Dit wilde ik eigelijk plaatsen voor de 5e uitzending, maar ik twijvelde of Marjolein weg zou gaan en ging uit eindelijk toch voor Taeke..
Als Marjolein namelijk zou vertrekken, zou dit weer iets andere weg inslaan..
Ik heb het wat langer voor me gehouden, maar het verbaast me eigenlijk dat nog niemand heeft gezegd dat we mogelijk een Tania Kross moment krijgen.
Groen = Rood = het is minder groen dan je denkt...
Afvaller / De Verliezer. Je denkt dat je goed bezig bent, maar nee hoor. (Teake of Tim of Rob)
De Mol. Krijgt altijd groen, maar ondertussen minder groen bezig.
Bericht na de kijker: Meer Rood = Afvallers in aflevering 5. (Teake en Tim)
Geel is ook minder groen. GROEN GEEL ROOD zoals een stoplicht. Misschien, maar weet dat niet zeker kan de mol de persoon zijn die op een GEEL biljet staat.
Laat Marjolein nu net dit biljet van 500 met Annemiek er op hebben gepakt. Winnaar pakt briefje van de mol = Marjolein de winnaar, Annemiek de mol en Teake
of Tim of Rob De verliezer. De Winnaar (groen), De mol (Geel) en de verliezer (Rood)
Zoals gezegd Geel is minder groen dan je denkt. Kan slaan op zowel de Mol of als verliezer. Of tewel Annememiek is de mol of verliezer, is Rood De Mol dan is Teake of Tim De Mol en Rob de winnaar. Mogelijkheid is dat rood van die aflevering 5 meer afvallers ook kan slaan op twee verliezers, de mol en de winnaar. Of Tewel Annemiek, Rob, Teake en Tim bij de laatste vier. Of Teake en Tim vallen nog af. Celine en Klaas bij de laatste 4.
In de pol had ik Rob als verliezer, Annemiek de winnaar en Celine als Mol. Mogelijk met Klaas er bij heb ik hier de laatste 4 staan.