Poll

Wie is de ... Mol ?

Annemieke
5 (3.7%)
Klaas
116 (86.6%)
Tim
13 (9.7%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [poll] Wie is de... Mol ?  (gelezen 118075 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #400 Gepost op: 15-02-2016, 20:45:31 »
Ben overstag, kan het niet meer ontkennen, struisvogelen werkt niet meer  ::ohno::
Klaas dus..
Maar zooooooo ontzettend jammer van de dikke hint, aub NOOIT meer doen!!!  :\'(

Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #401 Gepost op: 15-02-2016, 22:20:21 »
Ben overstag, kan het niet meer ontkennen, struisvogelen werkt niet meer  ::ohno::
Klaas dus..
Maar zooooooo ontzettend jammer van de dikke hint, aub NOOIT meer doen!!!  :\'(

Waarom nu overstag dan? Die hint was al van aflevering 2 :D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #402 Gepost op: 16-02-2016, 13:51:47 »
Wensmol.........Taeke!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #403 Gepost op: 16-02-2016, 13:53:39 »
Tim en Taeke zijn het niet.


Dus ik vul expres Annemieke in ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #404 Gepost op: 16-02-2016, 18:14:13 »
Tim en Taeke zijn het niet.


Dus ik vul expres Annemieke in ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Meer L

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #405 Gepost op: 16-02-2016, 18:21:48 »
Waarom nu overstag dan? Die hint was al van aflevering 2 :D

Omdat ik er toen perse niet aan wou en het mijns inziens nu niet meer te ontkennen valt. Ook de achterkant vh molgeld blijft op Klaas wijzen en zo nog meer dingen.

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #406 Gepost op: 20-02-2016, 13:32:11 »
Het lijkt er op dat er volgende week gestemd mag worden wie de macht over de test krijgt. En dat dit in ruil voor veel geld kan gebeuren...

In dat geval is het hoofddoel van de Mol in de eerste afleveringen vooral om vertrouwen te winnen, zelfs als dat in de eerste instantie geld voor de pot oplevert. Precies zoals Art al zegt tegen de Mol... Op basis hiervan verwacht je een terughoudende Mol in aflevering 1 en 2.. precies zoals Klaas, die zelfs nog de metro-opdracht goed voorspelt. Die tactiek lijkt succes te hebben, want hij kreeg op die manier ook het penningmeesterschap.

Ik kan er helemaal naast zitten, maar kan dit zo gemanipuleerd zijn dat Klaas geen antwoord gaf bij opdracht één, aflevering één, maar dat Art sowieso ging zeggen dat Klaas goed gegokt had? Want ALS de opdracht geslaagd was, dan zou hij zich direct verdacht gemaakt hebben, en nu maakt hij zich direct onverdacht, wat goed uitkomt voor een mol!
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #407 Gepost op: 20-02-2016, 14:35:50 »
Ik kan er helemaal naast zitten, maar kan dit zo gemanipuleerd zijn dat Klaas geen antwoord gaf bij opdracht één, aflevering één, maar dat Art sowieso ging zeggen dat Klaas goed gegokt had? Want ALS de opdracht geslaagd was, dan zou hij zich direct verdacht gemaakt hebben, en nu maakt hij zich direct onverdacht, wat goed uitkomt voor een mol!
Als dat zo zou zijn, dan komen we dat natuurlijk nooit te weten... Maar ik hoop dat WIDM niet zó gemanipuleerd wordt. ::ohno::

Ontopic: het is Klaas
...óf niet!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #408 Gepost op: 20-02-2016, 18:30:45 »
Tim en Taeke zijn het niet.


Dus ik vul expres Annemieke in ::rofl::


Ik mag jou wel, lekker tegendraads.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #409 Gepost op: 20-02-2016, 18:52:23 »
Mollemieke (in de gloria).

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #410 Gepost op: 20-02-2016, 19:11:19 »
Taeke is ook mijn wensmol. Wat een bout jaar als het Klaas is. Zo'n jaar als met Kim Pieters. Zelfs zonder de duidelijke hints, was Klaas geen goede mol. Zijn gedrag is te opvallend. Outsider, niet authentiek bij de testimonials. Geniepige grimassen achter de rug van anderen.  Blijkt hij kandidaat te zijn, dan heeft ie het geweldig gespeeld! Dus ook voor Klaas zelf is het beter als hij niet de mol is ;)

Ik herinner met het jaar van Patrick Stoof en Art Rooijackers en Art was enorm verdacht dat jaar. Patrick was de mol.

