Maar d*n heeft de laatste paar ronden taktisch niets meer gedaan en dat zegt hij zelf ook. Hij zit hier door proeven niet door taktiek. Dit alles is dus gewoon niet waar...
HO HO HO ik heb niet gezegd dat ik niets meer heb gedaan. Ik heb gezegd dat ik weinig mogelijkheden meer had en daardoor tactisch halfdood was (let op de half). Ik heb zeker nog wel tactisch gespeeld ook toen ik geen kans meer leek te hebben. Ik heb Miek geprobeerd te flippen, ik heb jou geprobeerd te flippen, ik heb robbie geprobeerd te flippen, dat was zelfs nog met een screenshot van niek die zei dat hij robbie blindsiden leuk vond in survivor. Werkte inderdaad niet, maar ik heb wel wat gedaan. Ik heb daarnaast Niek een tegenstem gegeven, daar zat een tactiek achter, aangezien Niek zeker nog kans had om de finale te behalen. Ik wou niet dat Niek het argument zou kunnen geven: "Ik heb geen tegenstemmen gehad, dat zegt heel veel over hoe goed ik het heb gespeeld". Vandaar die tegenstem toen. Ik heb nog geprobeerd Lucy te redden toen ze weggestemd zou worden, gewoon in het topic dus kan je teruglezen als je wilt
. En ook tijdens ezelen en dat laatste spel heb ik tactisch gespeeld. Ezelen had ik geluk de eerste twee rondes. Daarna heb ik zoveel mogelijk kaarten vastgehouden zodat niemand anders snel kwartet zou hebben. Ik had een heel schema met welke kaart ik moest doorgeven elke keer. De andere opdracht heb ik een artikel over gelezen en berekend wanneer ik moest stoppen qua kansberekening. Ik zei de laatste keer nog tegen Jesper, ik stop als ik of twee keer een 12 heb of 4 keer een 7. Tijdens de halve finale heb ik Miek geholpen, dat was ook een tactische zet. Thank you.
Die verdienen ook gewoon finale net als jij. Dat zeg ik niet om te slijmen dat zijn gewoon feiten.
Natuurlijk verdienen ze het allemaal, maar om nou vrijwel iedereen te noemen. Niet iedereen heeft het even sterk gespeeld, als je denkt dat alle mensen die je hebt opgenoemd het even sterk hebben gespeeld dan heb je geen goed zicht gehad op het spel. Betekend niet dat ze het niet verdienen, maar kom op keuzes maken
.
Lucy niet omdat zij volgens mij taktisch slechter was als jij.
Maar dit is denk ik geen discussie voor hier
.
Ik heb in biecht naar hidm gestuurd dat ik wist dar ldh ging afvallen.
Ik ben die stemming met het idee split vote gekomen 4 op jou en 3 op Lucy. Omdat als Lucy dan het ticket gaat dan val jij af. Toen vond iedereen dat ineens een slecht idee en hebben we dat geswitched. Ik had ldh verder niet nodig in het spel dus heb ik me erbij neer gelegd.
Ik snap dat echt niet. Als je weet dat je eigen complotgenoot gaat afvallen, waarom doe je dan niets?! Je had ook je stem kunnen switchen op mij en dan was ik eruit gegaan. Oftewel hiermee zeg je eigenlijk dat je een ongelooflijk tactische blunder hebt gemaakt, want je wist dat Ldhmolletje ging maar toch heb je mij erin gehouden over Ldhmolletje.
Bij de Robinstemming had Lucy gewoon naar huis moeten gaan als Robin zn pm was aangekomen dus die mag niet tellen.
Jawel die telt wel, jij hebt hier het spel in handen gelegd van iemand die schijnbaar niet zo betrouwbaar was hiermee, dat is een risico dat je neemt maar telt zeker wel mee.