Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 105003 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De komende aflevering
« Reactie #140 Gepost op: 17-01-2012, 21:42:23 »
Zouden ze een niet-finalist uitnodigen?
...óf niet!

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #141 Gepost op: 18-01-2012, 10:48:14 »
Ik zie de gelijkenis wel een beetje ja. Maar uit de nieuwe MolMailQuiz blijkt dat het een oud-molkandidaat is. Loes Luca heeft nooit met WIDM meegedaan (zou wel leuk zijn trouwens), dus die valt dan af. Wel denk ik dat het een BN-er kandidaat is, want anders zou de persoon voor heel veel kijkers onbekend zijn.

Ik moet zeggen dat ik die vrouw op de een of andere manier wel met Inge Ipenburg associëerde, maar ik heb wel vaker rare vergelijkingen.

:O Misschien is het Karin wel die Carnaval komt vieren met de molkanidaten van dit jaar :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De komende aflevering
« Reactie #142 Gepost op: 18-01-2012, 17:40:06 »
Ik vond haar mond + tanden wel erg lijken op Peggy Vrijens, maar ik zou totaal niet snappen waarom ze juist haar zouden uitnodigen hiervoor.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #143 Gepost op: 18-01-2012, 17:42:45 »
Ik vond haar mond + tanden wel erg lijken op Peggy Vrijens, maar ik zou totaal niet snappen waarom ze juist haar zouden uitnodigen hiervoor.
Om de jokers van de kandidaten te stelen! Daarom geeft Frits ze allemaal weg, hij is de mol en weet dat het gaat gebeuren. (j/k)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #144 Gepost op: 18-01-2012, 18:57:43 »
Net na Studio Sport zag je een sneak-preview voor morgen. Met beelden v/d opdracht waarbij de kandidaten een joker kunnen winnen. Ze kunnen kiezen tussen een joker of een enveloppe. Wat er dan in die enveloppe zit, dat zien we morgen wel :P Maar dan is iig duidelijk hoe het kon vorige week in de sneakpreview dat we daar onderhandelingen zagen over jokers :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #145 Gepost op: 18-01-2012, 19:05:00 »
Wat er dan in die enveloppe zit, dat zien we morgen wel :P

Ik meen testvragen.

Als een kandidaat (doet alsof) hij/zij het antwoord weet is dit misschien voor de ander een joker waard.
Zo ontstaat het ruilen wat we zagen, denk ik.
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #146 Gepost op: 18-01-2012, 19:16:21 »
Ik meen testvragen.

Als een kandidaat (doet alsof) hij/zij het antwoord weet is dit misschien voor de ander een joker waard.
Zo ontstaat het ruilen wat we zagen, denk ik.
Inderdaad testvragen, maar ik denk nog meer... of er moet meer dan één testvraag in de envelop zitten.

Voorkennis over een testvraag is leuk, maar je moet alsnog uitzoeken wat het antwoord is... en ook nog eens de goede mol op het spoor zijn. Met een joker wordt de vraag, als je die vraag fout beantwoord, ook goed gerekend. Daar is geen voorbereiding bij nodig. En als je de vraag toch goed gokt, dan schuift de joker lekker door naar een andere fout beantwoorde vraag. De joker is dus vééél meer waard.
Een joker ruilen voor één testvraag is echt dom, behalve dat je jezelf er mee verdacht maakt.

Andere opties voor de envelop zijn volgens mij: Geld voor de pot, een vrijstelling (denk ik niet in dit geval), een dagje kuuroord, het recht om iemands molboekje te bekijken, etc.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De komende aflevering
« Reactie #147 Gepost op: 18-01-2012, 19:40:41 »
Ik meen testvragen.
Op basis waarvan denk je dat?

Vraag ik uit nieuwsgierigheid hoor, ik kan het me namelijk niet herinneren dat er iets over zichtbaar was.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De komende aflevering
« Reactie #148 Gepost op: 18-01-2012, 19:47:42 »
Op basis waarvan denk je dat?

