Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
1) Ellie zat op Rop toen ze er uit ging.
Het is natuurlijk wel heel leuk dat alle kandidaten er bij waren!
Leuk om jullie verhalen te lezen! Jammer dat ze de meet&greet op 1 plek hebben gehouden, leerpuntje voor de volgende keer, maar wel leuk dus om de Experiences erbij te hebben.Was het je eerste Molfandag Koemba?
Absoluut. En Art presenteerde het ook leuk.
Leuke foto's vveerraak. Volgens mij heb ik je gezien. Ik heb een tijdje achter jullie gestaan tijdens de veiling
Dank je! Had ons even aangesproken ik ben altijd nieuwsgierig naar de gezichten achter de forumnamen.
Het babbelen met diverse molloten was erg gezellig en hoogtepunt voor mij was dat ik de originele #Etherdiscipline!-tekening van Vriendlief op de veiling heb weten te bemachtigen.
En natuurlijk was het weer ontzettend gezellig met onze vaste club molloten, waarvan hier de groepsfoto:
WAUW, dat is een héél mooie vangst, Heinz! Ben er toch een tikkie jaloers op eerlijk gezegd. De meeste WIDM-parafernalia doen me niet zo veel, maar een echte Vriendlief scoren is echt top! De gepersonaliseerde tekening erbij maakt het volledig af.
Goeie vraag ook die je aan Remy gesteld hebt. Er staat wel een klein spelfoutje in, maar dat is je vergeven omdat je ziek bent.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
722 gasten en 12 vaste bezoekers