Auteur Topic: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic  (gelezen 212624 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #480 Gepost op: 19-03-2012, 16:13:17 »
Zo, mijn foto's staan er op, je kunt ze allemaal zien [hier]. Dit jaar geen zin in dat gedoe met verkleinen, dus maar gewoon zo. Als je op de kleine afbeeldingen klikt krijg je een grotere versie. Wil je die downloaden, dan staat linksonder in beeld de bestandsnaam, als je hier op klikt krijg je hem op volle grootte. En dan mag je hem zelf weer verkleinen als je hem wilt laten afdrukken.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #481 Gepost op: 19-03-2012, 16:16:43 »
Zo, mijn foto's staan er op, je kunt ze allemaal zien [hier]. Dit jaar geen zin in dat gedoe met verkleinen, dus maar gewoon zo. Als je op de kleine afbeeldingen klikt krijg je een grotere versie. Wil je die downloaden, dan staat linksonder in beeld de bestandsnaam, als je hier op klikt krijg je hem op volle grootte. En dan mag je hem zelf weer verkleinen als je hem wilt laten afdrukken.
  ::ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #482 Gepost op: 19-03-2012, 16:23:10 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline SanneW

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #483 Gepost op: 19-03-2012, 16:28:34 »
Dit jaar was ik er ook weer eens bij.

Persoonlijk vond ik dit één van de teleurstellende jaren dat ik geweest ben.  :\'(

Dat er weinig kandidaten komen, ok daar heb ik wel begrip voor.

Er wordt een programma voorgesteld waar totaal niet aan gehouden wordt. Meet & greet maar eenmalig inplaats van twee, daarbij stopt de eerste meet & greet al veel te vroeg. Terwijl je met meer mensen op minder kandidaten in de rij moet staan.
Daarbij waren het vaak geen rijen meer, maar meer mensen chaotisch bij elkaar en wie geluk heeft is eerder aan de beurt, dan iemand die er al een tijdje staat.

Ik vond het ook wel jammer dat wat kandidaten eerder weg moesten, soms zelfs sneaky weggingen.

Skype met Anne-Marie was dan wel weer heel leuk!!

Ik hoop dat het in ieder geval weer beter wordt, zeker dat er een rij systeem komt, want dat werkt veel beter en ook eerlijker voor iedereen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #484 Gepost op: 19-03-2012, 16:31:32 »
Zo, mijn foto's staan er op, je kunt ze allemaal zien [hier].

Hele mooie foto's Dae! ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #485 Gepost op: 19-03-2012, 16:33:23 »
Dank je, Heinz :)
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #486 Gepost op: 19-03-2012, 17:19:19 »
I used to have a signature, but then I took an arrow in the knee.

Past nu leuk bij je boog  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #487 Gepost op: 19-03-2012, 17:25:30 »
Mooie dag! Leuk om iedereen weer eens te zien en bij te kletsen. Ben heel erg blij met mijn molgeld, nogmaals bedankt Tuba! ::ok::

Mijn eerste fotootje:



Ik snap er niks meer van dat molgeld was toch geveild waarom hoor ik dan verschillende mensen dat ze molgeld hebben werd dit gratis uitgedeeld ofzo?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #488 Gepost op: 19-03-2012, 17:37:51 »
Ik snap er niks meer van dat molgeld was toch geveild waarom hoor ik dan verschillende mensen dat ze molgeld hebben werd dit gratis uitgedeeld ofzo?
Kwestie van een deal sluiten met de koper van dat geld. Nogmaals hartstikke bedankt Tsubasa! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 19-03-2012, 17:39:50 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #489 Gepost op: 19-03-2012, 17:41:08 »
Past nu leuk bij je boog  ::rofl::
Hahaha, ja idd :P
The British are not impressed.

