Inderdaad. Terug naar potentiele namen..
Hij tweet normaal ook niet veel maar Twan Huys heeft tussen 20 april en 8 juni geen tweet verstuurd. 52 jaar niet perse jong, maar er zijn oudere deelnemers geweest uit mijn hoofd. (Loretta, Joep, Marjolein mis ik iemand?)
Hij wordt gevolgd door Karin de Groot (en dan heb ik het niet over de ex kandidaat/kandidatenbegeleidster, maar over de Karin de Groot van IDTV. De producent van Widm.
Zij volgt ook recentelijk Roos Schlikker en Ronald Goedemondt (die laatste werd een paar pagina's terug door mij genoemd, is een cabaratier niet heel bekend bij het grote publiek maar daarom vond ik het wel een passende widm naam, toch een mooie 6 duizend volgers op twitter en maar 1 tweet tussen 15 mei en midden juni. Hij volgt Karin ook terug, net als Twan en Roos. Geen idee of Twan ergens op tv te zien is geweest maar vond ik opzich wel een interessante naam. Een grote naam iig.
Kluun volgt redelijk recent Art en Roos. Ik vind Kluun ook wel een WIDM naam. Hij is niet z vaak in de media maar hij is wel het type kandidaat waar het widm team naar zoekt. (lijkt me) Hij is mega intelligent, maar ook geestig.
Dat hij tot 1 juni niet heeft getweet en verder een fanatiek twitteraar is bevestigd dat ook wel voor mij.
Dan heb ik tot nu toe
Stijn van Vliet
Kluun
Jochem van Gelder
Twan Huys
Ronald Goedemondt
Diederik Jekel
als namen. 6 kan niet, dus vooralsnog ga ik er even van uit dat Twan niet mee heeft gedaan. Van al die namen vind ik hem dan iemand die misschien 'nee' zou zeggen.
Bij de vrouwen kom ik tot nu toe niet zo ver.
Ik vind Roos Schlikker vrij zeker maar aangezien Diederik, Twan en Kluun ook uit diezelfde richting komen moeten we nog even afwachten...
Voor de rest krijg ik maar geen vrouw gevonden.
Sanne Wallis de Vries zou kunnen maar haar twitterstilte is niet echt definieerbaar tot nu. Aangezien ze al eerder was gestopt met twitteren en dat ook luids bekend had gemaakt.
Het kan natuurlijk ook dat er een paar twitterloze namen bij zitten.
een naam die ik persoonlijk graag zou zien is Fockeline Ouwekerk maar haar social media zegt iets anders.. Ze heeft tot begin mei in Suriname een film opgenomen en heeft daarna meerdere snoepreisjes gemaakt... Lijkt me niet dus