Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 111010 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #80 Gepost op: 8-02-2012, 17:31:00 »
Precies andersom: telefoons hoefden waarschijnlijk niet ingeleverd en molboekjes kregen ze niet. ;)

Zou me sterk lijken als ze hun telefoons mochten houden ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Vragenvuur
« Reactie #81 Gepost op: 8-02-2012, 17:34:12 »
Zou me sterk lijken als ze hun telefoons mochten houden ;)

Je ziet ze regelmatig met hun telefoontjes.
...óf niet!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #82 Gepost op: 8-02-2012, 17:35:48 »
Zou me sterk lijken als ze hun telefoons mochten houden ;)

Desalniettemin zien we een foto van Liesbeth in de spiegel met haar iPhone. Vorig jaar ook al Soundos met een tablet PC... Ik denk dat ze die apparaten mogen houden omdat de kandidaten anders ontwenningsverschijnselen vertonen. ;)

Ik zou het wel weten trouwens als kandidaat: iPad met passcode mee ipv een molboekje. Veel veiliger!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #83 Gepost op: 8-02-2012, 17:43:47 »
Desalniettemin zien we een foto van Liesbeth in de spiegel met haar iPhone. Vorig jaar ook al Soundos met een tablet PC... Ik denk dat ze die apparaten mogen houden omdat de kandidaten anders ontwenningsverschijnselen vertonen. ;)

Ik zou het wel weten trouwens als kandidaat: iPad met passcode mee ipv een molboekje. Veel veiliger!

Hm, was me niet opgevallen. Wel raar, want hoewel valsspelen met een telefoon met tijdens de opdracht allemaal mensen om je heen toch onmogelijk is, vraag ik me dan vooral af waarom ze vroeger wél alles moesten inleveren.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #84 Gepost op: 8-02-2012, 17:48:19 »
Zou me sterk lijken als ze hun telefoons mochten houden ;)

Voor een opdracht begint worden ze vast ingeleverd. Je ziet ze immers ook niet met portomonnees of tassen sjouwen terwijl ze bezig zijn.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #85 Gepost op: 8-02-2012, 17:49:28 »
conclusie:
goede vraag! ben ik ook nieuwsgierig naar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #86 Gepost op: 8-02-2012, 19:40:48 »
Krijgen de kandidaten tijdens de test ook de vraag 'Wie valt er de volgende aflevering af?' of is dit slechts een vraag voor de molloten die de test thuis op de Avro-site kunnen maken?
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #87 Gepost op: 8-02-2012, 19:42:22 »
Krijgen de kandidaten tijdens de test ook de vraag 'Wie valt er de volgende aflevering af?' of is dit slechts een vraag voor de molloten die de test thuis op de Avro-site kunnen maken?

Dat laatste, want hoe kunnen ze zo'n vraag nou tijdens de opnames goed of fout rekenen? :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #88 Gepost op: 8-02-2012, 19:46:20 »
Dat laatste, want hoe kunnen ze zo'n vraag nou tijdens de opnames goed of fout rekenen? :D

Met terugwerkende kracht. ;D Degene met de meeste fouten vliegt eruit, maar als daarna blijkt dat iemand de afvallersvraag fout had, en de afvaller had 'm goed, dan mag degene met het rode scherm weer terug komen en heb je alsnog kans om eruit te vliegen. ::) Alleen moet je dan wel weer degene als afvaller rekenen die afviel omdat hij de afvaller fout had. Ingewikkeld. ;D

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #89 Gepost op: 8-02-2012, 19:51:01 »
Krijgen de kandidaten tijdens de test ook de vraag 'Wie valt er de volgende aflevering af?' of is dit slechts een vraag voor de molloten die de test thuis op de Avro-site kunnen maken?

Af en toe floept er even een domme opmerking uit m'n mond. Stom! Niet zeuren, Heinz!
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #90 Gepost op: 8-02-2012, 21:58:38 »
Liesbeth in de spiegel met haar iPhone

Was het niet zo dat bij haar verjaarsetentje de telefoon ging en zij echt iets had van: he wat hoor ik nou?

Dus dat zou kunnen betekenen dat zij en elke andere kandidaat een WIDM telefoon hebben gekregen. Waarmee ze kunnen twitteren enz. om toch contact te houden met de buitenwereld.

Want het zou wel gek zijn als ze daadwerkelijk met allemaal vriendinnen bellen en vooral gebeld worden van "mag ik even je keukentrapje lenen" en je dan een heel verhaal moet liegen dat je op een seminarum bent of wat ook... nee het lijkt mij wel logisch als iedereen gewoon WIDM telefoontjes heeft waarvan ze niet weten wat het nummer is.

