Ik heb de voor mij meest logische opties gekozen, zonder naar mijn favoriete wensmol toe te redeneren. [...] Als er niets van zou kloppen had ik beelden van flats, auto's en bomen voorbij zien komen, en allerlei shots van (groepjes) kandidaten, Art en voorbijgangers waar niets van te maken valt. Als dit allemaal niet blijkt te kloppen, is het het meest absurde toeval waar ik ooit tegenaan ben gelopen.
Nogmaals, ik waardeer je enorme inzet. Maar kijk nou eens naar de conclusies die je denkt te hebben gevonden.
[1] Geel staat voor mol, dus Jeroen is de mol / [2] Groen staat voor groen scherm. Jeroen gaat dus altijd door.
Dus 2 kleuren die precies hetzelfde zeggen.Lijkt mij een beetje dubbelop, maar daar kan ik nog inkomen[3] Rood staat voor rood scherm. Jochem en Diederik niet in finale. Hele groep minus Sigrid. Sigrid rood deze aflevering.
Dus eerst betekent in beeld komen dat je afvalt. Vervolgens betekent niet in beeld komen dat je afvalt. Niet logisch uit te leggen.[4] Blauw staat ook voor rood scherm. Imanuelle en Jochem. Op basis van de een al door jou bedachte theorie is Imanuelle de eerstvolgende afvaller. Na Imanuelle dus Jochem dus de volgende afvaller zijn. Diederik laatste afvaller.
Blauw & Rood betekenen kennelijk net als Groen en Geel hetzelfde. Om hier nog enige logica uit te halen moet er een andere theorie bijhalen, die toevallig ook uit jouw koker komt. Dit is niet aan een kijker uit te leggen[5] Sanne & Thomas finale, omdat ze helemaal niet voorkomen.
Bedenk nou eens dat je TV maker bent en met de kleuren van de deuren een hint wil maken. Dan kan je dat toch veel helderder doen, op een manier die elke molloot zou snappen en later ook aan een kijker valt uit te leggen? Jij hebt nu zoveel kunstgrepen nodig om hier tot conclusies te komen, dat dit per definitie niet kan kloppen.
Het lijkt me trouwens ook sterk dat er 2 afvallerstheorieën zouden zijn, of dat ze een complete afvallerstheorie in 1 opdracht zouden stoppen.
Ik denk trouwen wel dat je een hele goede kans zit dat je andere afvallerstheorie wel blijkt te kloppen, waarvoor
.