Poll

Wie is de ... Mol ?

Annemieke
5 (3.7%)
Klaas
116 (86.6%)
Tim
13 (9.7%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [poll] Wie is de... Mol ?  (gelezen 118024 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #260 Gepost op: 18-01-2016, 19:32:29 »
Eens  ::jaja::

Way TE makkelijk dit. Maar goed EN bij George EN bij Dennis werd het hogelijk op prijs gesteld door de kijkers  :\'(

Je moet het maar durven om tijdens een feestmomentje te doen alsof je in een aangeschoten bui de pot per ongeluk uit je handen laat vliegen en dan vervolgens bij het oprapen (waar de anderen bij zijn) briefjes achterover te drukken! Dat George nog net voor de finale de kans kreeg om ongezien geld uit Johns tas te halen was dan wel makkelijker maar kwam wel voort uit het feit dat George zelfs op dat moment nog totaal niet verdacht werd door de kandidaten. En dat was niet omdat hij niet gesaboteerd had. Integendeel! ::rofl::

Dennis heeft volgens mij geen geld uit de pot gestolen.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #261 Gepost op: 18-01-2016, 19:37:18 »
Je moet het maar durven om tijdens een feestmomentje te doen alsof je in een aangeschoten bui de pot per ongeluk uit je handen laat vliegen en dan vervolgens bij het oprapen (waar de anderen bij zijn) briefjes achterover te drukken! Dat George nog net voor de finale de kans kreeg om ongezien geld uit Johns tas te halen was dan wel makkelijker maar kwam wel voort uit het feit dat George zelfs op dat moment nog totaal niet verdacht werd door de kandidaten. En dat was niet omdat hij niet gesaboteerd had. Integendeel! ::rofl::

Dennis heeft volgens mij geen geld uit de pot gestolen.

Jazeker wel, Dennis verzamelde geld op het cruiseschip en gooide het overboord.
Of bedoel je LETTERLIJK uit de pot. Want in Dennis' geval zat het er idd nog niet officieel in denk ik.

Bij Margriet overigens ook niet. Maar er waren er (minimaal nog 1 of 2) meer die wél letterlijk geld uit de pot stalen, en ook dat vind men prachtig. Ook vorig jaar zat men in mijn herrinering massal te smeken om een mol die geld zo verdonkeremanen.

Ik persoonlijk vind het echt niks, Ieder zijn meug  ;)

PS Ik heb de seizoenen zonder BN-ers nooit gezien en wil ze ook niet terugkijken omdat ik toch al weet wie de mol is. Dan vind ik het niet meer leuk kijken.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #262 Gepost op: 18-01-2016, 19:39:39 »
PS Ik heb de seizoenen zonder BN-ers nooit gezien en wil ze ook niet terugkijken omdat ik toch al weet wie de mol is. Dan vind ik het niet meer leuk kijken.

Probeer toch de laatste aflevering van WIDM 3 met de molacties van George eens. Wat mij betreft het beste uurtje televisie ooit. ;D

Edit: Maar misschien kan de Mol van dit jaar dat nog overtreffen! ::ontopic:: ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2016, 19:42:07 door Heinz »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #263 Gepost op: 18-01-2016, 19:40:30 »
Zullen we het weer over deze mol gaan hebben ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #264 Gepost op: 18-01-2016, 20:45:07 »
Klaas natuurlijk.

1) valt niet op als mol
2) Is penningmeester. Wel fijn dat de kandidaten nu in ieder geval nog niet kunnen gaan puzzelen met het geld. Komt super uit voor hem als mol.
3)Heeft geld binnengebracht als afleiding. Dit is al eerder een tactiek geweest van andere mollen.
4) die megahint waar we toch echt niet omheen kunnen
5) ik zie het aan zijn hoofd

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #265 Gepost op: 19-01-2016, 15:05:38 »
Mijn schot voor de boeg Mol was Klaas, daarna is mijn stem in deze poll telkens naar Taeke gegaan. Ik zie ook na deze aflevering (vooralsnog) geen reden dat te veranderen.

UPDATE:
Mijn schot voor de boeg Mol was Klaas, daarna is mijn stem in deze poll telkens naar Taeke gegaan. Ik zie ook na deze aflevering (vooralsnog) geen   reden dat te veranderen.

Stem verwijderd, nog geen nieuwe ingevuld  :-X
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #266 Gepost op: 19-01-2016, 15:21:23 »
Heb het gevoel dat het echte gemol nu pas kan beginnen. Wie nu nog flink onnodig geld binnenhaalt is minder waarschijnlijk als mol. En als Klaas de mol is moeten we nu echt een andere Klaas gaan zien. Ik ga mijn mol baseren op de komende 1/2 aflevering(en).

