Auteur Topic: [kandidaat] Jean-Marc van Tol  (gelezen 51877 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2018, 11:45:30 »
Je weet niet wie er mee doen, je krijgt een map met alle kandidaten en het eerste wat je zegt is "hee Bella Hay, dat is de dochter van.."  ??? Wie weet dat nou? Niets ten nadele van Bella..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2018, 11:51:31 »
Je weet niet wie er mee doen, je krijgt een map met alle kandidaten en het eerste wat je zegt is "hee Bella Hay, dat is de dochter van.."  ??? Wie weet dat nou? Niets ten nadele van Bella..

Ik denk dat de vader inderdaad veel bekender is en zeker voor een Jean-Marc van Tol, dus lijkt me wel een normale reactie.

Los daarvan heeft hij iets mysterieus. Deed ook niet erg veel moeite om uit de taxi te gaan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2018, 13:18:06 »
hij heeft geen smartphone en weet ook niet hoe dat werkt.
Kan dat nog ?
Dat kan. Ik heb er ook geen en heb ook geen idee hoe zoiets werkt (vast geen verrassing... ::hypocriet:: )
Ik hoorde laatst op tv zelfs iemand die een groot bedrijf leidde en daadwerkelijk geen computer had en nooit email gebruikte...

Je weet niet wie er mee doen, je krijgt een map met alle kandidaten en het eerste wat je zegt is "hee Bella Hay, dat is de dochter van.."  ??? Wie weet dat nou? Niets ten nadele van Bella..
Zo bijzonder is dat toch niet? Als je de achternaam Hay ziet, dan ga je er toch meteen vanuit dat het familie van Barry Hay is; en gezien de leeftijd dat het de dochter is? Althans, daar ging ik wel vanuit.
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #23 Gepost op: 7-01-2018, 14:18:13 »
Je weet niet wie er mee doen, je krijgt een map met alle kandidaten en het eerste wat je zegt is "hee Bella Hay, dat is de dochter van.."  ??? Wie weet dat nou? Niets ten nadele van Bella..
Mijn ouders zeiden dat eigenlijk ook al toen de kandidaten bekend werden gemaakt. Zo’n gekke reactie lijkt me dit dus ook weer niet. :)

Verder vind ik Jean-Marc de minst leuke kandidaat tot nu toe. Ik weet niet zo goed hoe het komt maar ik heb niet zo veel met hem.

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #24 Gepost op: 7-01-2018, 22:20:58 »
Ik heb het idee dat er een bijzondere vriendschap is ontstaan tussen Jan en Jean-Marc. Twee mannen/jongens die totaal niet op elkaar lijken, maar door een gezamenlijke ervaring het toch goed met elkaar kunnen vinden. Tof ;:)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2018, 22:26:21 »
Je weet niet wie er mee doen, je krijgt een map met alle kandidaten en het eerste wat je zegt is "hee Bella Hay, dat is de dochter van.."  ??? Wie weet dat nou? Niets ten nadele van Bella..
Dacht ik ook meteen anders. Kende haar niet, maar Barry Haye wel. Niet veelvoorkomende achternaam, link is zo gelegd. Zal wellicht ook aan je leeftijd liggen: ben je wat ouder dat ken je Barry Haye (Golden Earring) uit je jeugd. Zelfs als je ergens tussen wat ouder en wat jonger in zit ken je hem wel, want vroeger veel meer in de publiciteit. Laatste jaren is dat veel minder.

