Ah, dan heb ik het gelukkig niet goed verstaan. Ik was al even bang dat het geen mega-weggever zou zijn. . Nou ja, kan nog steeds natuurlijk, als hij "Cammaert" zingt. Ik zal ook nog eens terugluisteren.
Ik hoor heel duidelijk 'Sanne is de mol' en zij komt ook niet meer bij er om.
Thomas geeft wel een envelop verkeerd door. Maar dat was precies de envelop die Sanne ziet en eerst fout zegt, dan twee keer corrigeert. Dus dat precies deze fout wordt doorgegeven hoeft ook niet heel gek te zijn. Hij lijkt me oprecht verbaasd dat de drie in het donker lopen en de poppen mensen zijn geworden. Al kan hij goed acteren.
De M, de o l m en hoe vaak hij mol noemt, zou symbolisch een hint kunnen zijn. Maar de M komt in het gras goed uit de verf. Ook de S zie ik niets mis mee, van bovenaf is hij prachtig. Alleen van een afstand is het wat lastiger te zien omdat de bandensporen zichtbaar blijven. Maar hij heeft zelf al opgemerkt dat als je een deel van het woord voldoende ziet, je ook op molboekjes uit kan komen en dat is ook zo.
Nou ja, vind hem dus vooral helemaal niet verdacht overkomen. Maar op Diederik na die vooral last lijkt te hebben van slaapgebrek en een slecht humeur, vond ik niemand erg verdacht overkomen.