Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417938 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #980 Gepost op: 14-02-2016, 12:26:29 »
Citaat
En we hebben het mysterieuze negencijferige getal nog steeds niet gekraakt.

Dat hoeft ook niet meer, want het is al weken helder. Dat is voor mij het bijkomende nadeel van de kloosterhint. Elke volgende hint is zwakker, niet gelijkwaardig en dus niet echt de moeite waard om heel lang te onderzoeken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #981 Gepost op: 14-02-2016, 14:02:02 »
Zouden ze het kunnen maken om het het logo met het molentje (Molino betekent molen) uit te leggen als hint naar Klaas van Kruistum omdat de wieken een kruis (X) vormen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #982 Gepost op: 14-02-2016, 14:09:27 »
Dat laatste is het hem nou juist: hoe zeker is dat nou met dat portret, passen de stukjes echt zo precies op de foto?
Ja.

Zouden ze het kunnen maken om het het logo met het molentje (Molino betekent molen) uit te leggen als hint naar Klaas van Kruistum omdat de wieken een kruis (X) vormen?
De Mol komt uit Nederland ::jaja::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #983 Gepost op: 14-02-2016, 14:10:15 »
De Mol komt uit Nederland ::jaja::

Dus je ziet er geen kruishint in? Ik gok dat ie wel zo uitgelegd gaat worden. ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #984 Gepost op: 14-02-2016, 14:11:52 »
Dus je ziet er geen kruishint in? Ik gok dat ie wel zo uitgelegd gaat worden. ;D
Nu ik zie dat er een vingerafdruk in het midden staat, acht ik de kans wel hoger.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #985 Gepost op: 14-02-2016, 14:13:52 »
Citaat
Nu ik zie dat er een vingerafdruk in het midden staat, acht ik de kans wel hoger.

Yep. En die molenwiek kruist 'm.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #986 Gepost op: 14-02-2016, 14:14:10 »
Dus je ziet er geen kruishint in? Ik gok dat ie wel zo uitgelegd gaat worden. ;D
Dat dan weer wel. Maar ook zonder kruistummol hadden ze de naam Molino gekozen denk ik.

Past het nog in een rodedraadhint met andere kruizen? In andere seizoenen heb ik volgens mij met enige regelmaat een kruizen-theorie voorbij zien komen (nog los van seizoen 10), maar die blijft dit seizoen wat achter...
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #987 Gepost op: 14-02-2016, 14:16:02 »
Past het nog in een rodedraadhint met andere kruizen?

Ik kwam erop omdat Eva van der Gucht in MolTalk hier een kruis en verwijzing naar Klaas in zag:


Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #988 Gepost op: 14-02-2016, 14:36:58 »
En zie je ook de contouren van de mol ;)
Het is inderdaad opvallend dat het patroon op de achtergrond niet rond is en dat het samen met het witte vlak een contour vormt dat heel erg lijkt op de foto op het molgeld van Klaas.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #989 Gepost op: 14-02-2016, 15:47:31 »
Dus je ziet er geen kruishint in? Ik gok dat ie wel zo uitgelegd gaat worden. ;D
  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Dit is er 1 en gaat zeker uitgelegd worden. Kruist 'm...Achter je rug.
Meer L

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #990 Gepost op: 14-02-2016, 17:07:34 »
De wieken staan in "Lange rust"-stand   ;D

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #991 Gepost op: 14-02-2016, 19:39:36 »
Zouden ze het kunnen maken om het het logo met het molentje (Molino betekent molen) uit te leggen als hint naar Klaas van Kruistum omdat de wieken een kruis (X) vormen?

goh... waar heb ik dit eerder gehoord? oh ja moltalk. het is gewoon een windmolen man, die hebben altijd de wieken zo staan. ik weet niet of je t in de gaten hebt, maar dit is tunnelvisie.


t silouet had ik nog niet gezien,maar dit hoeft klaas ook niet te zijn...
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 19:53:13 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #992 Gepost op: 14-02-2016, 19:46:18 »
goh... waar heb ik dit eerder gehoord? oh ja moltalk. het is gewoon een windmolen man, die hebben altijd de wieken zo staan. ik weet niet of je t in de gaten hebt, maar dit is tunnelvisie.

