Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596829 keer)

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #340 Gepost op: 14-06-2016, 18:11:39 »
Art heeft wel een kleurtje  ::vergroot::


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #341 Gepost op: 14-06-2016, 21:37:46 »
Die laplandse zon kan best fel zijn, inderdaad. Maar kijk heel even naar Kluun.


Wat doet die daar heel toevallig?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #342 Gepost op: 14-06-2016, 23:13:42 »
Die laplandse zon kan best fel zijn, inderdaad. Maar kijk heel even naar Kluun.
Wat doet die daar heel toevallig?

Dat is niet geheel toevallig. Hij organiseerde samen met o.a. Art een busreis vanuit Amsterdam naar het concert van Bruce Springsteen...

 ;D ;D ;D

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #343 Gepost op: 15-06-2016, 09:45:03 »
Heeft iemand trouwens enig idee wat Freek Vonk in Belize heeft gedaan?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1132851736772317&id=514904218567075

Wat ik bovendien opvallend vond aan zijn twitteraccount is dat hij de voorbije weken alleen maar in het Engels heeft getwitterd... terwijl hij dat zelf veel in het Nederlands doet?
Ik zeg toch nog even in de gaten houden...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #344 Gepost op: 15-06-2016, 10:31:23 »
Hoe weet jij dit? :D

Werk in Hilversum, dus dan hoor/zie je nog wel eens wat  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #345 Gepost op: 16-06-2016, 20:21:59 »
Wie is de Mol? Jaap van Zessen weet het!

http://www.3fm.nl/a/232391
Jaap bij Domien over mogelijke kandidaten WIDM.

De kandidaten zijn hier ook al genoemd.

Dag Jaap!  ::zwaai::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #346 Gepost op: 16-06-2016, 20:28:55 »
Haha, zit ie weer stoer te doen. Maar nog wel even heel duidelijk: hij is géén nerd die alles zit uit te zoeken. Daar heeft ie gewoon een computerprogrammaatje voor. ::rofl::

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #347 Gepost op: 16-06-2016, 20:34:43 »
Ja, hij hoeft alleen maar een naam in te voeren. Maar die namen heeft hij natuurlijk van hier.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #348 Gepost op: 16-06-2016, 20:55:51 »
Dat geintje heeft ie inderdaad al eerder uitgehaald. Steekt zichzelf graag veren in een plaats waar de zon nooit schijnt.


Als hij in zijn contacten met Domien nou eens netjes aangeeft waar hij die namen vandaan heeft, zou het heel netjes zijn.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #349 Gepost op: 17-06-2016, 09:36:11 »
Als hij in zijn contacten met Domien nou eens netjes aangeeft waar hij die namen vandaan heeft, zou het heel netjes zijn.

Weet je wat ik denk? Dat dit een nieuwe "glote tluuk" is om het Mol-kandidaatschap van Domien te ontkrachten...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #350 Gepost op: 17-06-2016, 18:29:40 »
Ok hij is geen 'NERD' die het allemaal uitzoekt maar gaat wel met de eer van ONS werk lopen mailen naar 3fm om op de radio te komen. Deze man is ZO desperate voor aandacht. Ik heb hem al een paar x geconfronteerd ermee, maar het is echt te sneu voor woorden.

Het gaat er niet om of dat wij het wel of niet leuk vinden dat hij dat 'werk' doet. Het gaat erom dat hij gewoon letterlijk onze namen gebruikt, die in het computer systeempje van hem gooit en DENKT te weten wie er vroeg uitgaan. Ze zijn bij WIDM echt veel slimmer.

Het sneue eraan is dat hij zelf de media steeds gaat opzoeken, omdat hij een paar kandidaten toevallig goed had dus hij voelt zichzelf echt de man.

Ik ben echt niet snel boos maar echt wij als WIDM.com zouden hier echt massaal tegenin moeten gaan. Het is dat ik niet desperate ben voor media aandacht anders had ik Domien vandaag nog gebeld om ook in de show te mogen komen..

De namen die hij noemt komen deels van mij, deels van andere mensen hier af. een Joan Franka en Euvgenia zijn door KingLennart genoemd voor Expeditie in eerste instantie. Toen later bekend werd dat die nog niet op reis waren gegaan denkt hij automatisch dat ze aan WIDM mee doen. Het zijn beide echt by far geen widm namen maar ok. Stel dat ze het alsnog zouden zijn, dan zou die alsnog de namen gejat hebben van hier.

En ALS je dan die media aandacht wil durf dan op z'n minst je mond open te trekken en te vermelden dat je alle namen van Wieisdemol.com hebt.

Adios ::zwaai::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #351 Gepost op: 17-06-2016, 18:55:22 »
Een forum is een openbaar iets. Als je hier iets schrijft kunnen anderen daarmee op de loop gaan. Niks aan te doen.
Niet leuk, maar wel de realiteit.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #352 Gepost op: 17-06-2016, 19:15:06 »
Inderdaad. Terug naar potentiele namen..

