Leuk dat we met z'n alleen weer gezellig actief op zoek zijn.
op verzoek van een paar. Mijn lijstje was al volgt (dan hoef je dus niet de verschillende pagina's af)
vrouwen:
1. Annemieke Schollaerdt ( 3 weken van de radio, miste zelfs favo festivals met een 'keelontsteking' op de ZEKER lijst)
2. Marjolein Keuning ( 3 weken niet in GTST te zien geweest, ging in de serie naar Italië. 3 weken geen opnames gehad, op de BIJNA ZEKER lijst)
3. Jetske van der Elsen
( valt mooi in het aansluitend rijtje Sofie, Ajouad + presenteert ook met Pepijn, wordt recentelijk gevolgd door JP en wat ik daar vreemd aan vond is dat Jetstke niet actief is op twitter sinds 2012 en dat JP haar toch ging volgen. Waarom zou je iemand volgen die niet actief is? Dit is verhaal is vaag omdat JP natuurlijk niet meer mee is geweest als coach MAAR hij is zo betrokken geweest bij de selectie procedure, dat ik er vanuit ga dat hij ook suggesties heeft gegeven voor de namen van dit seizoen en dus misschien zou weten dat Jetske binnenkort twitter weer gaat oppakken, tijdens de weken waarin WIDM op tv is )
4. Rosa da Silva ( goede actrice, heeft een twitterstilte en is nu door de theatervoorstelling 'de Tweeling' binnenkort bij een iets groter publiek bekend denk ik. die poster hangt door heel Amsterdam iig, op de lijst zou HEEL goed kunnen' )
5. Maike Meijer. (deze naam is nergens op gebaseerd maar in de lijn van comidiens in de loop der jaren ( 2013 Paulien, 2014 Owen, 2015 Martine) zocht ik nog naar een grappig gezicht erbij. Maike is niet actief op twitter of facebook dus ik heb geen aanknopingspunt en deze mag op de lijst 'totale wilde gok'
De mannen vond/vind ik moeilijker.
Ik ging kijken naar comidian, kom dan uit bij:
1. Thomas van Luyn. Twittert niet in de periode, maar tweet sowieso amper. Kan dus niet op de zeker lijst, maar zou leuk zijn.
2. Kees Boot, ( tweet ook niet in die periode, maar zelfde als Thomas. Tweet sowieso amper. Heeft wel aangegeven mee te willen doen met de Mol, op de misschien lijst)
3. Peter Paul Muller. ( was de persoon waar iedereen meteen aan moest denken bij het 'rots' moment. Heeft geen twitter maar was begin juni op een evenement in NL (was jarig en ergens spreker op een evenement > uit m'n hoofd 5/6 juni, kan op de misschien lijst)
4. Klaas van Kruistum ( past wel in het rijtje molkandidaten wat we hebben gehad. Heeft geen twitterstilte maar twitterstiltes hebben niet altijd juist gebleken in het verleden, mensen die LATEN tweeten plus de crew die er nu bovenop zit door ons speurneuzen.
)
5. Ik zoek nog een jonger iemand, een fanatiekeling die lekker jong en fris is. ( Dennis Storm, Ajouad, Freek, Ewout, Tim Akkerman, Art)
Qua mannen vindt ik het moeilijker, maar ik zou toevoegingen heel leuk vinden. Misschien is dit lijstje COMPLEET fout, dat is het leuke aan dit jaar. Eigenlijk is niemand 10000% zeker. Bij veel denk ik wel, hmm something's fishy... Maar geen zekerheid.
Oke Wie is de mol ik vind dat we namen verdienen. Het heeft niks met de ring te maken meer, dat weten we maar we zijn zo'n trouwe fans en we hebben jullie naar die televizier ring gestemd. Jullie hebben gewonnen! jullie hebben het als crew Fantastisch gedaan! We zijn er niet achter gekomen! En nu willen we namen
funny side note > Maike Meijer speelde de 'slet' die vreemdging met Peter Paul Muller in Gooische vrouwen. Beide zijn heel grappig, zou echt een feest zijn. Wie is de mol met hun!