Ben nu even verder aan het kijken naar de antwoorden.
Veel mensen die Kluun aan mij koppelden mbt favoriete boek, maar ik sta ook heel vaak bij Ontdekking van de hemel (niet om door te komen) en Memoires of a Geisha
Volgens Maria Magdalena had ook van mij kunnen zijn trouwens, dat was wel goed bedacht door een paar.
Stom dat ik niet aan Daisy dacht met dat filmpje van Jurk, had ik natuurlijk moeten weten
Ik vond koekoes Omroep Flevoland wel leuk als afleiding, en ik zie daar dan ook vaak mijn naam bij staan
al denk ik dat men 538 sowieso niet bij mij had verwacht. Het verbaast me daar echt dat Hulpdakdekker niet radio 1 had staan.
Die middelste dochter had ik bij nader inzien wel bedacht bij Schulz, en terecht. Buiten evt HDD (die nooit iets over zijn privedingen meldt volgens mij) wist ik ook niemand anders te bedenken die 3 dochters zou kunnen hebben.
Die foute liedjes vond iedereen blijkbaar moeilijk, gelukkig
Simoncelli was een weggever van mij, en Jenson Button van Daisy, toch zie ik ons daar soms verwisseld staan? Of iig Daisy bij Simoncelli?
Addie bij Hoogerland!
Die had ik noooit gedacht. Nieky, koekoe, wielrenliefhebbers genoeg. Koekoe trouwens ook niet eens bij het overlijden van Wouter Weyland! Dat was een zekerheidje dacht ik.
En dat ibung zo'n hekel heeft aan Mart Smeets had ik ook niet gedacht. Net zoals Vieffan blij is met de Televizierring voor VI ipv WIDM?
En die verzamelingen, leuke maar moeilijke vraag was dat! Dwaastoo D&D
jammer joh...
Daisys borrelglaasjes zijn idd een grote verrassing, en die tennisboeken waren een mooie instinker.