Auteur Topic: Gouden Televizier-Ring 2012  (gelezen 97191 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #160 Gepost op: 2-10-2012, 15:44:25 »
Tja...  :-\\
'De schaamte voorbij' is misschien de beste manier om het samen te vatten.
Ik heb eerlijk gezegd de campagne van Ali B een beetje gemist (i.e. ik kijk zeer selectief tv) maar als ik dit zo hoor krijg je dat gevoel wel ja.

Art laat zich gelukkig niet misleiden/verleiden tot negatieve uitspraken zonder in een hoekje te worden gedrukt. (sws heikel met dit soort interviews mi).

Maar goed de kwestie blijft wel hetzelfde uiteraard. Als het enige dat telt ordinair (in de letterlijke zin) populisme en volksmennerij blijkt/blijft (ook al is het een publieksprijs) dan mag je je inderdaad afvragen of die prijs nog wat waard is.

Als degenen die van te voren al zeiden geen enkele waarde eraan te hechten ervoor beloond worden, en nu een jaar later dat nogmaals aanhalen als zijnde 'waar gaat het over het is toch niks', terwijl een prachtig programma al 12 jaar lang gepasseerd wordt voor diezelfde prijs, en het dit jaar weer daarop uit zou lopen zou ik ook idd zeggen dat het allemaal BS is. Eén jaar een baggerprogramma dit krijgen is één ding maar twee achtereenvolgende?? Overigens vind ik Ali B op volle toeren lang zo erg niet maar dat Mies Bouwman zich op die manier laat manipuleren voor een campagne voor een nominatie na haar uitspraak van vorig jaar over het verlies van het aanzien van de prijs (als zijnde neutrale partij) vind ik ook vrij triest..

Hoe dan ook... Kranig geweerd door Art en hopelijk  krijgt het programma dat het het mi het meest verdient het nu een keer.  :)
« Laatst bewerkt op: 2-10-2012, 15:46:36 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #161 Gepost op: 2-10-2012, 16:53:31 »
Ik moest toch wel even lachen om Ali toen ie zei dat ie gewoon een paar Marokkanen om Mies Bouwman had neergezet ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #162 Gepost op: 2-10-2012, 18:22:55 »
Ik mag hier geen link naar *een videosite* plaatsen waarop het item van RTL Boulevard is terug te kijken, die post is verwijderd. RTL XL mag wel.

RTL XL link: rtl.nl/xl/u/4452b651

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #163 Gepost op: 3-10-2012, 10:19:15 »
Citaat
Als het enige dat telt ordinair (in de letterlijke zin) populisme en volksmennerij blijkt/blijft (ook al is het een publieksprijs)
Een publieksprijs is per opzet een populariteitsprijs. Daar kun je niet omheen. Wil je geen populariteitswedstrijd, dan moet je een deskundige jury laten beslissen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #164 Gepost op: 3-10-2012, 10:23:51 »
Ja dat is zeker iets dat we niet moeten vergeten. Het gaat er niet om of je programma zo goed is maar hoeveel van je fans je kunt overtuigen om te gaan stemmen.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #165 Gepost op: 3-10-2012, 14:07:11 »
Ja het is een populariteitsprijs inderdaad, maar je kunt de situatie nu niet meer vergelijken met vroeger toen de Avrobode/Televizierlezers d.m.v. een stembiljet hun stem konden uitbrengen per post. Toen werd naar mijn mening nog echt het beste programma gekozen. Het is nu meer een social media gebeuren met bijbehorende reclame en inderdaad wat Vieffan zegt hoeveel fans kun je overtuigen.

Ik maak me er maar niet te druk om. Zo gaat het tegenwoordig met de meeste programma's waarbij mensen thuis kunnen bellen en meestemmen. 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #166 Gepost op: 3-10-2012, 14:50:28 »
Maar gelukkig is ondanks alles Wie is de Mol alweer genomineerd; en dat is toch een compliment waard aan iedereen die het programma maakt! Dat ze jaar na jaar weer zo'n superprogramma maken is maar aan heel weinigen weggelegd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #167 Gepost op: 3-10-2012, 15:19:58 »
en ooit zal widm hem winnen ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #168 Gepost op: 3-10-2012, 16:39:34 »
...hopelijk voordat iedereen 'm als waardeloos beschouwt ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #169 Gepost op: 4-10-2012, 14:36:17 »
Ik verbaas me om sommige reacties. Dan gaat het over vorig jaar, dat V.I. won. Dan Lees ik dingen als onterecht en zelfs iemand die het heeft over een 'baggerprogramma'. Het is een stem van het volk. Wat de één een 'baggerprogramm' vindt, vindt de ander geweldig. Ik vind wie is de mol geweldig, maar heb ook driekwart jaar lang 2 x per week kunnen genieten van Voetbal International. Als de meeste mensen daarop gestemd hebben, is het de terechte winnaar. Smaken verschillen, dat is toch logisch? Ik vind het nogal onsportief om zo naar te doen over de programma's die Wie is de Mol verslaan. Ik gun het WIDM enorm, maar als er dit jaar weer een ander programma wint, accepteer ik dat en wens ik ze er veel geluk mee. Ik snap mensen soms niet  ::ohno::
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #170 Gepost op: 4-10-2012, 17:51:09 »
ik zou het leuk vinden als WIDM wint maar ik begin zo langzamer hand de ring een beetje nuttenloos worden. het is voor dat ene jaar dat een programma wint een eer. maar na een aantal jaar hebben alle goede programmas al gewonnen en zal het uiteindelijk zo zijn dat er op een jaar een stom programma wint (ik bedoel programmas die het niet eens verdienen om genomineerd te worden). Op een dag heeft elk programma wel een keer gewonnen en is het niet meer bijzonder.
laten "we" nu het nog wel bijzonder is, de ring binnen slepen.  ::ok::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #171 Gepost op: 4-10-2012, 18:28:03 »
ik zou het leuk vinden als WIDM wint maar ik begin zo langzamer hand de ring een beetje nuttenloos worden. het is voor dat ene jaar dat een programma wint een eer. maar na een aantal jaar hebben alle goede programmas al gewonnen en zal het uiteindelijk zo zijn dat er op een jaar een stom programma wint (ik bedoel programmas die het niet eens verdienen om genomineerd te worden). Op een dag heeft elk programma wel een keer gewonnen en is het niet meer bijzonder.
laten "we" nu het nog wel bijzonder is, de ring binnen slepen.  ::ok::

