Deel 2
Nu wat ik heb gevonden.
De eerste naam van wie ik vrij zeker ben en die samen met Roos Schlikker op de lijst 'vrij zeker mag' bij de vrouwen.
Coosje Smid!
Tweet tussen 16 mei en 3 juni niets, op instagram kan ik ook niks van haar vinden en heeft in koffietijd verteld ergens vorig jaar dat Wie is de Mol haar ultieme droom is qua programma's om aan mee te doen. Ze volgt meerdere widm accounts, zowel het officiele account als fan accounts, maar volgt ook Karin de Groot (netmanager bij Net5) en werkt voor IDTV. Wie zij recent volgt is Ronald Goedemondt.
Dat is dan meteen een bruggetje naar hem. Ik had hem al genoemd maar hij is voor mij vrij zeker. Is een up en coming cabaratier die oa bij de comedytrain zit ( Waar Soundos bijv ook vandaan kwam) en hij volgt Coosje terug. Maar hij volgt ook Jochem van Gelder (over wie ik ook zeker ben)
Ronald poste op 23 mei iets op facebook (een foto van een starbucks beker met een leuke tekst erbij, maar deze foto kan makkelijk eerder genomen zijn) Verder is hij tussen 16 mei en 7 juni stil. zowel op twitter als op facebook.
Dan nog 2 mannen.
Spike van Soest (ja, van Di-rect) en Freddy ( ook wel Vieze Fjur uit de Jeugd van tegenwoordig)
Freddy tweet van 12 mei tot 12 juni niet. en Spike tweet helemaal niet (laatste tweet komt ergens uit Januari, maar op facebook plaatst hij niks tijdens de opname periode)
Geen idee of deze mannen hebben opgetreden maar aan de hand van social media zijn het mogelijke kandidaten.
Dan weer een vrouw: Saar Koningsberger. Is vrij stil geweest op social media, vooral op twitter maar ik zie wel dat ze op instagram foto's plaatst van een festival waar ze heeft gepresenteerd. Als ik goed terugreken is dit eind mei/begin juni geweest. Mocht zij mee zijn gegaan ligt ze er vrij vroeg uit. Ik denk niet dat ze mee is geweest, maar wie weet.
We hebben veel mogelijke mannen, ik maak even een overzichtje van so far.
- Diederik Jekel ( vrij zeker tot zeker, zeker als je naar zijn normale twittergedrag kijkt en het het twittergedrag tijdens de opname)
- Jochem van Gelder ( vrij zeker tot zeker, SBS naam, twitterstilte tijdens volledige opnameperiode)
- Stijn van Vliet ( vrij zeker, is niet in de picture geweest tijdens hele maand optredens met zijn 'band')
- Ronald Goedemondt ( vrij zeker tot zeker, twitterstilte/facebookstilte op 1 post na die makkelijk geregisseerd kan zijn)
- Kluun ( niet helemaal zeker/vrij zeker, twitterstilte en typische WIDM naam)
- Spike van Soest ( niet helemaal zeker, zo ver ik weet geen optredens, geen publieke optredens en tweet niet)
- Vieze Fjur/Freddy ( niet helemaal zeker, maar tweet de volledige opname periode niet> niet gecheckt of optredens)
- Thomas van Luyn ( niet zeker, maar tweet heel weinig en wordt al enkele jaren genoemd als deelnemer)
- Manuel Broekman( niet zeker, maar tweet extreem weinig (voor zijn doen)
- Kees Boot (tweet niet, maar tweet al hele tijd niet, zit wel met dat verhaal Robinson> maar geldt voor meerdere)
10 namen, dus 5 hiervan gaan zeker niet mee. Maar voor mijn gevoel zitten hier zeker deelnemers bij.
Dan de vrouwen
-Roos Schlikker ( vrij zeker/tot zeker, tweet hele maand niet, ook stil in die periode op instagram en typische widm naam)
- Coosje Smid ( vrij zeker/tot zeker, tweet niet tijdens opname periode, begint pas op 3 juni weer met twitter en heeft widm als favo programma)
- Saar Koningsberger (niet zeker, was niet heel actief op social media maar post wel eind mei dingen op instagram en tagt mensen erin...)
- Lies Visschedijk ( niet zeker, heeft geen social media maar wat opvallend was is dat zij een rol 'deelde' met Tina de Bruijn in de muscial over een vrouwenkoor, en heeft in mei niet op de planken gestaan, Tina de Bruijn speelde die rol toen)
Zoals jullie zien vind ik de vrouwen dit x lastiger te vinden. Het kan natuurlijk ook zijn dat er mensen mee zijn die helemaal geen social media hebben, die kans bestaat absoluut.
Als iemand aanvullingen heeft, hoor ik het graag!