Poll

Wie is de afvaller? Maw: wie is de Verliezer nu?

Margriet
3 (5.7%)
Rik
10 (18.9%)
Marlijn
40 (75.5%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 87753 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #200 Gepost op: 20-02-2015, 10:29:59 »
En omdat ik wel vaak de finalisten vanaf het begin juist meepak in de Pool qua naam, maar niet qua positie zal het wel uitdraaien op mol Margriet, winnaar Marlijn en verliezend finalist Rik waarbij Chris de laatste afvaller is.  ::dom::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 20-02-2015, 10:37:11 »
Nou we zijn het grotendeels wel eens Yvonisdemol, dus ik hoop met je mee ::hug::. Ik vind het alleen eng dat opeens iedereen Chris zo vertrouwt. Hij moest zelfs maar eens penningmeester worden! Pffff. Vaak een slecht voorteken. Dus Heinz zal vast bibberen door deze voorspellingen
Afvaller:Margriet
maar ik bibber zelf ook... ik zet vol in op exit dus alles of niets ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 20-02-2015, 10:42:03 »
Het is gevaarlijk om een voorspelling te doen vanwege de finalevrijstelling die er nog in kan komen. Toch ga ik een gok doen:

Volgende afvaller: Marlijn
Winnaar: Chris
Verliezer: Rik
Mol: Margriet

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #203 Gepost op: 20-02-2015, 10:53:14 »
Afvaller Rik
Chris verliezer
Marlijn winnaar
Margriet mol

En ga heel hard hopen dat er geen finale vrijstelling komt.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 20-02-2015, 16:08:07 »
Had het graag anders gezien, maar n.a.v. de muzikale hint zet ik in op Rik. Kan haast niet anders dat er een man uit gaat...

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #205 Gepost op: 20-02-2015, 17:09:39 »
Voor Margriet zocht ik eigenlijk een hypnotiserende smiley, maar deze is ook leuk. ;D

Je kon geen draak vinden?   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #206 Gepost op: 20-02-2015, 17:38:20 »
Je kon geen draak vinden?   ;D

Jij durft Margriet vast niet aan te spreken op de molfandag, of wel? :P Ik vind Margriet een hele grappige vrouw en ik hoop een leuke Mol. ::trots::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 20-02-2015, 18:08:46 »
vind Margriet een hele grappige vrouw en ik hoop een leuke Mol
Ja het is een toppertje... ::ok:: :D helaas voor jou is ze de mol niet ::zwaai:: ::joehoe::.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #208 Gepost op: 20-02-2015, 18:12:50 »
Margriet verdenkt (zogenaamd, duh) Rik en vice versa. Chris zit volgens mij al tijden op Margriet. Denk dus dat Marlijn volgende week afvalt. Denk dat Chris de winnaar wordt en Rik de verliezer.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #209 Gepost op: 20-02-2015, 18:17:23 »
Ja het is een toppertje... ::ok:: :D helaas voor jou is ze de mol niet ::zwaai:: ::joehoe::.

Chris als Mol zou die teleurstelling wel goedmaken denk ik. :)

Ontopic: Vanuit mijn idee dat Margriet de Mol is gezien zou ik het niet logisch vinden als Rik de afvaller is. Margriet "verdenkt" Rik namelijk en dit kan achteraf (toen duidelijk was wie de winnaar was) best een beetje gestuurd/gemanipuleerd zijn met biechten en antwoorden die we in de test aangeklikt zien worden. (Het zou gek zijn als de Mol in de finale nog een nieuwe Mol zou moeten zoeken.)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 20-02-2015, 18:27:01 »
Vanuit mijn idee dat Margriet de Mol is gezien zou ik het niet logisch vinden als Rik de afvaller is. Margriet "verdenkt" Rik namelijk
Helemaal eens weer ::ok::.

Ook met je stelling dat men ons doet geloven dat Marlijn Rik verdenkt en vice versa, alleen maar omdat ze samen met de mol in de finale zullen komen; de twijfels die ze over elkaar hebben worden flink uitvergroot.

