Hello everybody,
Here is America.
What started with a great result from Belgium it went downhill from there. But nevertheless here are the results from the greatest country in the world
ow btw De witte great organisation and what a marvelous dress you are wearing
1 punt:
het is gewoon een rottige taal om in te zingen natuurlijk. Na verdammt ich lieb dich klinkt er nooit meer iets zo geweldig. Ik vind het deuntje ook niet helemaal passen bij de tekst
2 punten:
meisje en jongetje nogal zachtmoedig kan er niet in vuur en vlam van raken. 13 in een dozijn
3 punten:
gitaarbandje, vrolijk 13 in een dozijn
4 punten:
wowowowowowowowowwoowwoowwowoowo ook niet heel speciaal
5 punten:
(voorlopig nog geen comentaar) wel een panfluit
6 punten:
Dit land heeft dus zijn eigen Mika achtig net niet zanger. Wel vrolijk dat krijgt hij van me
7 punten:
in de hoge noten niet heel sterk. Hij lijkt ook wel haast te hebben. Maar het klinkt wel door dat Afrikaanse sausje
8 punten:
Ook dit land heeft de oversteek gemaakt naar Amerika met een leuk bandje. Wel leuk niet top. Kom niet goed ? Nou mogen best tevreden zijn
10 punten:
een superheldenfilmpje altijd +1, kindje erbij +1 en deze Marco kan wel zingen. Best blij word ik hier van.
12 punten: oei dat klinkt verrassend eng maar toch ook lekker. Ik ga deze hoge punten geven. Goede uitvoering. Topper van het festival!
Ai en dat betekent dus geen punten voor
, zomerhitje daar is het nu te koud voor.
, ze heeft best een mooie stem, maar ze komt nauwelijks boven de muziek uit. Een verkeerde uitvoering genomen (geen andere beschikbaar?) ben ik bang.
, leuke onverwachte keuze en twee muzikale mannen. Zingen doen ze niet zo geweldig. Met de video erbij nog wel grappig maar nee, ik vind het voor een songfestival niet super goed
, Verlaten door hun familie toen ze dit liedje hoorde? Bij mij kwam er in ieder geval wel paniek toen het einde maar niet kwam van het liedje. Het is zo monotoon in de coupletten tot dan de paniek toeslaat.
, de stem is best mooi maar ik vind dit gewoon geen geweldige muziek. Sorry
, rammen op die gitaren (+1) niet kunnen zingen (- heel veel) Die reclame er tussendoor ? Niet doen joh
, ooit kwam er nog wel eens kwaliteit uit Frankrijk. Dit keer helaas niet. Het land van chansonniers als aznavour komt met iets totaal anders. Jammer
Folk muziek, moet ik hier naar luisteren De opbouw doet me denken aan een kleuterliedje. Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan ze het wel onthouden.