Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het lijkt wel dat niemand er meer rekening mee houdt dat Klaas wel eens niet de mol kan zijn
Sorry hoor maar dit!! Als dit blijkt te zijn, dan lig ik lachend naast mijn stoel......Dat zou het het mooiste seizoen ooit maken voor mij! Gewoon te grappig als we allemaal massaal aan het tunnelen zijn
Mij lijkt dat wel verrassend maar onbestaanbaar. De hint is gevonden, de mol is bekend, het spel is (voor ons) uit. Genieten doe ik nog wel, van de humor, de mooie landschappen, het onderlinge spel tussen de kandidaten, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. WIDM is zo goed dat zelfs als de mol bekend is, blijft het een tof programma
Waarom 2 gasten maar vandaag? Wel leuke Pieter en Jennifer.
Ze hebben Victor expres ziek gemaakt, zodat hij niet over Klaas kan vertellen
Dacht ik ook meteen
Ik vond deze aflevering van MolTalk veel beter tot zijn recht komen dan de vorige afleveringen. Doordat er maar twee gasten waren, was het wat mij betreft minder chaotisch en was er meer tijd om dieper in te gaan op de meningen van Pieter en Jennifer. Dan lijkt het toch meer op analyseren van de aflevering. Ik zou het prima vinden als ze voortaan maar twee kandidaten vragen per uitzending.
Mee eens.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
670 gasten en 11 vaste bezoekers