Vraag ik uit nieuwsgierigheid hoor, ik kan het me namelijk niet herinneren dat er iets over zichtbaar was.
In de preview hoor je William daarover praten.
...óf niet!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #149 Gepost op: 18-01-2012, 21:27:15 »
In de preview hoor je William daarover praten.
Dat meen ik ook, en je ziet een kaartje in zijn hand.
Het gaat over belangrijke info etc.

Belangrijk genoeg om te ruilen.
Hoewel, we hebben nu geleerd dat je beter een joker kunt hebben dan een antwoord,
vind ik zo slim Rat!!!
Dank!
Naïeve Loebas  ::schaam::
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #150 Gepost op: 18-01-2012, 22:10:16 »
Pim-Pam-Pet op het water in een knalkanariegele riverjet..

Frits roept: 'Sporters!', en William lijkt een bordje met 'acteurs' vast te hebben.

Het lijkt erop dat ze van plek wisselen want eerst zien we Anne-Marie met een bordje aan de kant, en Frits/William en Marit (? Of Liesbeth) in de boot, en later zien we William en Frits aan de kant staan met bordjes.

Het lijkt erop dat op die bordjes zowel de categorie als de letter waarmee het beginnen moet staat.

Dieren - B:


Acteur - C/G/O ??


Iets niet zien vanaf een snelle boot is een prima manier om te mollen maar letters aan elkaar plakken, de letter waarmee het beginnen moet onduidelijk maken (erop gepropt of lijkend op een andere letter) is natuurlijk ook een prima optie.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #151 Gepost op: 18-01-2012, 22:15:39 »
??? Ik dacht echt in een van de AVRO uitingen (molmail, 1e minuut filmpje) al gelezen te hebben dat het om Pim Pam Pet ging... maar kan het nu niet meer terug vinden. Misschien dan toch een tweet, het forum of WIDMblog?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #152 Gepost op: 18-01-2012, 22:18:52 »
??? Ik dacht echt in een van de AVRO uitingen (molmail, 1e minuut filmpje) al gelezen te hebben dat het om Pim Pam Pet ging... maar kan het nu niet meer terug vinden. Misschien dan toch een tweet, het forum of WIDMblog?

In de promo.  :)
'Pim pam pet op het water'.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #153 Gepost op: 18-01-2012, 22:26:46 »
In de promo.  :)
'Pim pam pet op het water'.
Thx!

Ik dacht dit trouwens in het "http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=44188.0"-topic te posten, waar er wat 'discussie' over was.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #154 Gepost op: 19-01-2012, 15:51:30 »
Ik meen testvragen.

Als een kandidaat (doet alsof) hij/zij het antwoord weet is dit misschien voor de ander een joker waard.
Zo ontstaat het ruilen wat we zagen, denk ik.

Volgens mij gaat het om informatie over opdrachten van volgende afleveringen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #155 Gepost op: 19-01-2012, 16:35:52 »
Uit t interview met Frits blijkt dat de geheimzinnige Mamaloe dame een gids is.

Benieuwd wat voor gids dan.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Giusto

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #156 Gepost op: 19-01-2012, 16:48:08 »
MaritvBohemen
Beste#mollenvangers, Ik weet wie er vanavond in ieder geval NIET naar huis gaat... Of ik m nou nodig had of niet, ìk blijf.#widm

Wat moeten we daarmee dan?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #157 Gepost op: 19-01-2012, 16:50:40 »
MaritvBohemen
Beste#mollenvangers, Ik weet wie er vanavond in ieder geval NIET naar huis gaat... Of ik m nou nodig had of niet, ìk blijf.#widm

Wat moeten we daarmee dan?

Simpel toch ; dat ze een vrijstelling had!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #158 Gepost op: 19-01-2012, 16:54:50 »
Wat moeten we daarmee dan?

Ze heeft een vrijstelling... of bedoelde je dat niet?

Offline eriw85

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #159 Gepost op: 19-01-2012, 17:00:35 »
Met dit twitterbericht van marit twijfel ik wel of er vanavond iemand uit gaat.

zeker ook de muziekale hint nog :
i can't explain van the who

oftewel ze kunnen niet uitleggen wie er uit gaat, want er gaat niemand uit en marit heeft de vrijstelling voor niks