Auteur Topic: [kandidaat] Jean-Marc van Tol  (gelezen 51826 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #180 Gepost op: 16-01-2018, 22:59:18 »
ja haha met dat laatste ben ik t eens want ik denk ook dat hij kandidaat is. En ik las mn eigen verhaal terug en het klonk idd alsof we langs elkaar heen praatten. Ik snap je punt dat het eerlijker naar ons is als ze het zouden melden ivm onze tunnels. Aan de andere kant zou ik t een leuke twist vinden als ze dat juist niet doen. En wat de punten in de app betreft.. tja.. dat is dan jammer.

Ja, de app speelt voor mij geen rol. Ik speel er niet met mee. Ik vernoemde het gewoon omdat ik na de uitzending toch wat misnoegde kijkers voorbij zag komen op twitter en het kadert in mijn verhaal van 'je wil de kijker niet het gevoel geven dat hij/zij niet alleen door de Mol belogen wordt, maar ook door de productie' (ook al worden we als kijker in de eerste plaats belogen door de productie ;) ).

Ik ga me nu terugtrekken uit de discussie. Ik hou het er net als jou op dat JM nooit de Mol geweest is en dat de opgezette executie hun manier is om te zeggen dat JM als kandidaat is afgevallen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #181 Gepost op: 17-01-2018, 07:57:42 »
Jean-Marc vreesde dat het niet goed zou gaan, maar hij had beter de opdracht kunnen doen, er mocht er dan echt iets misgaan dan zit er altijd nog een rem in die machine. Hij heeft te snel opgegeven vind ik. Ik las dat ze mochten oefenen met de machines van tevoren, ik heb niet begrepen dat het toen al misging. Ik weet niet of hij kan autorijden, als dat niet zo is kan hij extra bang geweest zijn.
Hij had rustig aan kunnen doen met die machine, een beetje uit de buurt van anderen. Had hij de nacht daarop weer niet kunnen slapen en zouden ze dan de bergen in gaan met super enge opdrachten, dan had hij alsnog kunnen stoppen.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2018, 08:01:28 door Run »

Offline invmat

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #182 Gepost op: 17-01-2018, 09:32:11 »
Wat betreft de "Jean-Marc was de mol"-theorie: lijkt mij sterk dat als hij dit psychisch niet aan kon, hij de mol had willen zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #183 Gepost op: 17-01-2018, 10:06:12 »
Zelf wil ik er niet aan dat hij de mol was maar wat wel opvallend is dat Art wel meldde dat Janine niet de mol was toen.. nu bleef dat uit.
Ik weet dat een krantenstukje niet altijd alles zegt, maar in de Metro stond van de week een stukje over hem, en daarin stond uitdrukkelijk vermeld dat Jean-Marc de mol NIET was.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2018, 15:03:33 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #184 Gepost op: 17-01-2018, 10:17:43 »
Ik weet dat een krantenstukje niet altijd alles zegt, maar in de Metro stond van de week een stukje over hem, en daarin stond uitdrukkelijk vermeld dat Jean-Marc de mol NIET was.
Over hem? Of met hem?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #185 Gepost op: 17-01-2018, 10:18:51 »
Over hem...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #186 Gepost op: 17-01-2018, 14:57:50 »
Over hem zegt vrij weinig. Maar heel bijzonder dat Bigboots een citaat van mij citeert die helemaal niet eens door mij geschreven is  ??? ::)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #187 Gepost op: 17-01-2018, 16:37:27 »
Over hem zegt vrij weinig. Maar heel bijzonder dat Bigboots een citaat van mij citeert die helemaal niet eens door mij geschreven is  ??? ::)
Had via TalpaTalk geciteerd, maar kreeg daarin heel wat code in. Misschien dat ik de verkeerde gedeelte heb verwijderd
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #188 Gepost op: 17-01-2018, 16:44:21 »
Ik heb het vermoeden dat de theorie dat JM de mol was, pas verstomt als er in de ontknopingsaflevering niet mis te verstane mol-acties uit aflevering 1 getoond worden van een van de anderen.

Ik vind het hier op RN trouwens wel meevallen, wat die theorie betreft.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #189 Gepost op: 17-01-2018, 17:04:02 »
Had via TalpaTalk geciteerd, maar kreeg daarin heel wat code in. Misschien dat ik de verkeerde gedeelte heb verwijderd
no problem  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #190 Gepost op: 17-01-2018, 17:16:21 »
Ik heb het vermoeden dat de theorie dat JM de mol was, pas verstomt als er in de ontknopingsaflevering niet mis te verstane mol-acties uit aflevering 1 getoond worden van een van de anderen.

