Poll

Wie is de afvaller? Maw: wie is de Verliezer nu?

Margriet
3 (5.7%)
Rik
10 (18.9%)
Marlijn
40 (75.5%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 87715 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #300 Gepost op: 27-02-2015, 09:54:18 »
iedereen Margriet altijd wel heeft meegenomen in de test
Dat gaat toch spaak op in ELK geval Viktor? Zoals Moedermol al heeft uiteengezet?

Hij nam Margriet NIET mee in het begin, terwijl er daarbovenop nog de jokers kwamen die in het spel waren en hij er geen van had?

Ik heb dus maar deze vraag gesteld:
Viktor, je vertrouwde Margriet helemaal in het begin en wilde enorm graag dat ze penningmeester werd maar op welk moment begon je haar toch te verdenken?

Ik hoop dat hij hier goed over wordt doorgezaagd (kan best want zoveel vragen voor Viktor zijn er toch nog niet).

En ja, Margriet door iedereen verdacht is wel een must voor normale testuitslagen. Maar je zegt dat je slechts een vermoeden daartoe hebt?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #301 Gepost op: 27-02-2015, 09:59:50 »
En ja, Margriet door iedereen verdacht is wel een must voor normale testuitslagen. Maar je zegt dat je slechts een vermoeden daartoe hebt?

Vermoeden sinds Evelien ja. Later werd steeds duidelijker dat Margriet inderdaad door iedereen verdacht werd. Viktor lijkt nu een raar verhaal maar die zal vast ook steeds wat op Margriet ingezet hebben. Misschien horen we dat volgende week en anders zullen we het inderdaad op de fandag maar eens moeten vragen. :)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #302 Gepost op: 27-02-2015, 10:07:18 »
Ik had gehoopt dat Marlijn Rik door had en inmiddels vol voor Rik zou gaan, maar helaas. (Rik zegt het trouwens ook tegen Marlijn tijdens de laatste aflevering; "Jij wil zeker een joker hebben? Voor de zoveelste keer hé? Heb je het door??") Maar helaas ::ohno:: Marijn heeft het dus niet door.
Marlijn zit op Margriet de verkeerde Mol dus Marlijn zal verliezen.

Exact! Jij snapt het. Wat mij verbaast is dat velen dit maar niet zien, terwijl het volgens mij toch tamelijk duidelijk is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molletjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #303 Gepost op: 27-02-2015, 10:13:27 »
Exact! Jij snapt het. Wat mij verbaast is dat velen dit maar niet zien, terwijl het volgens mij toch tamelijk duidelijk is.

Ik denk dat velen liever niet toegeven dat ze het verkeerd hebben :) >:D

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #304 Gepost op: 27-02-2015, 10:20:42 »
Het andere scenario is dat Rik blijkbaar per se samen met zijn bondgenote in de finale wil staan.

Maar, als kandidaat neem je wel een mega risico door je eigen jokers aan een andere kandidaat te geven. Voor hetzelfde geld haal je zo allebei de finale niet...

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #305 Gepost op: 27-02-2015, 10:47:24 »
Het andere scenario is dat Rik blijkbaar per se samen met zijn bondgenote in de finale wil staan.

Maar, als kandidaat neem je wel een mega risico door je eigen jokers aan een andere kandidaat te geven. Voor hetzelfde geld haal je zo allebei de finale niet...

Rik zat behoorlijk vaak in een groepje met Margriet. Misschien heeft hij haar gewoon openlijk zien Mollen en heeft hij sindsdien besloten vol op Margriet te gaan? Als je dan 1 keer een groen scherm krijgt, dan stap je in een tunnel waar je nooit meer uitkomt en dan maken die jokers niets meer uit, want je bent gewoon 100% zeker dat jij het goed hebt.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 27-02-2015, 10:52:11 »
Rik zat behoorlijk vaak in een groepje met Margriet. Misschien heeft hij haar gewoon openlijk zien Mollen en heeft hij sindsdien besloten vol op Margriet te gaan? Als je dan 1 keer een groen scherm krijgt, dan stap je in een tunnel waar je nooit meer uitkomt en dan maken die jokers niets meer uit, want je bent gewoon 100% zeker dat jij het goed hebt.

