19 Zuid-Afrika - leuk zangeresje, maar het doet me niks, me veel te gewoontjes.
20 Nieuw-Zeeland - Ik kan hier gewoon niks mee. Komt op mij over op wat deuntjes, geschreeuwd en wat instrumenten bij elkaar die samen een liedje moeten vormen.
21 UK - Ook een verzameling van ... Ja van wat eigenlijk. :S
22 Chili - Nogal saai. Meer kan ik er niet van maken.
23 Ierland - Dit deuntje blijft in je hoofd hangen ... en da's vervelend want ik vind het een heel irritant deuntje. Lijkt zo op een mislukte Caro Emerald kloon.
24 Brazilië - De clip is misschien nog wel irritanter dan het nummer zelf. Doe een shirt aan!
25 Rusland - Een gewoon Russisch liedje. Nee, dit is m niet, wordt m niet en zal het ook nooit worden.
26 Tsjechië - Ik lees dat mensen dit emotioneel heel mooi vonden, maar ik vond het eenvoudig weg ... heel ... erg ... s.......... Zzzzzzzzzzzzzz
27 Oekraïne - echt precies wat je van Oekraïne verwacht op een gewoon Songfestival. Alleen schaal ik het Realitynet Songfestival toch wat hoger in (alhoewel ik daar bij sommige liedjes wel eens aan twijfel
- zie hieronder).
28 Oostenrijk - Ieuw, éen keer was genoeg. Zonde van mijn tijd.
29 Colombia - Help, waar zijn mijn oordopjes. Krijg de kriebels van dit nummer, niet in positieve zin.
30 Denemarken - Is this a joke? Deze zogenaamde humor .... brr ... vreselijk.
31 België - Is this an even bigger joke? Sorry, maar is er echt niks beters te vinden dan dit? Kans-kans-kansloos.