Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417820 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #220 Gepost op: 12-01-2016, 12:11:14 »
@bodejos,c the mole,was voor mij als carolien, Cornelisse, of Cees (kees) en Was pas echt duidelijk toen kees zich bekendmaakte. Vandaar denk ik. En vandaar dat ik nu denk dat je de hint moet omdraaien. Hij Is dus NIET de mol. 

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #221 Gepost op: 12-01-2016, 12:13:28 »
Ik vond die met Kees een van de leukste seizoenen. Ik blijf gewoon met dezelfde spanning kijken!

En in elk seizoen komt bijna wel een dialoog waardoor de mol gevraagd wordt of hij de mol is, waar mensen suggereren dat hij de mol is etc. Dus inderdaad, weet bijna zeker dat bij de laatste uitzending ze het fragment gaan uitzenden aan de etenstafel waarbij remy zegt: klaas is de mol.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2016, 13:00:38 door keesisdemol »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #222 Gepost op: 12-01-2016, 12:16:19 »
waarbij rop zegt: klaas is de mol.

Remy ;)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #223 Gepost op: 12-01-2016, 12:18:56 »
Remy ;)

Oh oops! Remy* volgensmij is rob met zijn rug in beeld met zijn afro kapsel, daarom raakte ik verward :D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #224 Gepost op: 12-01-2016, 12:40:30 »
Hij spreekt mol Klaas niet meer, maar wel kandidaat Klaas
dus hij benadert hem niet meer als mol, wel als kandidaat

Dat vind ik zo flauw en stom... Ja dat zou dus een typische Avrotros uitleg zijn in lijn van veel van hun andere hints... :-X
No Milk today???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #225 Gepost op: 12-01-2016, 13:11:54 »
Oh oops! Remy* volgensmij is rob met zijn rug in beeld met zijn afro kapsel, daarom raakte ik verward :D
Afrokapsel?

Ik dacht eerder aan zoiets:

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #226 Gepost op: 12-01-2016, 13:21:02 »
Afrokapsel?

Ik dacht eerder aan zoiets:

 ;D ;D :D ::rofl:: ::rofl::

Offline molloen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #227 Gepost op: 12-01-2016, 14:13:17 »
Zou dit er dan op wijzen dat Klaas de afvaller is? :-X
je kan m'n rug op

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #228 Gepost op: 12-01-2016, 14:19:59 »
Ik ga echt lachen en huilen tegelijk als Klaas de afvaller is

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #229 Gepost op: 12-01-2016, 14:22:39 »
Ik zag Klaas helemaal niet als mol, nu lees ik net de kloosterhint en een collega van mij had Susan Visser een verspreking horen maken toen ze het over oud-mollen had wilde ze eerst Klaas zeggen en corrigeerde dat snel naar Kees. Ik kan het niet terugvinden en heb het zelf niet gehoord (wel Moltalk gezien). Zou ze Klaas tips hebben gegeven en dus weten dat hij de mol is? Ik vond Klaas zo nerveus en ik vond het ook vreemd  dat hij meteen door Art apart werd genomen maar ja misschien is dat expres zo gedaan. Dan staat ie ook nog op het perron met de envelop onder zijn arm zodat wij precies de mol kunnen lezen. Toeval of niets is wat het lijkt? Ik hoop dat het NIET IS WAT HET LIJKT. :( want we zijn pas bij afl. 3 dan wil je nog helemaal geen overtuigende hints zien....
« Laatst bewerkt op: 12-01-2016, 14:24:54 door Lonneke14 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #230 Gepost op: 12-01-2016, 15:36:32 »
afgaande op mogelijke molacties (ook verkeerde zoutkar) kan ik Klaas nu wel als Mol zien. (Maar ik weet niet of en wanneer het kwartje zou zijn gevallen als de hint er niet was geweest...)
Ik vind Klaas juist wel steeds mols maar ik zie hem nog helemaal niet als mol. Want wat nu als Cécile afvalt aankomende keer? Getuige het klooster verdenkt zij Klaas gewoon erg, en Klaas deed daar ook niets om haar van die verdenkingen af te brengen. Kocht geen vertrouwen, wat een mol graag doet. Maar straks vertrekt zij ook, net als Airen, met een test waarop veel Klaas ingezet. Dat rijmt niet imho hoor.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #231 Gepost op: 12-01-2016, 16:35:59 »
Zou dit er dan op wijzen dat Klaas de afvaller is? :-X
Als deze hint niet naar Klaas als Mol zou wijzen (of echt stom toeval blijkt te zijn), dan mag ik er van uitgaan dat hij deze of de volgende aflevering er uitgaat. Als Klaas als niet-Mol de finale haalt zouden de makers het er echt niet ingemonteerd hebben ::jaja::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #232 Gepost op: 12-01-2016, 17:58:12 »
Weet niet of het al genoemd is, maar buiten de letterhint, vind ik dat er ook nog ergens een mooie potentiële visuele hint in zit: Dennis zegt op een gegeven moment; wat zou jij doen als mol? Gevolgd door een beeld van Klaas. Kun je opvatten als: Wat zou mol Klaas doen? (dit seizoen).

