Ik vind toch dat Margriets actie om een E ipv,- te maken wel erg opvallend in beeld wordt gebracht, Margriet wordt hier zo verdacht gemaakt, door de productie en door Rik.
Meteen nadat Art vertelt dat de E voor euro staat en Chris en Carolina zichzelf heel stom vinden, zegt Rik tegen Chris dat ze eerst voor de ,- wilden gaan, waardoor de E ineens een heel dom idee lijkt. De productie legt eerder al de nadruk op Margriets aandeel in die keuze, dat Rik en Marlijn en Martine er ook niet echt tegenin gaan valt nu niet zo op. Wordt Margriet hier als bliksemafleider gebruikt? De productie zet de kijker op het verkeerde been en de Mol de kandidaten?
Aan de andere kant zijn veel aanwijzingen naar Margriet weer erg sterk. De persfoto waarop ze met haar rug naar ons toe staat en de vooruitblik (don't believe a word they said) vind ik dan weer te.
Voorlopig is Margriet mijn volgende afvaller die de productie nog snel even verdacht maakt, overleeft ze nog een aflevering, stap ik met een voetje haar tunnel in.