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #267 Gepost op: 19-01-2016, 15:24:32 »
Ik zeg toch Rop! :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #268 Gepost op: 19-01-2016, 16:06:35 »
zie ook na deze aflevering (vooralsnog) geen   reden
Ik ook. Ben dus maar naar Klaas gegaan. Dat hij tot penningmeester werd verkozen is onmols, maar daarentegen werd het hem opgedrongen, dus dat reken ik hem niet aan. Taeke en hij lijken me beiden erg zenuwachtig maar Taeke brengt wel heel veel geld in het laatje dus die heb ik laten schieten. Rop kan nog wel altijd, m.i., maar die wordt wel heel erg veel aan het woord gelaten terwijl de mol toch altijd uit de wind wordt gehouden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #269 Gepost op: 19-01-2016, 16:09:02 »
Ik ook. Ben dus maar naar Klaas gegaan. Dat hij tot penningmeester werd verkozen is onmols, maar daarentegen werd het hem opgedrongen, dus dat reken ik hem niet aan. Taeke en hij lijken me beiden erg zenuwachtig maar Taeke brengt wel heel veel geld in het laatje dus die heb ik laten schieten. Rop kan nog wel altijd, m.i., maar die wordt wel heel erg veel aan het woord gelaten terwijl de mol toch altijd uit de wind wordt gehouden.
Aan de andere kant vond ik dat Kim Pieters destijds ook veel aan het woord was. Ik weet niet of dat altijd wat wil zeggen.

Sorry ik zit in de tunnel  ::rofl::

Offline CdeMol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #270 Gepost op: 20-01-2016, 11:57:15 »

Nee, dit was echt een 'moetje', deze 1000 in de pot. Klaas moest gewoon van Art.

Dankjewel! Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken. En sorry nogmaals dat ik mijn research niet heb gedaan en de vraag dus al gesteld was. Het is inderdaad wel erg logisch op deze manier. Die 10 briefjes van 100 waren ook te uitgedacht.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #271 Gepost op: 20-01-2016, 12:00:41 »
Vorige week nog Rop gestemd (enige andere serieuze molverdachte wat mij betreft), maar... het is Klaas, vrees ik.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #272 Gepost op: 20-01-2016, 12:01:55 »
Dankjewel! Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken. En sorry nogmaals dat ik mijn research niet heb gedaan en de vraag dus al gesteld was. Het is inderdaad wel erg logisch op deze manier. Die 10 briefjes van 100 waren ook te uitgedacht.

Maakt niks hoor, kan de beste overkomen ;) Boven onder het wieisdemol.com logo staat ook een zoekoptie voor als je de volgende keer nog iets wilt opzoeken ::ok::

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #273 Gepost op: 20-01-2016, 13:24:30 »
Vorige week nog Rop gestemd (enige andere serieuze molverdachte wat mij betreft), maar... het is Klaas, vrees ik.

Ja precies! Ik bleef daarom ook Rop als mol houden, maar stap deze week definitief over naar Klaas.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #274 Gepost op: 20-01-2016, 14:48:57 »
Klaas...

Wat was het toch een leuk programma een paar jaar geleden ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #275 Gepost op: 20-01-2016, 17:58:28 »
Oh wat erg, de echte fans beginnen af te haken volgens mij....Ik zie het hier en ik hoor het ook van vrienden.
Terug naar zoals het was! Ik hoop nog op een hele mooie 4e aflevering waarin alles anders blijkt
 ::ohno::
Meer L

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #276 Gepost op: 20-01-2016, 18:02:33 »
Ja ik heb dat gevoel ook. Supersimpel seizoen, maar dat gaat juist kijkers verliezen ipv. winnen. Klopt dat ook met de kijkcijfers?

Dankjewel! Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken.
Heheh... nu krijg ik credits... ik ga ze gauw opslaan in mijn schuur, Ramon ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #277 Gepost op: 20-01-2016, 18:52:51 »
moet ik mijn pool aanpassen ??
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #278 Gepost op: 20-01-2016, 19:05:58 »
Ik wil eervoor laatste worden, dus ik weiger uit principe. ::jaja::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #279 Gepost op: 22-01-2016, 11:04:28 »
Klaas natuurlijk.

1) valt niet op als mol
2) Is penningmeester. Wel fijn dat de kandidaten nu in ieder geval nog niet kunnen gaan puzzelen met het geld. Komt super uit voor hem als mol.
3)Heeft geld binnengebracht als afleiding. Dit is al eerder een tactiek geweest van andere mollen.
4) die megahint waar we toch echt niet omheen kunnen
5) ik zie het aan zijn hoofd

Haha ik zie het inderdaad ook aan zijn hoofd

Voordat de serie begon heb ik nagedacht over wie de productie zou kiezen. Marjolein, Ellie en Cécile vielen af omdat we nu al paar keer iets oudere vrouwen als mol hebben gehad. Anne iede leek me te fanatiek. Tim te jolig. Rémy te onervaren op tv. Rop teveel Jon. Taeke ook te fanatiek. Airen kende ik niet. Maar Klaas leek me nou echt typisch het profiel wat productie dit jaar zou kunnen kiezen.
Maaaarrr natuurlijk veel te generaliserend dit,  maar goed dat was mijn gevoel.