Met de kennis van nu heb ik het begin van aflevering 1 terug gekeken (tot de gletsjeropdracht).
Wat mij opviel was het volgende: je ziet als eerste dat Art de mol afzet bij het vliegtuig (daar gaan we van uit). De mol heeft een wit glanzende envelop met een foto van het vliegtuig en nog een foto (of een ander papier) erin. Daarna zie je de volgende personen, in deze volgorde, ergens uit de auto gezet worden:
1. Frits
2. Hadewych
3. Anne Marie
4. Tim (je ziet alleen een spijkerbroek en schoenen en kan op dat moment dus niet zien dat het Tim is)
5. William
Alle afvallers tot nu toe zie je niet en Liesbeth zie je ook niet uit de auto worden gezet. Liesbeth de mol of de volgende afvaller? Van degenen die niet bij het vliegtuig zijn aangekomen, zie je dan wel weer als enige Liesbeth die door Art wordt afgezet bij het vliegtuig.
Daarna zie je als eerste de huidige 6 overblijvers hun envelop openmaken en zoekend rondkijken, in deze volgorde:
1. Frits (je ziet hem geen envelop openen, en het lijkt alsof hij met een witte envelop loopt, later zie je dat hij alleen de foto in zijn hand heeft, dus het kan zijn dat ik de achterkant van de foto voor een witte envelop aanzie)
2. Hadewych
3. William
4. Liesbeth
5. Tim
6. Anne Marie
Iedereen heeft een bruine envelop waar hij of zij de foto uithaalt, behalve Frits, daar zie je dus een witte of geen envelop. Frits de mol?
Ik weet niet of het een hint is, maar ik vind het op z'n minst opvallend dat we alleen degenen die nu nog over zijn uit de auto gezet hebben zien worden. En dat ze ook als eerste zes in beeld zijn verschenen zoekende met hun envelop (zonder een van de afvallers tussen de eerste 6 die in beeld kwamen).