Ik heb ook eens gekeken bij mijn afzonderlijke vragen:
1. Die was wel heel makkelijk. Blijkbaar heb ik het vaak over mijn uitjes gehad? Al zag ik tweemaal een nieuwe baan... (was het maar zo, dan was het zeker mijn hoogtepunt van het jaar geweest) en eenmaal een vakantie in Boedapest. Ik ben zeker meermaals in Boedapest geweest, maar de laatste maal was een jaar of 20 geleden...
2. Deze was iets lastiger. 6 van jullie hadden het juist (weer een jaar van afwijzingen), de rest gooide het op het nog steeds niet vinden van een baan. Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, maar ik had het net iets anders geformuleerd.
3. 2 absolute topklasseringen in de Molpools. Dat had bijna iedereen goed (en leek me ook zeer makkelijk). Het organiseren van een spel had gekund, maar dat haalde het niet bij de pools. De hoge klassering in DWDW daar kijk ik dan wel van op, Gig! Ik deed namelijk niet mee aan het spel...
4. Toch nog viermaal misgegaan, terwijl het (dacht ik althans) toch bekend zou moeten zijn dat Tim en ik uren over vliegtuigen zouden kunnen praten.
5. Knap van Mollenvanger en Jann. Ik zou inderdaad nog wel de macarena gaan dansen (heb ik bij de introductie van de UT nog moeten doen), ik zou een duckfoto plaatsen (als ik een fototoestel zou hebben), ik zou zelfs jullie nog wel mijn 'zangkunsten' laten horen, maar zo'n interview? Liever niet...
6. De meerderheid had het goed: Dick Jol. natuurlijk, hij is Hagenees, maar daarnaast vond ik zijn optreden absoluut top! Heerlijk om naar te kijken. Voor degenen die mij bij Paulien en Soundos plaatsten: ik hoop dat het was omdat jullie mij nog ergens moesten plaatsen... want ik vond beide dames juist de minstleuke kandidaten van hun seizoen...
7. Het WK-voetbal was superleuk, maar niet het sporthoogtepunt voor mij. (had Nederland de finale gewonnen was het denk ik wel anders geweest); met 100 man een wedstrijd kijken? Nee, slechts eenmaal ooit gedaan (de WK-finale Italië-Brazilië 1994 op een camping in Rome) De plaatsing van de dames voor de WK had inderdaad zo van mij kunnen komen, ik had het inderdaad in gedachten gehad om dat neer te zetten. Complimenten echter voor Fabiann en Lucy, die als enigen mij bij Lars Boom in Arenberg hadden geplaatst! De eerste Nederlandse etappezege in de Tour na meer dan 10 jaar (en dan vooral de manier waarop) was toch het sporthoogtepunt voor mij!
8. Tweemaal skispringen en tweemaal geen. Skispringen is leuk, maar ik zou het niet snel zelf willen doen. En gezien ik toch wel een sportfan ben leek me geen een antwoord dat niet bij mij past. Nee, Will Power it is. Gewoon de beste Indycarrijder van het moment. Eigenlijk zou ik best een heel seizoen Indycars willen rijden, maar aangezien het maar om 1 dag ging koos ik voor de Indy500, om die dan ook te winnen. De Indy500 vind ik denk ik wel het mooiste 1dagsportevenement van het jaar!