Ik vond het weer een geweldige opening van het seizoen. Weer totaal anders dan voorheen
Wat is me opgevallen?
De positie van Klaas in de eerste opdracht, lijkt me niet echt een geschikte positie voor de mol. Tim vond ik daarentegen weer wel opvallend door heel enthousiast met de opdracht bezig te zijn. Hij hielp zelfs een medekandidaat (weet even niet meer wie) mee met zijn opdracht. Had hij misschien voorkennis over de voorspelling die Door Klaas gedaan werd? De mensen die ik vooral deze opdracht verdacht vond, waren de mensen die juist heel goed bezig waren met hun opdracht.
Bij de tweede opdracht viel me dan weer Marjolein en Teake me op. Marjolein deed heel weinig en Teake deed er alles aan om die topito uit het vakje van de €1500 te krijgen. Ik ga deze opdracht nog eens terugkijken en vooral Letten op de mensen die op het laatst van de opdracht heel fanatiek meedoen om die topito uit het €1500 vakje te krijgen.
Mijn hoofdverdachten op dit moment: Tim, Taeke en Rop/Marjolein
Het is weer begonnen! En hoe! Ik ben heel benieuwd wat de rest van het seizoen ons gaat brengen