Dit. Als je keer op keer groen krijgt terwijl je steeds vol op 1 persoon gaat en je ziet dat iemand anders twijfelt waarmee je graag de finale wilt halen zou ik die jokers ook wel uit durven delen. Als kandidaat zijnde.

Offline Molletjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #307 Gepost op: 27-02-2015, 10:56:43 »
Dit. Als je keer op keer groen krijgt terwijl je steeds vol op 1 persoon gaat en je ziet dat iemand anders twijfelt waarmee je graag de finale wilt halen zou ik die jokers ook wel uit durven delen. Als kandidaat zijnde.

Ja maar dat was dus niet het geval. Rik heeft altijd meerdere personen verdacht. Zelfs gisteren nog in aflevering 9 sprak hij weer twijfels uit richtig Marlijn. Rik is nooit consequent geweest in zijn verdenkingen en heeft volgens mij ook altijd gespreid.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 27-02-2015, 11:04:14 »
Ja maar dat was dus niet het geval. Rik heeft altijd meerdere personen verdacht. Zelfs gisteren nog in aflevering 9 sprak hij weer twijfels uit richtig Marlijn. Rik is nooit consequent geweest in zijn verdenkingen en heeft volgens mij ook altijd gespreid.

Persoonlijk vind ik de testbiechten dit seizoen niets waard. Dit seizoen werd het wel erg duidelijk dat we slechts fragmenten horen uit veel langere teksten en dat die verdenkingen dus eigenlijk ook een beetje gestuurd worden door de productie. Viktor zijn Mol (in aflevering 3 althans) was Chris. Toch, is in zijn hele praatje de naam Chris niet gevallen.

Die twijfels richting Marlijn vind ik wel logisch zelfs als hij vol op Margriet zit. Als ik in zo'n spel constant met iemand heb samen gespeeld, geslapen,... dan zou ik toch ook altijd denken: Ik ben toch niet die oen die de Mol heel de tijd in vertrouwen heeft genomen?

Offline Analyst

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 27-02-2015, 12:51:21 »
Rik en Margriet hebben ook in veel opdrachten samen in een groepje gezeten. Hierdoor kunnen antwoorden op de verkeerde mol toch goed gerekend worden. Uit de zinnen van de marktopdracht blijkt dat de mol al vroeg een 'stilzwijgend verbondje' had met Margriet. Dit zou in kunnen houden dat Margriet af en toe molt en ze expres veel samen in groepjes zijn gaan zitten om zoveel mogelijk kandidaten te laten sterken in het idee dat ze met Margriet op de goede mol zitten.

Over die vooruitblik spoiler, die screenshots die @hoelahoep had gepost waar Rik en Marlijn ook te zien waren in een nieuw shirt tijdens de marktopdracht zijn niet te vinden in de online versie van het vooruitblik op afl 9 in afl 8: http://web.avrotros.nl/wieisdemol/aflevering/8. Hebben de makers dit er wellicht uitgeknipt na de ontdekkingen hier op het forum? Of heb ik beelden over het hoofd gezien? Ik herinner namelijk wel dat ik ze ergens heb gezien..
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 13:12:21 door Analyst »

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 27-02-2015, 23:40:06 »

Over die vooruitblik spoiler, die screenshots die @hoelahoep had gepost waar Rik en Marlijn ook te zien waren in een nieuw shirt tijdens de marktopdracht zijn niet te vinden in de online versie van het vooruitblik op afl 9 in afl 8: http://web.avrotros.nl/wieisdemol/aflevering/8. Hebben de makers dit er wellicht uitgeknipt na de ontdekkingen hier op het forum? Of heb ik beelden over het hoofd gezien? Ik herinner namelijk wel dat ik ze ergens heb gezien..

Serieus? lekker op tijd ::ok::