Voor Art is het dan wel makkelijk contact op te nemen, en zoals op de Toren dat de kandidaten ook elkaar kunnen bellen (in dit geval Tim).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #91 Gepost op: 8-02-2012, 22:02:25 »
Want het zou wel gek zijn als ze daadwerkelijk met allemaal vriendinnen bellen en vooral gebeld worden van "mag ik even je keukentrapje lenen" en je dan een heel verhaal moet liegen dat je op een seminarum bent of wat ook... nee het lijkt mij wel logisch als iedereen gewoon WIDM telefoontjes heeft waarvan ze niet weten wat het nummer is.

Voor Art is het dan wel makkelijk contact op te nemen, en zoals op de Toren dat de kandidaten ook elkaar kunnen bellen (in dit geval Tim).

Wat betreft de torenopdracht: er wordt duidelijk gezegd dat Tim een telefoon kreeg speciaal voor die opdracht.
Ik denk zelf dat ze hun eigen telefoons konden houden. Liesbeth zette vandaag bijvoorbeeld een foto op Twitter die tijdens de opnames is gemaakt met een smartphone. Haar eigen lijkt me dus.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #92 Gepost op: 9-02-2012, 00:18:04 »
Af en toe floept er even een domme opmerking uit m'n mond. Stom! Niet zeuren, Heinz!

Haha, dat ken ik  :D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #93 Gepost op: 9-02-2012, 08:51:15 »
Wat betreft de torenopdracht: er wordt duidelijk gezegd dat Tim een telefoon kreeg speciaal voor die opdracht.
Ik denk zelf dat ze hun eigen telefoons konden houden. Liesbeth zette vandaag bijvoorbeeld een foto op Twitter die tijdens de opnames is gemaakt met een smartphone. Haar eigen lijkt me dus.

Sterker nog: Liesbeth heeft in een van de voorfilmpjes ook gezegd dat ze het vervelend vond dat ze steeds rond haar verjaardag werd gebeld om wat af te spreken, terwijl dat niet kon omdat ze in IJsland zat. Ik kan me het precieze filmpje niet meer herinneren maar ik nam bij dat filmpje wel aan dat ze werd gebeld terwijl ze in IJsland zat.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #94 Gepost op: 9-02-2012, 16:48:57 »
Sterker nog: Liesbeth heeft in een van de voorfilmpjes ook gezegd dat ze het vervelend vond dat ze steeds rond haar verjaardag werd gebeld om wat af te spreken, terwijl dat niet kon omdat ze in IJsland zat. Ik kan me het precieze filmpje niet meer herinneren maar ik nam bij dat filmpje wel aan dat ze werd gebeld terwijl ze in IJsland zat.

Klopt. Ik denk mede doordat er vroegtijdig af te leiden was wie er afviel vorig jaar, door het wederom twitteren. Dit jaar is dat duidelijk (en begrijpelijk) anders gegaan.
Het was ook wel te voorspellen dat er mensen zouden zijn die Liesbeth zouden bellen voor haar verjaardag sws, dus. De tijden van 'alles inleveren' zijn voorbij omdat het tegenwoordig simpelweg te veel obstakels zou opleveren. Het werd trouwens ook niet meer in een scène getoond in tegenstelling tot voorgaande jaren.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #95 Gepost op: 9-02-2012, 18:37:25 »
Voor een opdracht begint worden ze vast ingeleverd. Je ziet ze immers ook niet met portomonnees of tassen sjouwen terwijl ze bezig zijn.
Er zullen dan ook vrij weinig kandidaten zijn, die tijdens een opdracht even boodschappen moeten doen......

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #96 Gepost op: 9-02-2012, 18:44:51 »
Er zullen dan ook vrij weinig kandidaten zijn, die tijdens een opdracht even boodschappen moeten doen......

Behalve dan bij de boodschappenopdracht uit seizoen 4 en de boodschappen met verschillende eurolanden uit seizoen 9  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #97 Gepost op: 9-02-2012, 19:39:48 »
Behalve dan bij de boodschappenopdracht uit seizoen 4 en de boodschappen met verschillende eurolanden uit seizoen 9  ::rofl::

Oja, dat is leuk, ik kom er net achter dat één van de vlaggetjes uit die opdracht de Spaanse vlag is. En die staat bij mij op m'n kamer. ;D

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #98 Gepost op: 9-02-2012, 22:09:48 »
Ik heb een hele belangrijke vraag voor Anton of ieder ander organisatorisch lid van de crew...
"Hebben jullie de vrijstelling opgedoken of moet ik een vliegticket naar Alquife boeken?"
臥底 是 谁?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #99 Gepost op: 10-02-2012, 00:04:13 »
Aan JP, Anton, Rick, Art óf de mol:
Bij welke tv-quiz zou de mol kans maken om te winnen?
« Laatst bewerkt op: 10-02-2012, 00:17:31 door Lautjuh »