Daarom denk ik echt aan een buigen of breken-scenario. Het gaat een waar slachtveld worden donderdag, Margriet (of Chris) eruit ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 20-02-2015, 19:03:16 »
Marlijn ingevuld, maar dat heeft puur met de pool te maken, ik heb haar nooit ingevuld als finalist en de anderen wel.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #212 Gepost op: 20-02-2015, 19:05:27 »
Marlijn ingevuld, maar dat heeft puur met de pool te maken, ik heb haar nooit ingevuld als finalist en de anderen wel.

Hear hear  ;D
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 20-02-2015, 19:07:00 »
Hear hear  ;D

Chris continue als winnaar, Margriet en RIk beiden een aantal keer als mol en een aantal keer als verliezer.

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 20-02-2015, 19:27:36 »
Daarom denk ik echt aan een buigen of breken-scenario. Het gaat een waar slachtveld worden donderdag, Margriet (of Chris) eruit ;D

In de veronderstelling dat er een scenario komt zoals vorig jaar (opdracht 1 - test - afvaller - opdracht 2 - test - 'ontknoping'), kan Margriet niet afvallen als je naar de vooruitblik kijkt.

Opdracht 1 wordt zo'n grijp-spel zoals we al vaker hebben gezien, waarbij Marlijn een vraagteken lijkt te nemen.

Dan volgt de test en valt er iemand af (tenzij Marlijn er met haar vraagteken anders over beslist).

Opdracht 2 speelt zich af op een markt; Margriet roept 'bliksemsnel'. Zij haalt sowieso opdracht 2 en overleeft dus de executie (als die doorgaat).

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 20-02-2015, 19:47:29 »
In de veronderstelling dat er een scenario komt zoals vorig jaar (opdracht 1 - test - afvaller - opdracht 2 - test - 'ontknoping'), kan Margriet niet afvallen als je naar de vooruitblik kijkt.

Opdracht 1 wordt zo'n grijp-spel zoals we al vaker hebben gezien, waarbij Marlijn een vraagteken lijkt te nemen.

Dan volgt de test en valt er iemand af (tenzij Marlijn er met haar vraagteken anders over beslist).

Opdracht 2 speelt zich af op een markt; Margriet roept 'bliksemsnel'. Zij haalt sowieso opdracht 2 en overleeft dus de executie (als die doorgaat).

Tenzij die markt opdracht VOOR dat grijpspel zit (of erna) ;) En dan test - executie - opdracht 3
(maar ik ga er nu vanuit dat dat grijpspel HEEL snel gaat... anders is dat niet echt mogelijk)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #216 Gepost op: 20-02-2015, 19:49:30 »
Spel lijkt me niet lang te hoeven duren toch, met zijn vieren ?
You'll never walk alone

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 20-02-2015, 19:52:46 »
Spel lijkt me niet lang te hoeven duren toch, met zijn vieren ?

Je hebt gelijk! Er zullen dan vast 3 opdrachten zijn. 2 gewone en 1 finalespel?

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 20-02-2015, 21:32:43 »
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maar ik bedacht me opeens: de app!

De app geeft altijd een aftellende klok, tot wanneer je je verdachte(n) kunt invullen. Normaal gesproken sluit dat om 21:10 ongeveer. En dat is voor deze week niet anders... (of ze moeten het nog aanpassen haha)

Dus ik vraag me af of de executie pas na 21:10 plaatsvindt. Anders zou je je punten wel heel makkelijk kunnen verdienen.. ;D

Offline Mosquito

• Forumlid
  • 'ziende blind'
« Reactie #219 Gepost op: 21-02-2015, 02:03:44 »
Chris.
Mol = Margriet, Marlijn wint deze serie en Rik (wie is de mol, rik? Art wreef het er nog even lekker in) verliest.
'Ook een fijne dag verder...’