He bah die spoilers allemaal dit jaar.....boehoe
Dat is dit toch niet? Dit heet in mijn boekje een hint. En voor mij ook nog eens een nep-hint.
Ik vind het wel leuk dat ze dit erin gebreid hebben. Doen ze toch elk jaar? Vorig jaar op het strand was er ook onomstotelijk bewijs met die tekst... zogenaamd... want er klopt niks van. En nu staat er iets van LKAAS, ja, goed. Hij staat bij mij nog niet op nr. 1 hoor. Eerst komen Taeke en Rop nog voor mij als mol. En Remy haalt de finale vast ook wel.
Klaas vind ik op zich zeker wel verdacht optreden. Dan bedoel ik echt zijn gedrag want hij lijkt wel de meest zenuwachtige van het hele spul, al sinds dag 1. En dat was dit keer ook de tip: daarnaar zoeken. Zo hadden de kandidaten Annemarie ook direct te pakken.
Ook dat hij daar in die metro werd uitgezonderd, om uiteindelijk 10x een briefje van 100 te kunnen uitdelen, vind ik wel een logisch mols beginpunt.
Maar belangrijke dingen spreken tegen hem. Dat hij wordt verkozen tot penningmeester bijvoorbeeld. Weliswaar door een controverse tussen Tim en Ellie... dus het was nogal ad hoc en onverwacht daar aan tafel. Maar toch.
Plus dat Airen er op hem uitgaat vind ik ook niet rijmen met Klaas=mol.