Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788661 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #700 Gepost op: 27-06-2012, 18:56:27 »
Hahaha, ik wed dat ze veel opdrachten met ''Die Moltrein'' gedaan hebben.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #701 Gepost op: 27-06-2012, 19:15:53 »
LOL itempje over Janine in RTL zonet.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #702 Gepost op: 27-06-2012, 19:43:44 »
Hahaha, nu hebben we Frankrijk-Bordeaux, DE vondst van Pac-Mol, Canada en Zuid-Afrika.


Zuid-Afrika it is.........
Ik denk dat Bordeaux de afleidingsmaneuvre is, dat Canada het niet wordt, en dat we dus inderdaad dan een serie krijgen waarbij de 2 landen weer een heel eind uit elkaar liggen. Roemenië en Zuid-Afrika. Hebben die 2 landen nog iets gemeen met elkaar? (zoals Noord Ierland/Jordanië kruisvaarders hadden?)

En daarnaast als het deze combinatie wordt spelen ze in op wat sommigen (waaronder ik) altijd al eens wilden zien. Een keer naar Oost-Europa en Afrika. Waar dus is gekozen voor Zuid-Afrika, na de mislukte poging voor Marokko. (ik vond al zo verdacht dat er destijds werd benadrukt dat we geen Afrikaans land moesten verwachten, terwijl Zuid-Afrika in mijn ogen prima kan. Flashback is er tenslotte ook opgenomen).
« Laatst bewerkt op: 27-06-2012, 19:46:27 door mollenvanger21 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #703 Gepost op: 27-06-2012, 19:49:50 »
Dat Bordeaux afleidingsmanoeuvre is, vermoedde ik eigenlijk al direct. Bordeaux mag dan wel iets minder in trek zijn bij Nederlanders dan bijvoorbeeld Parijs, maar er spoken nog genoeg Nederlanders rond om een opname van WIDM te kunnen verpesten.

De andere opties zijn in dat opzicht gewoon veel waarschijnlijker, hoewel ik denk dat er momenteel meer Nederlanders Zuid-Afrika bezoeken dan Roemenië. Dat laatste land was natuurlijk een grap, maar toch....

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #704 Gepost op: 27-06-2012, 19:58:46 »
Dat Bordeaux afleidingsmanoeuvre is, vermoedde ik eigenlijk al direct. Bordeaux mag dan wel iets minder in trek zijn bij Nederlanders dan bijvoorbeeld Parijs, maar er spoken nog genoeg Nederlanders rond om een opname van WIDM te kunnen verpesten.

De andere opties zijn in dat opzicht gewoon veel waarschijnlijker, hoewel ik denk dat er momenteel meer Nederlanders Zuid-Afrika bezoeken dan Roemenië. Dat laatste land was natuurlijk een grap, maar toch....
::jaja:: klopt Maar na de serie in Spanje geloof ik alles, dus ook dat Frankrijk een optie zou kunnen zijn. In Spanje (en ook dat deel waar serie 12 is opgenomen) barst het van de Nederlanders. Daarnaast, Nedelanders zijn overal. Dat zag je in Nicaragua dat Karin iemand aansprak die een Nederlander bleek te zijn.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #705 Gepost op: 27-06-2012, 22:43:02 »
« Laatst bewerkt op: 27-06-2012, 22:46:04 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #706 Gepost op: 27-06-2012, 22:57:44 »

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #707 Gepost op: 27-06-2012, 23:48:43 »
De eerste tweets 'Sherlock Holmes' en daarna een mogelijke bevestiging??

storify.com/janine-tweets

Aan de andere kant vind ik het ook wel raar dat ze zegt 'Sherlock Holmes' terwijl ze weet dat ze er misschien een boete voor krijgt. Is het daarom juist niet zo?
« Laatst bewerkt op: 27-06-2012, 23:50:42 door bartjel »

Offline stijn-h

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #708 Gepost op: 28-06-2012, 03:38:46 »
De eerste tweets 'Sherlock Holmes' en daarna een mogelijke bevestiging??

storify.com/janine-tweets

Aan de andere kant vind ik het ook wel raar dat ze zegt 'Sherlock Holmes' terwijl ze weet dat ze er misschien een boete voor krijgt. Is het daarom juist niet zo?

