Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
129 (58.4%)
Olcay Gulsen
58 (26.2%)
Ruben Hein
34 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 220

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 186497 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #340 Gepost op: 2-02-2018, 09:26:43 »
Als straks blijkt dat ik het juist heb, dan voel ik me het onbegrepen genie uit mijn omgeving, eenzaam aan de top en gefrustreerd dat ik met mijn heldere inzicht op een hoger niveau zit dan het plebs om me heen.

Als blijkt dat ik het fout heb, ga ik ernstig aan mezelf twijfelen, verander ik in een onzeker wrak, verward omdat ik mijn eigen gedachtes niet meer vertrouw en beland ik in een isoleercel.


Ik ben 100% zeker van Simone vanwege het M18 gebeuren in aflevering 1. Ik vind dat Simone hier niet slim bezig was. Ze heeft onderschat wat het inhoudt om mol te zijn. Dan moet je heel sluw via omwegen eventueel voorkennis gebruiken, niet zo plompverloren omdat het goed uitkomt in het spel. Ook de hints zijn erg opzichtig dit keer, vooral de kledingkleurenhint, en de handen op het raam met een gat erin (ook afl 1) zijn over the top. Het lijkt af en toe meer op de kinderversie van Wie is de mol.
Maar als ze het niet is... ga ik inderdaad zeer ernstig aan mezelf twijfelen. Dat is wel eerder gebeurd bij Wie is de mol, dat ik het helemaal niet kon geloven en dan sta je inderdaad even wankel op je benen.  ::bloos::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2018, 09:45:33 door Run »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #341 Gepost op: 2-02-2018, 09:54:33 »
Ik ben 100% zeker van Simone vanwege het M18 gebeuren in aflevering 1.
Dit was ook meteen mijn reden om haar te verdenken (naast een Emilio/ Stine), omdat het zo 'out of the blue' kwam. Kwam onnatuurlijk over maar wel een hint i.m.h.o. Ga nog eens alles terugkijken en echt alleen maar op Simone letten.
Meer L

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #342 Gepost op: 2-02-2018, 15:22:16 »
Met vorig jaar zie ik echt wel een verschil. Toen zat denk ik 80% op Thomas na aflevering 3 voor m'n gevoel.
Volgens mij ook. Ik was een van de weinigen die zelfs nog in aflevering 10 niet wilde geloven dat Thomas de mol was... ::) :-[
Overigens, ik ga ook nog steeds voor Simone als mol. Maar in tegenstelling tot velen hier zie ik in Stine absoluut geen mol. Ik heb eerder twijfels met Loes, Ruben en eventueel nog Jan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #343 Gepost op: 3-02-2018, 16:33:38 »
Simone heeft deze week mijn stem gekregen ::regenboog:: Hoewel de feiten het best bij Stine kloppen, klopt mijn gevoel het best bij Simone. Dat gevoel is één brok tunnelvisie die na de aflevering van vanavond weer helemaal om kan slaan, dus ik houd nog steeds een flinke stok achter de deur voor Stine. Allebei de Mol ::bravo::
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #344 Gepost op: 3-02-2018, 16:41:42 »
Ik ben deze week meer en meer gaan twijfelen. Ik heb nog een keer Stine ingevuld, maar ben alles behalve zeker. Nu ik wat meer op Simone ben gaan letten tijdens het terugkijken, ben ik een beetje gewend geraakt aan de gedachte dat zij het zomaar eens zou kunnen zijn

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #345 Gepost op: 3-02-2018, 16:59:24 »
Ik gok op Olcay. Ben nog niet bekomen van het vertrek van Emilio. Mede omdat Olcay het postuur heeft van de "vermomde" MOL die langs de andere kandidaten heeft gelopen. Zij was als laatste aan de beurt bij Art, zodat zij daarvóór de gelegenheid had zich te vermommen. Jan als eerste had ook die gelegenheid en is ook smal gebouwd. Maar iets zegt mij dat hij de MOL niet kan zijn.
Ook het toch wel wat anders dan anders gedrag van Olcay, uitbundig, voorop de verkeerde kant oplopen, plassen als het helemaal niet het juiste moment is, beetje provoceren. het taalgebruik in de berichten van de MOL. Wie weet?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #346 Gepost op: 3-02-2018, 17:28:05 »
plassen als het helemaal niet het juiste moment is

