Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 250612 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #660 Gepost op: 18-02-2018, 22:41:57 »

(bron: Arian Pruijssers)


RIP Jan-Tunnel
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #661 Gepost op: 18-02-2018, 22:45:51 »
Mooie theorie ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #662 Gepost op: 18-02-2018, 22:57:25 »
Leuk ja! Lang geleden dat er een hint in de groepsfoto zat en deze zou een heel stuk subtieler (en daarom tegenwoordig juist geloofwaardig) zijn.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #663 Gepost op: 18-02-2018, 22:58:45 »
Leuke theorie!! Ik geloof m meteen helemaal en makkelijk uit te leggen straks  ::jaja::
Meer L

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #664 Gepost op: 18-02-2018, 23:00:29 »
Wauw! Heerlijk, dit. ::tandpastasmiley::

Hij klopt alleen niet bij Ron, jammer genoeg, maar daar zou de titel Wisseltruc weer op kunnen slaan.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2018, 23:02:31 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #665 Gepost op: 18-02-2018, 23:03:46 »
Zelfs de kleur van de kleding van Simone wordt zo veel mogelijk afgestemd op de afvaller.
Volgende week heeft Simone een witte bouse aan , net als Stine bij de perongeluk opdracht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #666 Gepost op: 18-02-2018, 23:07:15 »
Eerlijk is eerlijk: Iemand had die ergens vorige week al gepost. Weet niet meer waar, maar de theorie stond hier al ergens beschreven dus. ;)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #667 Gepost op: 18-02-2018, 23:07:34 »
Hier in een beeld.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #668 Gepost op: 18-02-2018, 23:32:49 »
Mooie theorie ::bravo:: Zou het een goeie hint vinden!

Eerlijk is eerlijk: Iemand had die ergens vorige week al gepost. Weet niet meer waar, maar de theorie stond hier al ergens beschreven dus. ;)
who cares ::hypocriet:: :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kessebes

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #669 Gepost op: 18-02-2018, 23:33:06 »
Hoi! Ik ben nieuw hier, na vol schaamte uit de Stine tunnel te zijn geschopt  ::schaam:: ben ik maar eens extra op de details gaan letten, op zoek naar schijn werpers.
Het beeld op de witte brug viel me op: 'There is an old tale of this bridge that a cheeky kid had stolen hats off two men and jumped into the river. There is a statue on the bridge depicting this story - a great picture point too.' (bron: https://wikitravel.org/en/Kutaisi). Het beeld lijkt zichzelf (of de hoeden?) te willen werpen in de rivier. En het beeld is duidelijk te zien wanneer Simone (S W) in beeld is (op 26:47)
Wie weet een heel subtiele hint..?  ::vergroot::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #670 Gepost op: 18-02-2018, 23:37:02 »
who cares ::hypocriet:: :-X

ladynina mogelijk?

Ik werk in een business waar credit geven aan de juiste mensen belangrijk is. Noem het beroepsmisvorming. ;D

Het is me opgevallen dat Simone vanaf afl. 3 op de groepsfoto's steeds exact op dezelfde positie staat als de vorige afvaller, meestal met dezelfde kleur kleding, zoals eerder besproken.  ::)
In afl. 2 was Ron in principe nog niet definitief afgevallen. Hint?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #671 Gepost op: 18-02-2018, 23:47:33 »
Raar dat we, althans ik, dat helemaal gemist hebben vorige week. Dan volg ik natuurlijk ook niet ieder bericht in dit topic, dat wordt me wat veel werk. Maar lekker gewerkt LadyNina!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #672 Gepost op: 18-02-2018, 23:48:25 »
Simone deed nog een leuke molse uitspraak op de brug. Precies weet ik ff niet meer, maar ongeveer "langzaam maar zeker zag ik steeds mensen vertrekken", dat is natuurlijk als mol ook zo, de meeste kandidaten vertrekken  ;D

Enne : leuke hint van de groepsfoto  ::ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #673 Gepost op: 19-02-2018, 07:53:43 »
Het is me opgevallen dat Simone vanaf afl. 3 op de groepsfoto's steeds exact op dezelfde positie staat als de vorige afvaller, meestal met dezelfde kleur kleding, zoals eerder besproken.  ::)
In afl. 2 was Ron in principe nog niet definitief afgevallen. Hint?