De avro moet wel lef hebben om haar een boete op te leggen, na wat er met haar gebeurd is..
& ze zegt hier niets dat bevestigend of ontkennend is.. Sherlock Holmes kan natuurlijk slaan op het feit dat die man Sherlock Holmes gedrag vertoond  ::vergroot::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #709 Gepost op: 28-06-2012, 09:42:33 »
Ik heb ook begrepen dat er altijd iemand van de productie bij haar is. Dat was iig de eerste paar dagen het geval, die zal toch ook wel een beetje op letten? En mss is dit wel weer hun manier om het dit jaar uit te laten lekken.
Hartstikke leuke speurtocht was het weer lijkt mij!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #710 Gepost op: 28-06-2012, 15:32:23 »
Inmiddels staat op vele nieuwssites ook al dat Janine in Zuid-Afrika ligt. (ook op Wikipedia, waar ook staat dat ze naar Roemenië gaan)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #711 Gepost op: 28-06-2012, 18:35:13 »
Ik heb ook begrepen dat er altijd iemand van de productie bij haar is. Dat was iig de eerste paar dagen het geval, die zal toch ook wel een beetje op letten? En mss is dit wel weer hun manier om het dit jaar uit te laten lekken.
Lijkt me ook. Inmiddels zijn de opnames wel voorbij of bijna voorbij mogen we aannemen.
Het is dus prima als nu bekend wordt dat het een ander land was. De reden om te verzwijgen is nu wel weg, dus ik neem aan dat Janine gewoon 'groen licht' ervoor heeft gekregen van de productie.

Overigens Zuid Afrika..  ::love::
Ik vind het een geweldige bestemming dus ik hoop gewoon dat dit waar is!!  ;D
Weer eens helemaal wat anders maar een prachtig Mol land!
En uiteraard nog heel veel beterschap voor Janine die in ieder geval de moed er duidelijk in houdt.  ::ok::
Ik ken haar verder niet zo goed maar het lijkt me - op basis van haar tweets, haar ex-Jakhals bestaan en het feit dat ze goed bevriend is met Arjen - een erg leuk mens!  :D
« Laatst bewerkt op: 28-06-2012, 18:40:46 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #712 Gepost op: 28-06-2012, 18:54:29 »
Inmiddels staat op vele nieuwssites ook al dat Janine in Zuid-Afrika ligt. (ook op Wikipedia, waar ook staat dat ze naar Roemenië gaan)

Dit is op Wikipedia weer een kwartier later weggehaald. Zolang niets bevestigd is is het speculatie, en speculatie hoort niet thuis op Wikipedia.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #713 Gepost op: 28-06-2012, 19:57:03 »
Dit is op Wikipedia weer een kwartier later weggehaald. Zolang niets bevestigd is is het speculatie, en speculatie hoort niet thuis op Wikipedia.
Oh oke, dat had ik nog niet gezien maar dat zat er inderdaad wel dik in.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #714 Gepost op: 28-06-2012, 20:13:11 »
Wikipedia kan jan en alleman wat opzetten. Als ik zou willen zou ik er nu zo kunnen opzetten dan WIDM 13 in België plaatsvindt.  ;D Niet de meest betrouwbare bron dus ;)

Een combi Roemenië/Zuid Afrika zou ik niet aan gedacht hebben, desalniettemin lijken het me zeer geschikte WIDM landen. Ben benieuwd of dit het ook daadwerkelijk wordt.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #715 Gepost op: 28-06-2012, 20:21:11 »
Wikipedia kan jan en alleman wat opzetten. Als ik zou willen zou ik er nu zo kunnen opzetten dan WIDM 13 in België plaatsvindt.  ;D Niet de meest betrouwbare bron dus ;)

Een combi Roemenië/Zuid Afrika zou ik niet aan gedacht hebben, desalniettemin lijken het me zeer geschikte WIDM landen. Ben benieuwd of dit het ook daadwerkelijk wordt.
Ik wilde het ook niet als bron gebruiken, ik wilde alleen even kijken of het al aangepast was, wat ik wel verwachtte. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #716 Gepost op: 29-06-2012, 00:23:18 »
Rik engelkes (OOk bekend van widm) is tijdens de opnamens van fort boyard gewond geraakt en buiten westen geraakt..
Ook hij is naar een ziekenhuis in bordeaux gebracht, moest een beetje lachen toen ik het zag.
Na al deze discussie. Toevallig dat hij dus ook naar bordeaux is gebracht.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #717 Gepost op: 29-06-2012, 00:24:19 »
Rik engelkes (OOk bekend van widm) is tijdens de opnamens van fort boyard gewond geraakt en buiten westen geraakt..
Ook hij is naar een ziekenhuis in bordeaux gebracht, moest een beetje lachen toen ik het zag.
Na al deze discussie. Toevallig dat hij dus ook naar bordeaux is gebracht.


erg grappig ja  ???
You'll never walk alone

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #718 Gepost op: 29-06-2012, 00:53:57 »
waarom zo serieus, tuurlijk is het niet leuk voor rick!!
Maar toevallig dat hij ook rugklachten heeft en gewond is geraakt tijdens een zelfde soort programma en OOK naar bordeaux is gebracht.
Ik bedoel er verder niks mee hoor :p

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #719 Gepost op: 29-06-2012, 01:11:03 »
Rick is inmiddels weer terug in Nederland, heeft wel rugklachten, maar niets gebroken of zo.
Moet de komende weken intensief door een fysiotherapeut behandeld worden.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.