Ze hadden voor Olcay geen goed ander belastend materiaal, denk ik.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #347 Gepost op: 3-02-2018, 17:30:01 »
Ik vind het moeilijk om Simone als Mol te zien omdat de crew wil dat we dat denken n.a.v. de foto uit de opdracht waarbij de Mol achter de kandidaten langsloopt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #348 Gepost op: 3-02-2018, 19:39:43 »
Ik vind het moeilijk om Simone als Mol te zien omdat de crew wil dat we dat denken n.a.v. de foto uit de opdracht waarbij de Mol achter de kandidaten langsloopt.

Welke foto is dat?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #349 Gepost op: 3-02-2018, 20:09:08 »
Ze bedoelt die hoodie die inderdaad langsloopt denk ik, maar ik denk dat ze het clowntje was. Wat denk jij eigenlijk, Heinz?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #350 Gepost op: 3-02-2018, 20:13:19 »
Simone. Sinds aflevering 3. En met goede hoop dat ik dat voorlopig nog trots kan zeggen ondanks sterke Stine hints.  ::trots::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #351 Gepost op: 3-02-2018, 20:15:30 »
Nee, ik vroeg eigenlijk wie de mol in het park was hahahahaha. Clowntje? Hoodie? Of...???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #352 Gepost op: 3-02-2018, 20:21:39 »
Ik hoop Jan of Olcay ::bravo:: ::bravo::
Olcay vind ik té verdacht en daarom lijkt het mij een STUNT als het blijkt dat zij de Mol is!
En Jan verdenkt nauwelijks iemand. Hij lijkt echt een fanatieke kandidaat, maar is hij wel een kandidaat?

Ik verdenk de twee S'en; Stine en Simone
Ik denk dat 1 van hen vandaag het spel moet verlaten.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #353 Gepost op: 3-02-2018, 21:30:43 »
Geen idee!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #354 Gepost op: 3-02-2018, 21:32:00 »
Loes. Nee grapje, geen flauw idee meer. Tunnel toch ingestort vandaag...  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #355 Gepost op: 3-02-2018, 21:32:51 »
Jan Versteegh   - 5 (3.2%)
Loes Haverkort   - 13 (8.4%)
Olcay Gulsen   - 13 (8.4%)
Ruben Hein   - 11 (7.1%)
Simone Weimans   - 75 (48.4%)
Stine Jensen   - 38 (24.5%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #356 Gepost op: 3-02-2018, 21:38:46 »
Ik vond Simone een beetje onzichtbaar tijdens deze aflevering. Reden genoeg om haar voor nu toch weer af te strepen als Mol. Ik hou het wederom bij Stine, ondanks dat Loes als enige op haar de test ingevuld lijkt te hebben.

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #357 Gepost op: 3-02-2018, 21:55:49 »
Simone  ::jaja::

Stine staat al sinds aflevering 1 bovenaan in de poll statieken in de app (soms geswitcht met Loes) en het lijkt me echt heel sterk dat de ‘gewone kijker’ de mol in aflevering 1 al doorheeft.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #358 Gepost op: 3-02-2018, 21:58:43 »
Volgens mij is het pas sinds afgelopen week zo dat Stine op 1 staat in de app!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #359 Gepost op: 3-02-2018, 22:00:44 »
Stine was super fanatiek met haar niets enveloppe om te voorkomen dat er geld in de pot kwam. Stine streepte de mol weg, Stine vergat letters weg te strepen en Stine gaf de verkeerde voorzet bij de zin.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan