Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Het kwartje valt... 'Het spel verandert achter je rug' is een hint voor de kandidaten om op de 'rug' van het molgeld te kijken. (Klopt die uitdrukking, een rug van een biljet?)
Heb de puzzelstukjes toch maar even in photoshop uitgeknipt en recht gezet.
Bedenk dat er voor elk stukje 50% kans is dat het ondersteboven ligt (hoewel dat voor sommige stukken niet uitmaakt).
Ik ga er gewoon vanuit dat de stukjes nog niet op hun juiste kant liggen. Alles is dus nog mogelijk. Het is dan ook nog maar de vraag of ze allemaal met de lange zijde horizontaal of verticaal moet liggen of misschien zelfs beide door elkaar. Eén ding is zeker, het zal vast niet gemakkelijk zijn.
En dan heb je nog de verschillende afmetingen van biljetten. Er is een kans dat je biljetten van 250 euro moet plakken aan biljetten van 20 euro bijvoorbeeld.
En toch heel nieuwsgierig of we over 9 afleveringen echt een hoofd hebben kunnen maken
In de allereerste aflevering heeft dat ik weet eerder een hint naar de laatste drie kandidaten gezeten. Ik denk dat dit rop, remi en marjolein zijn. Er hadden meer min bedragen kunnen zijn als 3.
Je bedoelt de portretten op de negatieve geldbiljetten? Ik hoop het niet. Als dit inderdaad een officiële hint zou zijn, is hiermee gelijk het bewijs geleverd dat Wie Is De Mol doorgestoken kaart is. Want hoe weten ze anders al voordat het spel gespeeld wordt wie de finalisten zullen zijn?
ah ik begrijp het. het geld is pas gedrukt nadat het spel gespeeld is
Ik dacht inderdaad ook aan een hals met een zwart shirt. Al moet de achtergrond dan ook zwart zijn
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
651 gasten en 14 vaste bezoekers