Het zijn vooral woorden als "juichaapjes" die ik jammer vind.
Voor mij persoonlijk is widm een leuk programma. Heerlijk ontspannen en tegelijkertijd de spannende zoektocht naar de mol. Alles kan een aanwijzing zijn van een visser op het strand, tot het onder elkaar zetten van zinnen uitgesproken door een priester. Het speuren is geweldig, het meelezen hier daardoor ook en dan is er altijd het dubbele gevoel als "de" oplossing gevonden wordt. Yes, het is gelukt, Ships, het is nu al gelukt nu is er niks meer aan.
Wie is de Mol is een programma en dit is een fanforum, alleen maar hier komen voor kritiek dan vraag ik (nogmaals ik schrijf dit op persoonlijke titel) me af waarom je nog komt. Alleen maar zeuren, schrijf dan een brief aan de AvroTros. Er is genoeg gezeik en gezeur overal, hier zie ik het graag gezellig en ontspannend. Kom je hier om te speuren en heb je af en toe onderbouwde en opbouwende kritiek (zoals Stijn) ook prima, maar leef in het heden. Wie is de Mol is niet meer het programma van 15 jaar geleden. Het programma is veranderd, net als de televisiewereld is veranderd, net als de maatschappij is veranderd.
Ik wens jullie nog veel kijkplezier
Ik ga dat zeker nog hebben