@Ycaris, als ik het goed heb onthouden is er tijdens de spelletjesmiddag een afspraak gemaakt tussen alle aanwezige, nog actieve spelers, om samen te werken bij het laatste woord en dat de winnaar de prijs met de anderen zou delen.
En als ik het goed begreep heeft D*N zich hier niet aan gehouden. Hoe boos was je toen.
Laat ik hier maar op reageren door alvast een stukje van mijn geheime biechten openbaar te maken:
Nou, dat is lekker gelopen met die afspraken. Not!
Bij het traagste woord zette ik meteen de eerste nacht een goede tijd neer. De tweede nacht heb ik die verdedigd, maar voor de derde nacht leek het me wel relaxed als een ander het kon overnemen. Ik hoopte op Next of Swifty, maar die wilden slapen ofzo
en D*N bood zich aan.
Mijn alarmbellen gingen al rinkelen, maar nadat ik zijn aanbod geaccepteerd had, vond ik het niet netjes om toch alsnog ’s nachts te posten. Toch heb ik het nog wel serieus overwogen, en ik ben 's nacht nog lang genoeg op geweest om het gewoon te doen, maar het leek me zo raar voor D*N als hij dit zou zien nadat hij zich er speciaal zijn wekker voor had gezet. Had ik het nou maar wel gedaan, want D*N nam de beste tijd over en was niet van plan hem terug te geven. En waar ik al bang voor was: hij was er achter gekomen dat we hem weg wilden stemmen en vond dat voldoende reden om de finale-informatie niet te delen. Ik moet bekennen dat ik daar echt pissig over ben
. Ik ben te lief en hij is een onbetrouwbare bastard
en vooruit: een kleine
Antwoord duidelijk genoeg Daisy?
Als ik had mee mogen stemmen, dan denk ik dat mijn gevoelens van wraak enzo niet weg te moffelen zouden zijn geweest en dat mijn stem naar Nieky zou zijn gegaan. Lucy kan hem namelijk ook niet krijgen, omdat zijn mijn maatje Next heeft ingepikt (ik ben trouwens wel benieuwd wie van ons tweeën hem het eerste 'had'. En ik weet dat ik het vooral hemzelf moet kwalijk nemen, maar ik kan het niet helpen ook jaloers te zijn op de andere vrouw in zijn forumleven
)