Bedankt, ladynina! Ik had hem hier ook gemist (en ook nergens anders teruggelezen.)

Dit is qua bewijs een niveautje 'Kloosterhint' ...nauwelijks nog een hint te noemen, want ze geven het eigeblijk gewoon weg dat Simone de mol is. Geen sprankje twijfel meer mogelijk.

Opvallend dat ze weer zo'n eenduidige en overtuigende hint gebruiken. Ik hoop dat er straks nog meer mensen op Simone zitten dan op Thomas vorig jaar. Dan laten de makers dit misschien volgend jaar achterwege, of maken ze zo'n hint in ieder geval veel lastiger om te spotten.



(edit: ja, ik weet dat die hint er vorig jaar niet inzat, maar die spiegeling van Thomas in de leader kwam in de buurt)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2018, 07:56:47 door Amethyst »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #674 Gepost op: 19-02-2018, 09:47:22 »
Dit is qua bewijs een niveautje 'Kloosterhint' ...nauwelijks nog een hint te noemen, want ze geven het eigeblijk gewoon weg dat Simone de mol is. Geen sprankje twijfel meer mogelijk.

Dat vind ik wel heel sterk uitgedrukt. Ik maak nog altijd een onderscheid tussen de naam van de Mol weggeven met letters (2013 en 2016) en iets wat je eigenlijk nog altijd kan wegzetten als 'toeval'.

Het is heel opvallend, maar een kandidaat kan dit ook doen. Bovendien had ik liever dat Simone ook in kledij matchte met de afvaller en dat is bij Loes niet zo.

Desondanks is het leuk dat de 'hints' naar mijn Mol binnenstromen. ;D

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #675 Gepost op: 19-02-2018, 10:02:49 »
ELKE aflevering is er een shot geweest van een schoonmaker die wat dingen opveegt.
Weiman is een merk voor schoonmaakmiddelen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #676 Gepost op: 19-02-2018, 10:20:28 »

Het is heel opvallend, maar een kandidaat kan dit ook doen. Bovendien had ik liever dat Simone ook in kledij matchte met de afvaller en dat is bij Loes niet zo.

Wauw, ik heb mij zo’n beetje ingemetseld in de Jan-tunnel, maar dit is goed gevonden hoor!
Ik ben het ermee eens dat je dit ook als kandidaat kunt doen. Plus: het verwijst naar de afvaller, wat niet per se iets over de mol zelf hoeft te zeggen.
Maar inderdaad: zeer opvallend.

Maar als Simone de mol blijkt, wat doet ze dan bij het nieuws? Dan had ze een gevierd actrice kunnen zijn.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #677 Gepost op: 19-02-2018, 11:59:46 »
Mooie theorie ::bravo:: Zou het een goeie hint vinden!
Inderdaad: wow, als deze theorie zou kloppen is het echt een van de betere hints van de afgelopen jaren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #678 Gepost op: 19-02-2018, 13:48:40 »
Hij klopt alleen niet bij Ron, jammer genoeg, maar daar zou de titel Wisseltruc weer op kunnen slaan.
Dit vind ik dan ook nog de opvallendste afwijking, aangezien die groepsfoto met de computer is samengesteld - zou dus een fluitje van een tetri moeten zijn omdat met de groepsfoto van aflevering 2 te laten matchen.
Verder: mooi gevonden ::ok::
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #679 Gepost op: 19-02-2018, 13:56:21 »

Dit is qua bewijs een niveautje 'Kloosterhint' ...nauwelijks nog een hint te noemen, want ze geven het eigeblijk gewoon weg dat Simone de mol is. Geen sprankje twijfel meer mogelijk.

Meen je dit nu serieus?  ::) overdrijven is ook een vak

Ik vind 'm mooi gevonden!  ::bravo::