God kveld damer og herrer. Voordat onze punten bekend maken, willen we eerst Canada bedanken voor onze 7 punten, United States voor de 6, Chili voor de 3, maar natuurlijk vooral onze oosterburen Zweden voor de 12 punten!
Oké, we hebben jullie lang genoeg laten wachten, hier zijn de punten van Noorwegen:
1 puntje voor:
Colombia.Het is wel een leuk liedje, maar het wordt op een gegeven moment eentonig
2 kleine punten voor:
Czech Republic.Dit is de lastigste. Als het je raakt is het mooi, anders eentonig. Net genoeg mensen in Noorwegen stemden voor de twee punten.
3 punten voor:
Finland.Het is een leuk lied, maar de hoge stem irriteerde toch nog iets te veel.
De 4 punten gaan naar:
Mexico.Het liedje klinkt wel mooi en het is wel rustgevend.
5 mooie punten voor:
Belgium.Het liedje klinkt wel leuk, maar dat gedeelte met de persoon die zou moeten rappen vond ik echt niet klinken.
De helft van de punten, dus 6:
Denmark. Het liedje maakt je wel vrolijk, en ik houd wel van dit soort muziek.
7 dikverdiende punten voor de artiest uit:
Switzerland.Dit was gewoon een goed lied. Er is niks op aan te merken. Het is alleen net niet genoeg voor de top 3
Met 8 punten één van mijn favorieten:
Australia.De tekst is goed, de zangeres is goed, maar ik kan niet meer punten geven als land dat een lied met rap stuurt, als degene die rapt het echt niet kan. Het was echt alleen maar woorden hardop uitspreken. Gelukkig maakte de zangeres alles goed.
Deze haalt net geen twaalf, maar wel 10 punten:
France. Ik wilde eigenlijk bezwaar maken voor het hergebruiken van de artiest, maar het liedje was gewoon té goed. Het maakt je heel erg vrolijk en ik zou het nog graag opnieuw willen luisteren.
Maar de twaalf punten gaan naar het schitterende liedje uit:
Canada. Dit lied ben ik steeds beter gaan vinden. Het raakt me enorm. Er zijn gewoon geen minpunten te noemen. Proficiat!