Voor Taeke valt nog steeds veel te zeggen als je het follow-the-money-principe hanteert. Die man heeft de pot het meeste geld gekost. Meer dan Annemieke, volgens mij. Vooral zijn 4-1-X-(X?) tijdens het gokken. De mol zou altijd het allerhoogst mogelijke bedrag opschrijven. De pot stond toen op 4120 of zoiets. Een kandidaat gaat echt geen 410 opschrijven: minstens een duizendtal. 4119 is het ook niet, want de mol zou 4120 hebben opgeschreven en 2345 was het op een na hoogste getal. Die hint houdt me op Taeke.

EN natuurlijk het idee dat alle aanwijzigingen dit jaar misschien niet naar de mol, maar naar de kandidaten verwijzen. Zei Art zoiets niet ergens? Of heb ik het ergens gelezen? Dan zou de kloosterhint verwijzen naar Klaas de kandidaat. Zoals er ook aanwijzigingen over de andere kandidaten inzaten (de rug = 1000 = Elly), titels die verwijzen naar kandidaten. En het feit dat de montage afgelopen week bij de test iedereens mol onthulde en iedereen zat zowat op Klaas. Is dat niet too obvious? Zou de redactie het citaat van Rob er bewust in hebben gedaan: Taeke, echt ik eet mijn hand op als hij het is, want dan heeft hij het briljant gedaan..." Het zou weer een Dennis Weening jaar kunnen worden...

Maar dan al die kruizen en het molgeld... Het is erg lastig om er iets anders van te brouwen dan dat Klaas het is... KLAAS, HELAAS...

Maar wat zou het geweldig zijn als het Taeke toch is. Non-conformistisch als ik ben dus toch maar -tegen beter weten in- op Taeke :D
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 19:14:48 door Risjaar »
C'est le Fruit!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #411 Gepost op: 20-02-2016, 20:10:55 »
Nog steeds Klaas en ik ben een vd weinigen die het nog steeds een leuk seizoen vind.  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #412 Gepost op: 20-02-2016, 20:24:44 »
valt wel mee hoor, met 2,5 miljoen kijkers wekelijks kun je niet zeggen dat mensen het niet leuk vinden ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #413 Gepost op: 20-02-2016, 21:20:50 »
Totaal geen zin in de finale nu meer. Taeke had de mol nog kunnen zijn, maar het is TE DUIDELIJK Klaas.
C'est le Fruit!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #414 Gepost op: 20-02-2016, 21:22:37 »
Annemieke    - 8 (7.8%)
Klaas    - 79 (77.5%)
Taeke    - 7 (6.9%)
Tim    - 8 (7.8%)

7 mensen moeten een nieuwe mol kiezen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #415 Gepost op: 20-02-2016, 22:44:24 »
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #416 Gepost op: 20-02-2016, 22:54:17 »
Toch alweer een aantal op Tim ....  :o

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #417 Gepost op: 20-02-2016, 23:00:16 »
Toch alweer een aantal op Tim ....  :o

Wel. Als je nu de klaasterhint negeert en je legt het puzzelen met Molgeld uit als 'Ja, maar het gezicht is nog niet gevonden', dan kan ik er wel inkomen dat je nog een beetje met Tim in je maag zit als mogelijke Mol. Deed op dezelfde momenten als Klaas iets goed (fietsen langs de bomen, Taïno tekens), maar op dezelfde moment ook iets slecht (kopje onder met de kano, met een foute sleutel naar de koffer, maar wat rondslenteren in de suikerfabriek).

Maar goed, dat is dus als je niet zo voor de 2 duidelijke hints bent... ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #418 Gepost op: 20-02-2016, 23:03:40 »
Ik blijf gewoon bij Tim omdat ik gewoon niet wil geloven dat het Klaas is... Ook al weet ik wel dat het niet anders meer kan, maar wat zou het mooi zijn, mocht het alsnog Tim zijn  ::tandpastasmiley::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de... Mol ?
« Reactie #419 Gepost op: 20-02-2016, 23:04:22 »
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ::ohno::

Saai is relatief, maar ik vind het dit jaar wel het minst interessante seizoen sinds 2011...
Facial expression, body language, context, interpretation!