Ik vind het hier op RN trouwens wel meevallen, wat die theorie betreft.

Als jij er hier niet over begonnen was was het hier helemaal geen punt van discussie geweest. En nu rakel jij het zelf weer op. ::rofl::

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #191 Gepost op: 17-01-2018, 17:19:43 »
Laten we vooral niet net doen of JM alleen maar gestrest zou kunnen zijn van WIDM. Wellicht dat er iets in zijn privéleven is voorgevallen waar zijn gedachten naar toe gaan maar wat hij gewoon liever niet op de TV wil zeggen. Het is heel goed mogelijk dat dit absoluut niet te voorzien was. 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #192 Gepost op: 17-01-2018, 17:26:03 »
Op RN kwam ik ermee, klopt helemaal.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #193 Gepost op: 17-01-2018, 18:02:26 »
even voor de de duidelijkheid Jm heeft wel degelijk nog mee gedaan bij t proefdraaien voor de graafopdracht en heeft toen op  eigen gevoel besloten die opdracht niet mee te doen. dit staat gewoon bijna letterlijk in t dagboek van de afvaller.


Ik denk dat Jm pas op laatste moment heeft besloten echt terug te gaan naar nederland, waarschijnlijk op t moment dat hij werd gevraagd om zn test te komen maken.
off camera zal dit echt wel aan de groep zijn doorgegeven en is er misschien een vorm van afscheid geweest .  maar ik denk niet dat je in een zo emotioneel beladen moment , met die pyschische en fysieke problemen met je snufferd op tv afscheid wilt nemen van iets war je eigenlijk geen afscheid van wilt nemen,.

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #194 Gepost op: 18-01-2018, 04:41:05 »
Persoonlijk denk ik dat als je na 3/4 dagen, meer zullen het er echt niet zijn geweest, blijkbaar zo vermoeid bent, je vooraf al niet lekker in je vel moet zitten. Wie is de mol kan op je psyche werken, zie bv een chris zeegers die 2 dagen later nog dacht in het spel te zitten. Maar bij JM komt dit mijns inziens veel te vroeg in het spel, ondanks de 2 vluchten en wrs 'overgeslagen' nacht richting Georgië (of zijn hun in een ander hotel gestopt voor ze met de brunch binnenkwamen?). Maar waarschijnlijk te veel spanning en lichaam en hoofd en als het eenmaal begint te malen is het snel voorbij.

Ik begrijp ook niet helemaal dat hij, of in samenspraak met groep en productie, niet de kamer alleen heeft kunnen nemen op zijn laatste nacht.

Voor sommige is het misschien overigens een redding, maar bv een Loes heeft nu al 2 testen geen scherm te zien gekregen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #195 Gepost op: 18-01-2018, 10:58:08 »
Voor sommige is het misschien overigens een redding, maar bv een Loes heeft nu al 2 testen geen scherm te zien gekregen.

Loes is net 1 van de 2 kandidaten die wel minstens 1 kleur van scherm weet. Aangezien dat van Ron rood was, was dat van haar groen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #196 Gepost op: 18-01-2018, 13:39:06 »
Maar dat wil allerminst zeggen dat ze goed zit. Groen betekent niet 'goed', het betekent simpelweg dat je de test niet het allerslechtst hebt gemaakt. Kan dus altijd nog best wel slecht zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #197 Gepost op: 18-01-2018, 13:52:35 »
Maar dat wil allerminst zeggen dat ze goed zit. Groen betekent niet 'goed', het betekent simpelweg dat je de test niet het allerslechtst hebt gemaakt. Kan dus altijd nog best wel slecht zijn.

Dat weet ik, maar dat was niet de bewering waar ik op reageerde. ;)

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #198 Gepost op: 18-01-2018, 19:40:37 »
Citaat
Loes is net 1 van de 2 kandidaten die wel minstens 1 kleur van scherm weet. Aangezien dat van Ron rood was, was dat van haar groen.

Of ze is de mol... dan maakt het niet uit.


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #199 Gepost op: 18-01-2018, 20:47:45 »
Ik denk niet dat een verdere discussie over een scherm van Loes hier thuishoort.
Hier weer verder over Jean-Marc