes van kandidaten, vooral bij de test.

En nu laat ik Liesbeth eigenlijk helemaal buiten beschouwing.  ::rofl:: Waarom? Ik heb geen idee, gewoon een gevoel. Als ze het wel is, verwacht ik dat ze 1 van de beste mollen ooit is en verdient ze mijn verdenking niet eens  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 7-03-2012, 09:32:57 »
Tja, het kan snel gaan. Tot het vertrek van Tim waren wij, de diehard Anne-Marie-stemmers, juist op 1 hand te tellen.

Ben trouwens ook wel verbaasd over die enorme omslag na aflevering 9. Ik weet niet waarom het juist toen zo duidelijk werd voor mensen, die haar daarvoor nog zeiden totaal niet te verdenken.

Het was 1 shot dat ons allemaal heeft omgegooid,  het laatste shot van aflevering 9. ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 7-03-2012, 11:07:59 »
Liesbeth!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 7-03-2012, 11:53:43 »
Ik zit nog steeds op Hadewych. Door alle hints zie ik door de bomen het bos niet meer. Want Anne Marie zou het ook kunnen zijn of toch Liesbeth?

Maar ik zit nu vanaf Almeria op Hadewych als  :D
Vooral die opdracht dat ze Art moesten zoeken. Hadewych stuurde William de verkeerde kant op. En ze wist hoe fanatiek William is.

Waarom denk ik dat Anne Marie niet de  ??? is? Waarom schiet ze zo 2500 euro de pot in? Of puur toeval?

Nee, ik blijf bij Hadewych!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 7-03-2012, 12:06:40 »
Komt er nog zo'n mooie regenboogchart Qper ?

Dat kan. Ik ben alleen bang dat je er niet heel veel wijzer van wordt, want het ligt heel dicht bij elkaar.


Toelichting:
Groen = Kandidaat voert opdracht goed/kandidaats uit
Rood = Negatieve actie in beeld
Oranje = Kandidaat kan hier gemold hebben, maar is niet hard te maken
Geel = Ik kan de rol van deze kandidaat als mol bij de opdracht niet goed plaatsen


Heb even geen tijd om weer allemaal toelichtingstags erin te zetten, maar pak er even een paar uit.
- Bij het maken van de chart ging uit van geen voorkennis/inzage bij de onderhandeling, daarom is 4.3 groen voor Annemarie en Hadewych. Met inzag mag je deze oranje maken.
- 1.2: Liesbeth vind niks met de kaart van Annemarie. Ook loopt Annemarie opzichtig voorbij de vrijstelling. Hadewych stuurt Marit mogelijk verkeerd, maar zij vind juist wel kokers.
- Bij 2.2 geeft Annemarie wel een paar goede letters, maar ze kiest er voor om mee te gaan in het foute antwoord van Maarten. Daarom rood.
- Bij 4.1 staan Liesbeth en Hadewych direct goed. Mogelijk speelt Annemarie in op het wantrouwen van Marit.
- Bij 5.1 geeft Annemarie in eerste instantie een fout antwoord en wordt ze gecorrigeerd door de rest. Daarom oranje. Liesbeth helpt goed mee. Hadewych zet Frits op het verkeerde spoor.
- 6.3: Liesbeth groen omdat ze de discussie afkapt. De rol van de andere 2 is moeilijke te plaatsen.
- 7.1: Het is Annemarie die op de kop begint te schrijven. Als ze hier achterkomen schrijven Hade en Liesbeth fanatiek de antwoorden opnieuw op. (Nb, de joker die Hade koopt beschouw ik als buiten de opdracht om en staat daardoor niet in het overzicht)
- 7.2: Hadewych gaat als enige tegen de voorspelling van de mol in.
- 8.2: Hadewych herkent de anderen, daarom rood. De andere 2 oranje omdat ze expres hebben kunnen kiezen voor kleding die juist erg opvalt.
- 9.1; Annemarie rijdt langzaam en verkeerd. De andere 2 kunnen klooien met de telefoon.