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #233 Gepost op: 12-01-2016, 18:00:35 »
Weet niet of het al genoemd is, maar buiten de letterhint, vind ik dat er ook nog ergens een mooie potentiële visuele hint in zit: Dennis zegt op een gegeven moment; wat zou jij doen als mol? Gevolgd door een beeld van Klaas. Kun je opvatten als: Wat zou mol Klaas doen? (dit seizoen).
Viel me ook op toen ik het opnieuw bekeek.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #234 Gepost op: 12-01-2016, 18:01:39 »
Ik weet het eigenlijk ook niet anders meer. Die hint gijzelt/geselt me gewoon van stug nadenken (Steeds maar vliegt er in mijn hoofd "Ja, maar die hint dan!"). Ik denk ook nog wel een checkpoint-hint gezien te hebben van Art. Bij de dubbele punt in de tweets denk ik ook nog stiekem (flauw) een punt en een checkpunt. Bij de foto-opdracht zitten Klaas en Tim een tree lager. Kan dat verder niet duiden, maar Klaas lijkt wel zijn positie op de onderste tredenpartij te kiezen. Misschien dat de horloges van Klaas nog iets zeggen, maar die had hij al ooit eerder om (wat ik vooralsnog eigenlijk als kandidaats beschouw).

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #235 Gepost op: 12-01-2016, 18:02:46 »
Zou dit er dan op wijzen dat Klaas de afvaller is? :-X

Waar tover je dit vandaan? Ik zie dat niet op zijn Facebook staan en hij heeft sinds 25 dec 2015 al een andere profielfoto.

Offline molloen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #236 Gepost op: 12-01-2016, 18:14:45 »
Waar tover je dit vandaan? Ik zie dat niet op zijn Facebook staan en hij heeft sinds 25 dec 2015 al een andere profielfoto.

Van zijn Facebookpagina. Dus niet zijn profiel. Daar kon ik namelijk ook niks vinden :p
https://www.facebook.com/klaasvank/?fref=ts
je kan m'n rug op

Offline molloen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #237 Gepost op: 12-01-2016, 18:17:31 »
Staat overigens ook gewoon op zijn eigen website. www.klaasvankruistum.nl
je kan m'n rug op

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #238 Gepost op: 12-01-2016, 21:16:55 »
En wat nu als we ook nog iets moeten met de woorden waarin de letters voorkomen? Kijk naar het molboek en focus je op het tegendeel van wat je ziet en baseer daar je oordeel op?

Wat mindfuckers, die makers...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #239 Gepost op: 12-01-2016, 21:21:53 »
En wat als we de woorden denk contra en dat deduceren wie het niet is daar nou eens op laten slaan? Er zal voor de kandidaten vast een hint in zitten naar wie de mol (die horen en zien meer dan wij in de montage), en dat voor ons het zo bewust gemonteerd is dat we hier een aanwijzing naar de winnaar te pakken hebben? Dat moet kunnen, want hoewel op het moment van de opdracht de winnaar nog niet bekend is, is dat achteraf in de montage wel zo natuurlijk. *probeert (tevergeefs?) andere uitwegen te zoeken voor deze hint*