Jean-Marc is wat ouder (jaar of 50 meen ik), dus ik vind zijn reactie niet vreemd.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 22:31:40 door Whiskers »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2018, 22:30:45 »
Ik heb het idee dat er een bijzondere vriendschap is ontstaan tussen Jan en Jean-Marc. Twee mannen/jongens die totaal niet op elkaar lijken, maar door een gezamenlijke ervaring het toch goed met elkaar kunnen vinden. Tof ;:)

Zeker! Jean-Marc is bepaald geen doorsnee figuur. En hij is heel erg gevat. Ik denk dat er inderdaad wel een klik is met Jan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2018, 14:15:40 »
Ik vind persoonlijk het moment waarop Jean-Marc hardop nadenkt over de 'misschien wel vijf' plekken op hun kaart oprecht overkomen, terwijl hij feitelijk de aanzet geeft om er achter te komen dat ze niet in dezelfde stad zitten. Hierop vraagt Ruben om elkaar te ontmoeten omdat ze die 'vijf plekken' niet op hun kaart hebben Als Mol had ik er andere/duidelijkere aanwijzing gegeven ::jaja:: Of juist überhaupt niets gezegd wat het had kunnen verraden. ::jaja::
...óf niet!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2018, 14:24:42 »
Beetje wereldvreemd manneke zonder smartphone en met rare broek.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2018, 18:39:36 »
Beetje wereldvreemd manneke zonder smartphone en met rare broek.
beetje onzinnige interpretatie en totaal niet ter zake doende. Misschien leuk aan de bar maar liever niet hier.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #30 Gepost op: 8-01-2018, 19:06:26 »
Dus dat.. en die broek is gewoon een harembroek.. Om weer on topic te komen.. JM is opzeker mijn wensmol. Weer ns een ander type maar waarom zou n mol een smartphone niet snappen en dat aan iemand anders overlaten. Lijkt mij n beetje vreemd. Of doet ie net alsof?
« Laatst bewerkt op: 8-01-2018, 19:13:07 door FS »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2018, 19:37:23 »
Weer ns een ander type maar waarom zou n mol een smartphone niet snappen en dat aan iemand anders overlaten.

Ja dat. En ik denk dat hij gewoon echt die smartphone niet snapt, als hij hem wel zou snappen zouden de mensen thuis die hem een beetje kennen meteen weten dat hij liegt. Maarja niets is wat het lijkt.

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2018, 19:38:37 »
Check vanaf 2m10 :

Eerst verschijnt de tekst in het veld met letters achter elkaar gemonteerd "WIE" / "IS" / "DE" / "MOL"
en daarna het antwoord........ Jean Marc van Tol!

https://www.youtube.com/watch?v=GYEuMLYz3hU
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2018, 19:41:31 »
Ligt te veel voor de hand. Anno 2018 geloof ik niet meer dat ze zo'n simpele hint zouden gebruiken.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2018, 21:20:27 »
Sorry dat ik nog een filmpje post! Maar wie is de Mol heeft dit jaar TWEE!! leaders!
En ik denk nu 100% dat Jean-Marc de Mol is... check hier even waarom.  :-X

https://www.youtube.com/watch?v=Su0WRg7A3G8

RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2018, 21:24:40 »
Nogmaals: dit is het niveau hints van WIDM van begin deze eeuw. We leven nu in 2018...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2018, 21:28:25 »
Nogmaals: dit is het niveau hints van WIDM van begin deze eeuw. We leven nu in 2018...

A) Hints zijn vaker herhaald.
B) Twee leaders is naar mijn weten nog nooit voorgekomen.
C) Widm heeft sinds het op de zaterdag zit 'ander' publiek.
D) De hints vorig jaar waren ook niveautje oertijd!
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2018, 21:43:07 »
O wacht, nu zie ik het: je bent je eigen YouTube-kanaal aan het pushen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2018, 21:51:06 »
Misschien moeten jullie maar even niet op elkaar reageren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2018, 22:06:44 »
A) Hints zijn vaker herhaald.
B) Twee leaders is naar mijn weten nog nooit voorgekomen.
C) Widm heeft sinds het op de zaterdag zit 'ander' publiek.
D) De hints vorig jaar waren ook niveautje oertijd!

Niet eens met B. In 2012 is het gebeurd na de reis naar Spanje.
klaar voor de strijd