Hoewel het heel dicht bij elkaar ligt, is Hadewych degene met de meeste negatief uitgevoerde opdrachten. Echter ook degenene (naast Liesbeth) met de meeste positief uitgevoerde opdrachten. Annemarie is degene met de meeste mogelijke molacties, alleen geldt voor het merendeel dat ik ze niet hard kan maken en het vooral specualtie is
« Laatst bewerkt op: 7-03-2012, 12:10:00 door Qper »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #590 Gepost op: 7-03-2012, 19:14:17 »
Ik denk dat Anne-Marie de mol is. Ik verdacht haar al na de eerste aflevering, maar heb haar vervolgens steeds verder afgeschreven. Eerst omdat ik ervan uitging dat de mol voorkennis zou hebben bij de seinopdracht met het vuur, daarna omdat ze Tim en William tegenhield om de toren in te gaan en uiteindelijk helemaal door de brandende pijl. Ik ben dan ook geswitcht van Hadewych naar Frits en uiteindelijk naar Tim.

Maar ik kan eigenlijk niet anders concluderen dan dat Anne-Marie de mol wel moet zijn. Hadewych heeft hier en daar een aantal overbodige acties uitgevoerd waarbij ze geld in de pot brengt en Liesbeth heeft in sommige afleveringen gewoon te weinig gedaan om voor een goede terugblik op haar acties te kunnen zorgen. Bovendien wordt het meeste zo in beeld gebracht dat ik bij Liesbeth niet echt meer voor verrassingen kom te staan, terwijl ik bij Anne-Marie juist het gevoel heb dat er af en toe wat wordt achtergehouden.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #591 Gepost op: 8-03-2012, 17:03:20 »
Als Anne-Marie de Mol is, zit ik in de finale goed en kan ik tevreden zijn.
Als Hadewych de Mol is, heb ik het grootste deel van de serie goed gezeten en kan ik tevreden zijn, al was het achteraf dom om te switchen.
Als Liesbeth heb ik haar veel te snel afgeschreven en wordt dit een rampseizoen.
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #592 Gepost op: 8-03-2012, 17:53:06 »
Als Anne-Marie de Mol is, zit ik in de finale goed en kan ik tevreden zijn.
Als Hadewych de Mol is, heb ik het grootste deel van de serie goed gezeten en kan ik tevreden zijn, al was het achteraf dom om te switchen.
Als Liesbeth heb ik haar veel te snel afgeschreven en wordt dit een rampseizoen.
:D Dat laatste geldt voor mij ook... ik heb haar nooit als mol gezien. Maar ook dan blijft het een mooi seizoen met een super leuke diverse kandidatengroep!

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Je ultieme voorspelling
« Reactie #593 Gepost op: 8-03-2012, 18:37:11 »
De ontknoping nadert....
Daarom is het misschien leuk om te weten wat jouw laatste voorspellingen zijn.

Ik begin wel:

Ik heb vanaf aflevering 1 op Liesbeth gezeten, maar nu ga ik toch switchen op het laatste moment:

Verliezer:Liesbeth Staats
Winnaar:Hadewych Minis
De Mol: Anne-Marie Jung(ens) :)
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Je ultieme voorspelling
« Reactie #594 Gepost op: 8-03-2012, 18:38:43 »
Mol: Hadewych (of heel stiekem toch AM)
Winnaar: AM (of heel stiekem toch Hadewych)
Verliezer: Liesbeth

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #595 Gepost op: 8-03-2012, 18:52:37 »
Mol: ::blond::
Winnaar:
Verliezer: ::brunette::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #596 Gepost op: 8-03-2012, 18:54:29 »

Winnaar: ::blond::
Verliezer:
Mol: ::brunette::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #597 Gepost op: 8-03-2012, 18:56:32 »
Mol: ::brunette::
Winnaar: ::blond::
Verliezer:

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #598 Gepost op: 8-03-2012, 18:59:03 »
Mol: ::brunette::
Winnaar: ::blond::
Verliezer:

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #599 Gepost op: 8-03-2012, 19:00:36 »
Verliezer: ::brunette::
Mol: ::blond::
Winnaar:

You'll never walk alone