Als op een gegeven moment ieder programma de ring ooit wel heeft gewonnen is het extra gênant om hem dan niet gewonnen te hebben.  :P En hoe eerder je hem dan wint, hoe beter dat eruit ziet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #172 Gepost op: 4-10-2012, 19:00:10 »
Ik heb de tekening van Vriendlief die hij op 13 september in dit topic gepost heeft een klein beetje bewerkt tot verkiezingsposter:
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #173 Gepost op: 4-10-2012, 22:24:03 »
Ik zoek nog steeds een passend muziekje voor een promo. Anyone? :D
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #174 Gepost op: 5-10-2012, 00:07:19 »
Ik verbaas me om sommige reacties. Dan gaat het over vorig jaar, dat V.I. won. Dan Lees ik dingen als onterecht en zelfs iemand die het heeft over een 'baggerprogramma'. Het is een stem van het volk. Wat de één een 'baggerprogramm' vindt, vindt de ander geweldig. Ik vind wie is de mol geweldig, maar heb ook driekwart jaar lang 2 x per week kunnen genieten van Voetbal International. Als de meeste mensen daarop gestemd hebben, is het de terechte winnaar. Smaken verschillen, dat is toch logisch? Ik vind het nogal onsportief om zo naar te doen over de programma's die Wie is de Mol verslaan. Ik gun het WIDM enorm, maar als er dit jaar weer een ander programma wint, accepteer ik dat en wens ik ze er veel geluk mee. Ik snap mensen soms niet  ::ohno::
Dat sommige mensen zich negatief uitlaten over een programma zal ik niet verdedigen, maar ik kan wel verklaren waarom er enigszins kritiek is... Dit heeft niet zo zeer te maken met de programma's opzich, maar het feit dat bepaalde programma's nogal veel promotie maken om op hen te stemmen voor de ring. Hierdoor is volgens sommigen de overwinning van VI vorig jaar niet verdient. De presentators van VI zei zelf ook bij PowNews afgelopen maandag dat ze het een beetje verpest hebben...

Gisteravond was er een item in PowNews met Art:
[youtube]NVNppc3w3VI[/youtube]

Omdat WIDM alleen in de eerste maanden van het jaar te zien is, hebben zei die kans niet (behalve via de molmail, maar die zal niet door alle kijkers ontvangen/gelezen worden). Dit kan leiden tot frustratie en dat vertaald zich in negatieve uitlatingen over de concurrentie. Dat is misschien niet fraai, maar menselijk.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #175 Gepost op: 5-10-2012, 00:20:57 »
Ach ik vond het sowieso een bagger programma, ook voordat ze de ring weg kaapte ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #176 Gepost op: 5-10-2012, 15:31:58 »
Ik zoek nog steeds een passend muziekje voor een promo. Anyone? :D

De officiële tune van televizierring gala?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #177 Gepost op: 5-10-2012, 19:46:51 »
ik zou het leuk vinden als WIDM wint maar ik begin zo langzamer hand de ring een beetje nuttenloos worden. het is voor dat ene jaar dat een programma wint een eer. maar na een aantal jaar hebben alle goede programmas al gewonnen en zal het uiteindelijk zo zijn dat er op een jaar een stom programma wint (ik bedoel programmas die het niet eens verdienen om genomineerd te worden). Op een dag heeft elk programma wel een keer gewonnen en is het niet meer bijzonder.
laten "we" nu het nog wel bijzonder is, de ring binnen slepen.  ::ok::
Je realiseert je dat er ook nieuwe programma's worden gemaakt?

Niet erg veel, maar toch wel een per jaar mag ik hopen ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #178 Gepost op: 6-10-2012, 12:19:42 »
Waarschijnlijk binnenkort promofilmpjes:

Klik voor vergroting


@LiesbethStaats: Filmpje gedraaid voor de #televizierring 19 okt as opdat u dan allen stemt! #Widm

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Gouden Televizier-Ring 2012
« Reactie #179 Gepost op: 7-10-2012, 14:51:20 »
...óf niet!