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #490 Gepost op: 19-03-2012, 17:48:39 »
Kwestie van een deal sluiten met de koper van dat geld. Nogmaals hartstikke bedankt Tsubasa! ::ok::

O ik begrijp nu dus dat  ::bravo::  ::bravo::weer werd doorverkocht/gegeven. Maar vond het een erg leuke molfandag en ben al erg blij met een foto van de duikopdracht namelijk: de moeder van frits als baby

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #491 Gepost op: 19-03-2012, 17:52:48 »
Kwestie van een deal sluiten met de koper van dat geld. Nogmaals hartstikke bedankt Tsubasa! ::ok::


Zou iemand mij een foto van dat molgeld willen sturen gewoon gescand zodat ik het uitkanprinten en toch nog een soort van molgeld heb wil het namelijk erg graag hebben ook omdat er een aanwijzing naar de mol in zat ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #492 Gepost op: 19-03-2012, 17:59:21 »
Nog wat foto's van de veiling:




















Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #493 Gepost op: 19-03-2012, 18:04:02 »
Dit heb ik weten te bemachtigen op de molfandag:

foto van frits zijn moeder als baby deze foto werd gebruikt bij de duikopdracht.
t-shirt WIDM met handtekeningen van: Hadewych, Liesbeth, Frits, Art, Marit.
handtekeningen boekje met  handtekeningen van:Hadewych, Liesbeth, Frits, Art, Marit.

Zie foto's



Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #494 Gepost op: 19-03-2012, 18:09:23 »
Zo, mijn foto's staan er op, je kunt ze allemaal zien [hier]. Dit jaar geen zin in dat gedoe met verkleinen, dus maar gewoon zo. Als je op de kleine afbeeldingen klikt krijg je een grotere versie. Wil je die downloaden, dan staat linksonder in beeld de bestandsnaam, als je hier op klikt krijg je hem op volle grootte. En dan mag je hem zelf weer verkleinen als je hem wilt laten afdrukken.

Wat een prachtige foto's Joram! Ik had niet door dat je me stiekem hebt gefotografeerd :)

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #495 Gepost op: 19-03-2012, 18:18:37 »
Waar waren nou eigenlijk die houten bordjes van? Want net als Tim heb ik géén idee waar ze gebruikt zijn. Bij de trap kan ik me geen bordjes herinneren.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #496 Gepost op: 19-03-2012, 18:20:28 »
Want bij Art ging het prima! De ruimte was daar smal waardoor automatisch een rij vormde, en Art keek telkens één kant op om mensen te ontvangen waardoor het voor iedereen duidelijk was hoe de rij was. Achteraan aansluiten was dus geen probleem - je wist dat je aan de beurt kwam. Verder omdat de rij smal was ging het voor je gevoel aardig vlot. Ten derde was de kandidatenbegeleider bij Art en maakte hij foto's voor de mensen die alleen waren (waarvoor dank!) en ik denk dat dat ook helpt. Bovendien denk ik dat puur de aanwezigheid van een begeleider er voor zorgt dat de rij iets netter wordt gehandhaafd; daarnaast kan die daar ook in sturen door mensen die verkeerd staan door te verwijzen naar de achterkant van de rij. Dat is namelijk niet iets dat de kandidaat in kwestie (of in dit geval presentator) moet doen vind ik. Die is druk genoeg met andere dingen.

Dus het kán wel.
Kwam volgens mij niet door de smalle ruimte, maar puur omdat niemand de wraak van JP over zich heen wil! ::rofl:: Maar dat helpt inderdaad wel.

Ik heb mij erg vermaakt gisteren! Ik ga straks alle foto's bekijken, verslagjes lezen en zien of er nog iets zinnigs op mijn fotocamera staat. Organisatie, kandidaten, crew en mede-molloten bedankt!!!

Waar waren nou eigenlijk die houten bordjes van? Want net als Tim heb ik géén idee waar ze gebruikt zijn. Bij de trap kan ik me geen bordjes herinneren.
Die houten bordjes lagen plat op de treden bij de trapopdracht, maar ze vielen niet heel erg op.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #497 Gepost op: 19-03-2012, 18:22:05 »
Waar waren nou eigenlijk die houten bordjes van? Want net als Tim heb ik géén idee waar ze gebruikt zijn. Bij de trap kan ik me geen bordjes herinneren.

Bordje met 1!
« Laatst bewerkt op: 19-03-2012, 18:35:00 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #498 Gepost op: 19-03-2012, 18:23:10 »
Wat grappig, het is echt voor het eerst dat ik dat bordje zie. Terwijl ik de opdracht toch behoorlijk vaak heb teruggekeken. ;)

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #499 Gepost op: 19-03-2012, 18:24:03 »
Ja, totaal over heen gekeken. En Tim blijkbaar ook. ::rofl::