Gandhi laat zijn evil kant zien:
Nou iedereen heeft braaf meegestemd
Nieky ziet zijn kansen nu opeens positief in
Ycaris en Molbelg gaan er denk ik uit, dat gaat geen probleem worden
Daarna is het de vraag of D*N loyaler is aan appcomplot. Denk het wel dus dan gaat Fabiann/Mloesje
Ik zie dus opeens heel veel mogelijkheden om na survivor weer een finale te spelen, nu met D*N en Lucy
*Ga ik toch nog heel even evil denken*
Wil ik wel met D*N ? Naar de halve finale. Hij heeft zoveel geld...
En hij is retegoed in de finale wss
Ik heb nooit illusies gehad dat ik ging winnen en een finaleplaats is al ver boven verwachting, maar de kriebels komen nu toch
Misschien toch iets meer met Loezel gaan praten, je weet maar nooit waar het goed voor is
Maar het wordt wss gewoon doorgaan met D*N en Lucy omdat ik dit spel ook mijn niet-evil kant wilde laten zien...
In Maleisië en Ecuador volgen vier nieuwe opdrachten. Lucy en Fabiann gaan met immuniteit de volgende stemming in.
Ik kan helaas niet stemmen op Lucy. Dus gaat mijn stem deze keer naar:
Ycaris is ten einde raad en gaat het proberen door mensen om te kopen:
Hoi Hidm!
Sinds Japan mogen we niemand meer geld geven. Hoe zit het met fiches? Mag ik proberen daarmee iemand om te kopen ?
Ycaris
Maar dat mag helaas niet.
Ik stem natuurlijk voor Ycaris. No explanation needed.
Ik stem Ycaris
Molbelg, wil je nog meedoen met de opdracht?
Ga ik niet doen, heb geen tijd in verband met eindwerk. Ik ga wel al stemmen op Nieky. Volgende week ga ik er weer voor.
Ik stem op Nieky
Jammer dat je al op D*N had gestemd
Oja ik stem op Ycaris dat mocht wel duidelijk zijn
En Loezel gaat raar doen en op Molbelg stemmen, maar Fabiann heeft wss ook Ycaris gestemd dus komt vast goed
En als ie dat niet heeft gedaan en samen met Faab en Molbelg op D*N stemt, dan heeft ie minder tegenstemmen geloof ik
En anders heeft ie tacktisch gefaald en lig ik dubbel en vind ik het ook leuk
En mochten ze met 3 op mij gaan heb ik ook minder tegenstemmen dus komt denk ik wel goed
Ow, ik ben zo erg aan het twijfelen, molbelg of Ycaris, molbelg of Ycaris, molbelg of Ycaris. Tactisch is natuurlijk gaan voor Ycaris, maar ik vind het echt niet oké dat molbelg deze ronde doorkomt zonder er iets voor te hebben gedaan, terwijl Ycaris zo haar best heeft gedaan. Ik heb Ycaris beloofd dat ik voor molbelg zou gaan. Maar we weten toch niet 100% zeker of Fabiann te vertrouwen is. En als Ycaris misbruik maakt van mijn vertrouwen en tegen Fabiann en molbelg heeft gezegd dat ik op molbelg zou gaan stemmen en zij samen op D*N gaan, dan ligt D*N eruit.
En op zich is dat op termijn niet zo erg maar nu is D*N nog even mijn veiligste optie.
Dus het spijt me zo erg voor Ycaris, vooral omdat ik iets anders tegen haar heb gezegd, maar ik stem toch op Ycaris.
Ik stuur haar vlak voor 20.00 wel even een 'het spijt me' berichtje met uitleg. Niet dat het veel uitmaakt, want als zij eerlijk is tegen mij dan ligt ze er met 4 (Fabiann, D*nn, Nieky, Lucy) toch uit, als ze tegen me heeft gelogen en zij werkt samen met molbelg en Fabiann, dan vind ik het stukken minder erg.
Hoe speelt KD dit soort spelletjes toch altijd, met zoveel mogelijk eerlijk zijn en zonder mensen voor het hoofd te stoten. Ik haat dit gedeelte van het spel. En ben voortaan voor een complotjes verbod in alle spellen.
Nee hoor; ik doe gewoon een Ycarisje
Of eigenlijk zat ik te wachten op nog een reactie van Molbelg. Maar omdat hij niets meer van zich laat horen, stem ik toch maar op hem. Als het goed is doet Loezel dat ook en dan hoop ik maar dat er meer mensen zijn die dat doen en dat ik deze ronde weer overleef.
Zo niet: bedankt voor de organisatie en ik blijf het volgen. Zorg je dan dat je er nog een paar leuke twists ten nadele van D*N ingooit
Ycaris
En daarmee houdt het spel helaas op voor Ycaris.