Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 250676 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #840 Gepost op: 24-02-2018, 21:53:10 »
Off topic, maar na de AM hint op de achtergrond/muur was het wel duidelijk voor veel. Hier zijn zowel Jan, Ruben als Olcay relatief weinig verdacht door de molloten. Toch wel spektaculair

Ik heb het gevoel dat ik deze discussie niet ga winnen zonder met het cijfermateriaal over de brug te komen. Dus bij deze:

Anne-Marie    - 9 (13.4%)
Hadewych    - 12 (17.9%)
Liesbeth    - 13 (19.4%)
Tim    - 33 (49.3%)

Anne-Marie     - 33 (27.5%)
Hadewych    - 40 (33.3%)
Liesbeth    - 47 (39.2%)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #841 Gepost op: 24-02-2018, 21:55:13 »
Heel knap dat ze M18 zag dan ;D

Inderdaad, het moment dat ze dat zag leek zo’n ‘vinding met voorkennis’ dat is sinds toen 100% op Simone heb gezet

Ongelofelijk  ::oink::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #842 Gepost op: 24-02-2018, 21:56:03 »
Nou... niet 'heel', hoor.  ;)

Nee.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #843 Gepost op: 24-02-2018, 21:56:28 »
Episch! ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #844 Gepost op: 24-02-2018, 21:56:52 »
Tsja... de AM hint was veelbesproken hier, en die percentages zijn toch niet helemaal hetzelfde als de extreem lage percentages voor zowel Jan, Ruben als Olcay

Jan Versteegh   - 15 (9%)
Olcay Gulsen   - 15 (9%)
Ruben Hein   - 15 (9%)
Simone Weimans   - 121 (72.9%)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #845 Gepost op: 24-02-2018, 21:57:15 »
Ik moet nu alle afleveringen opnieuw kijken

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #846 Gepost op: 24-02-2018, 21:59:55 »
 ::oink:: ik ben nog aan het bijkomen.... Wat een fantastisch seizoen  ::bravo:: ::bravo::
Mijn punten allemaal kwijt in de app, Simone zal altijd mijn mol blijven, maar ik stap nu toch over naar de Ruben tunnel.
Wat is Simone een leuk mens!!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #847 Gepost op: 24-02-2018, 22:01:02 »
Ik vond het al zo gek dat Simone als eerste twee juiste zangkoren matchte. Ik dacht "ik dacht ook 1 en 4 maar als Simone dat oppert zal het wel niet kloppen" :P

Raar spel, dit.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #848 Gepost op: 24-02-2018, 22:04:46 »
Ik ben geloof ik wat eerste hulp bij ingestorte tunnel nodig. Wat nu? Ik kan me niet voorstellen dat een van de drie finalisten de mol is  ::oink:: Ruben, omdat iedereen er op zit? Olcay zou wel een hele leuke in your face mol zijn. Of de fanatieke jan die toch niet zo veel geld in het laatje brengt? Ik geloof er niks van  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #849 Gepost op: 24-02-2018, 22:08:37 »
Het begon al met dat interview waarin ze inging op de groepsfoto-theorie, en tijdens de uitzending begon ik haar definitief te schrappen (ik bedoel hoe kun je als Ruben zijnde Simone niet verdenken, maar Jan wel?). Waardoor ik nu vrij zeker ben van Ruben als mol.

Het is heel goed voor het programma dat dit gebeurt. Het programma bewijst dat het nog in staat is te verrassen op molgebied, en hoe. Ik denk niet dat ik in een BN’er reeks zo verbaasd ben geweest over de afvallers zo laat in het spel.

Ben ook heel blij dat dit nú gebeurt en niet in de finale pas. Nu heeft het besef dat Simone de mol niet is nog een weekje de tijd om door te dringen bij heel Nederland.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2018, 22:11:53 door Mollenmania »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #850 Gepost op: 24-02-2018, 22:14:53 »




Iemand hulp nodig? ;D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #851 Gepost op: 24-02-2018, 22:15:43 »
 ::rofl:: Nog nooit zo hard gelachen als mijn tunnel instorte ::rofl::

Ik begon te twijfelen na het filmpje deze week waarin Simone op de groepsfotohint ingaat en tijdens deze aflevering nog meer.

Wat een mindfuck in een prachtig seizoen ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #852 Gepost op: 24-02-2018, 22:21:59 »
Ik heb vanaf het begin mij nooit kunnen voorstellen dat zij gemolliciteerd heeft... totaal het karakter niet.

Ik denk dat Hulpmol gelijk heeft: het lijkt wel een seizoentje Anne Marie. Waarin de kandidaten al vanaf het prille begin weten wie de mol is. Dit jaar wel heel extreem want alleen Ron wist het niet maar die heeft dan ook nooit kennisgemaakt.

Ik zat toen met AM ook fout... op Tim. Wat kunnen we er toch mooi ingetuind worden, zelfs al is de mol al lang en breed bekend binnen de groep zelf. Het zal nog helemaal fantastisch worden als het wel Olcay/Jan is, dan komt de mol echt mijn top-3 aller tijden binnen ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #853 Gepost op: 24-02-2018, 22:26:52 »
Als Ruben de mol is zat Loes er ook finaal naast. En dan met terugwerkende kracht Emilio en Bella waarschijnlijk ook.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #854 Gepost op: 24-02-2018, 22:28:38 »
Heel RN is in shock...........

Nou ik niet hoor. Ik heb haar nooit verdacht.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2018, 22:33:33 door Moni »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #855 Gepost op: 24-02-2018, 22:35:54 »
totaal het karakter niet.


Dit heb ik zo vaak gedacht in de afgelopen weken. En dan vooral tijdens interviews ed. En toch vol op Simone ingezet omdat ik in de uitzendingen haar wel super verdacht vond

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #856 Gepost op: 24-02-2018, 22:41:09 »
Waarom kan iets soms niet wél zijn wat het lijkt? Dat heel veel kandidaten Ruben als hoofdverdachte hadden en hebben, en dat Jan gewoon de mol blijkt?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #857 Gepost op: 24-02-2018, 22:47:59 »
Ik hoop het zeer. Maar je moet echt geniaal zijn dan hoor. Want je moet constant 2 personen zijn. Als Jan dat kan... echt, bij mij zo de top-3 aller tijden in, misschien wel op 1!

Dit heb ik zo vaak gedacht in de afgelopen weken. En dan vooral tijdens interviews ed. En toch vol op Simone ingezet omdat ik in de uitzendingen haar wel super verdacht vond
Ja bij haar was het ook geniaal geweest... zo goed kan ze niet acteren dacht ik altijd. Maar we zaten gewoon zo verkeerd omdat de dames S enorm veel geld uit de pot namen, en al die hints dan nog die alleen maar direct op hun twee te koppelen waren. Maar ook alsmaar de toevalsfactor, dan waren zij het bijv. weer die een afwijkend antwoord gaven in het park en dan dacht je, heee daar zit wat achter.

Maar achteraf is het allemaal zo simpel... NATUURLIJK gaat de mol niet afwijkend wezen en de vraag verlangen of je de mol bent... je bedekt je en doet wat de meesten doen. Cover.

En iedereen wist het toch... Bella zette notabene 10 van de 20 vragen op Ruben in! En Loes/Emilio hebben ook Ruben gezegd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #858 Gepost op: 24-02-2018, 23:01:55 »
 Ik weet het niet meer :(

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #859 Gepost op: 24-02-2018, 23:03:06 »
Daarnaast vind ik het overigens ontzettend jammer dat ze eruit ligt, want wat een fantastische kandidate was zij! Ontzettend grappig en sympathiek  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48