Weet je dan zeker dat Martine op Margriet zat Lo, of beïnvloedt jouw Molverdenking je geheugen?
Nee ik rommel echt niet met mijn eigen regels hoor. Dat moet je van me kennen: als die overtreden worden stap ik resoluut van mijn mol af. Is dit seizoen ook al meermaals gebeurd.
Dit:
gezegd dat ze moet oppassen voor een tunnelvisie op haar
Dat zijn de echt belangrijke dingen. Strookt dus precies met wat ze nu zegt, namelijk 1- focus op 1 persoon, 2- Margriet, 3- praatje achteraf nogmaals bevestiging.
De manipulatie van de productie is massaal. Aflevering 7 benoemt Martine de mannen... Rik en Chris. Je kan al bijna horen wat ze ervoor allemaal over Margriet heeft gezegd. Dat is er fijn uitgeknipt.
Het is doorgaans zo dat de kandidaten stug vasthouden aan hun mol. Dus je moet even de rode lijn ontdekken en die is bij Martine in elk geval heel duidelijk.
En de grote lijn is nu dat alleen Marlijn gevrijwaard is en als mol in deze theorie prima mogelijk is. Vind ik zelf ook een raar script, net zoals vorig jaar met Sofie. Wij vonden allemaal Freek veel meer verdacht. Paar jaar eerder met Viviënne ook al zo raar. Die was zo duidelijk kandidaat maar toch zat het script nog op haar.