Zoals al eerder gezegd is het feit dat het laatste woord 'molboek' was ipv 'molboekje' maakt de theorie voor mij rond. We hebben in het verleden al gezien hoe afleveringtitels de mol vaak vrij duidelijk weggeven, en in dit geval lijkt alles nu op zijn plaats te vallen (inclusief verspreking Susan). Als Klaas de mol is, vind ik het heel makkelijk dat de productie hem gewoon op een positie zet om geld te verdienen (vertrouwen te winnen). Ik kan niet en wil niet geloven dat Klaas de mol is, maar ik denk dat ik maar moet toegeven aan het weliswaar zeer goede speurwerk dat verricht is. Het gaat zoals eerder gezegd beide kanten op, als Klaas niet de mol is, is het belachelijk dat zo'n ingenieuze hint op een kandidaat slaat, kunnen we hints dan ooit nog serieus nemen? Als Klaas wel de mol is hoef je dus eigenlijk niet meer dan 2 afleveringen te kijken. Zeer spijtig.
Edit: Laat ik eraan toevoegen dat Klaas wel heel standvastig was over het feit dat hij naar binnen wilde,terwijl hij en cécile als enige duo op deze manier de jokers wegspelen. Vanuit Cécile is haar actie goed te begrijpen, ze geeft in de test al aan klaas niet te vertrouwen, dus is het logisch voor haar om niet aan hem toe te geven. Aan de andere kant is het dus vreemd dat klaas ZO standvastig is over het naar binnen willen gaan, niet wetende wat er zich überhaupt afspeelt (of juist wel).