Hij tweet normaal ook niet veel maar Twan Huys heeft tussen 20 april en 8 juni geen tweet verstuurd. 52 jaar niet perse jong, maar er zijn oudere deelnemers geweest uit mijn hoofd. (Loretta, Joep, Marjolein  mis ik iemand?)
Hij wordt gevolgd door Karin de Groot (en dan heb ik het niet over de ex kandidaat/kandidatenbegeleidster, maar over de Karin de Groot van IDTV. De producent van Widm.
Zij volgt ook recentelijk Roos Schlikker en Ronald Goedemondt (die laatste werd een paar pagina's terug door mij genoemd, is een cabaratier niet heel bekend bij het grote publiek maar daarom vond ik het wel een passende widm naam, toch een mooie 6 duizend volgers op twitter en maar 1 tweet tussen 15 mei en midden juni. Hij volgt Karin ook terug, net als Twan en Roos.  Geen idee of Twan ergens op tv te zien is geweest maar vond ik opzich wel een interessante naam. Een grote naam iig.

Kluun volgt redelijk recent Art en Roos. Ik vind Kluun ook wel een WIDM naam. Hij is niet z vaak in de media maar hij is wel het type kandidaat waar het widm team naar zoekt. (lijkt me) Hij is mega intelligent, maar ook geestig.
Dat hij tot 1 juni niet heeft getweet en verder een fanatiek twitteraar is bevestigd dat ook wel voor mij.

Dan heb ik tot nu toe

Stijn van Vliet
Kluun
Jochem van Gelder
Twan Huys
Ronald Goedemondt
Diederik Jekel
als namen. 6 kan niet, dus vooralsnog ga ik er even van uit dat Twan niet mee heeft gedaan. Van al die namen vind ik hem dan iemand die misschien 'nee' zou zeggen.

Bij de vrouwen kom ik tot nu toe niet zo ver.

Ik vind Roos Schlikker vrij zeker maar aangezien Diederik, Twan en Kluun ook uit diezelfde richting komen moeten we nog even afwachten...
Voor de rest krijg ik maar geen vrouw gevonden.
Sanne Wallis de Vries zou kunnen maar haar twitterstilte is niet echt definieerbaar tot nu. Aangezien ze al eerder was gestopt met twitteren en dat ook luids bekend had gemaakt.
Het kan natuurlijk ook dat er een paar twitterloze namen bij zitten.

een naam die ik persoonlijk graag zou zien is Fockeline Ouwekerk maar haar social media zegt iets anders.. Ze heeft tot begin mei in Suriname een film opgenomen en heeft daarna meerdere snoepreisjes gemaakt... Lijkt me niet dus :(

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #353 Gepost op: 17-06-2016, 20:30:23 »
Twan presenteert Nieuwsuur, dus dat moet te controleren zijn..

Edit: Twan is in die tijd regelmatig te zien geweest als presentator van Nieuwsuur, kunnen we dus afstrepen.
« Laatst bewerkt op: 17-06-2016, 20:38:36 door Pjotr1992 »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #354 Gepost op: 18-06-2016, 00:42:31 »
Ok die kan afgeschreven dan!!

Andere naam. Barry Atsma

tweet van 14 mei tot 8 juni niet op een paar retweets na. Zie ik best in Wie is de mol. Tweet wel op 9 juni weer dat ie aan het filmen is voor KLEM dus kan ook zijn dat ie de hele maand mei ook al aan het filmen was maar dat daar geen foto's van zijn. Weet niet of iemand dit kan checken...


Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #355 Gepost op: 18-06-2016, 00:57:17 »
Had JP niet ooit gezegd dat hij Barry Atsma en Carice van Houten als droomkandidaten ziet? :D
Maar dat die twee altijd overvolle agenda's hebben, wat JP heel jammer vindt. :-\\
't Lijkt me een leuke kandidaat (net als Carice overigens)!

Oeh, zou Eva Jinek ook mee kunnen doen? Ze mag door de sportzomer dit seizoen toch haar talkshow niet doen...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #356 Gepost op: 18-06-2016, 21:48:14 »
Andere naam. Barry Atsma
Weet niet of iemand dit kan checken...


Barry Atsma is (samen met zijn Noortje) een film in Londen aan het opnemen, daar waren afgelopen week beelden van.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #357 Gepost op: 19-06-2016, 13:14:14 »
Het zijn beide echt by far geen widm namen maar ok.
Wat ik mij bij het lezen van hiervan dan afvraag: wat is een WIDM-naam, en wat niet?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #358 Gepost op: 19-06-2016, 13:26:57 »
Ik denk dat Connie de mol is
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #359 Gepost op: 19-06-2016, 19:12:03 »
Ik denk dat Connie de mol is

Stop  ::rofl:: ::rofl::

Btw Joan Franka doet echt niet mee. Ze is sinds 't Songfestival afgegleden en helemaal niet meer zo bekend. Als je meedoet aan WIDM zeg je geen optredens af, maar plan je gewoon geen optredens.