Oeps, ik kijk nooit zo aandachtig naar MolTalk. Ik had Eva's opmerking over de bordjes wel meegekregen maar niks over het molentje. (Ik was ook voortijdig afgehaakt.) Anyway, kan wat mij betreft toch best een hint zijn. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #993 Gepost op: 14-02-2016, 19:50:47 »
goh... waar heb ik dit eerder gehoord? oh ja moltalk. het is gewoon een windmolen man, die hebben altijd de wieken zo staan. ik weet niet of je t in de gaten hebt, maar dit is tunnelvisie.
dit mag wel wat vriendelijker van mij
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #994 Gepost op: 14-02-2016, 19:56:17 »
Oeps, ik kijk nooit zo aandachtig naar MolTalk. Ik had Eva's opmerking over de bordjes wel meegekregen maar niks over het molentje. (Ik was ook voortijdig afgehaakt.) Anyway, kan wat mij betreft toch best een hint zijn. ;)

mevrouw "tunnelvisie op klaas" zegt van alles en nog wat over kruizen (vlag van land, opdrachten). onderhand kan je overal kruizen zien (kruispunten, kruis tussen tegels, kruis op een bord). anyway, ik denk dat dit iets te voor de hand liggend is.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 12:11:23 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #995 Gepost op: 14-02-2016, 20:05:22 »
mevrouw "tunnelvisie op klaas" zegt van alles en nog wat over kruizen (vlag van land, opdrachten). onderhand kan je overal kruizen zien (kruispunten, kruis tussen tegels, kruis op een bord). anyway, ik denk dat dit iets voor de hand liggend is.

Het zou bijna hetzelfde zijn als een hoop bloemen leggen om Margriet verdacht te maken of een Visser te laten zien bij Susan Visser. :-X Too good to be true allemaal. ;)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #996 Gepost op: 14-02-2016, 20:08:24 »
Het zou bijna hetzelfde zijn als een hoop bloemen leggen om Margriet verdacht te maken of een Visser te laten zien bij Susan Visser. :-X Too good to be true allemaal. ;)

 ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #997 Gepost op: 14-02-2016, 20:20:16 »
Het zou bijna hetzelfde zijn als een hoop bloemen leggen om Margriet verdacht te maken of een Visser te laten zien bij Susan Visser. :-X Too good to be true allemaal. ;)
Heeft iemand naast Eva ook een dusdanige hoeveelheid kruizen weten te spotten om het als terugkerend thema te kunnen zien? Ik heb speculatie gelezen dat het een goede hint had kunnen zijn dit seizoen, maar dat was vooral hypothetisch. Ik heb weinig langs zien komen.

Misschien een betere vraag: Heeft iemand zin om alle afleveringen terug te kijken om kruizen te spotten?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #998 Gepost op: 14-02-2016, 20:43:28 »
Om te bevestigen wat we al weten? Neuh....

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #999 Gepost op: 14-02-2016, 20:43:53 »
Heeft iemand naast Eva ook een dusdanige hoeveelheid kruizen weten te spotten om het als terugkerend thema te kunnen zien? Ik heb speculatie gelezen dat het een goede hint had kunnen zijn dit seizoen, maar dat was vooral hypothetisch. Ik heb weinig langs zien komen.

Misschien een betere vraag: Heeft iemand zin om alle afleveringen terug te kijken om kruizen te spotten?

Uit mijn hoofd herinner ik me op dit moment een paar kleine kruisjes, als je daaraan ook alvast iets hebt: die op de rug/het schild van het schildpadje en naar ik meen ook op de buik van de "baby", bij de Taíno-opdracht. Of waren die te onopvallend om mee te mogen tellen?