Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139448 keer)

Offline Beagle

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #500 Gepost op: 8-02-2018, 18:15:48 »
Er is me iets opgevallen in aflevering 1 dat (denk ik) hier nog niet vermeld werd.
Stine en Emilio bevinden zich in Baku Azerbeidzjan.
Je ziet een foto shoot van de "Vlammentorens" als Baku landmark.
Dit zijn in het echt 3 wolkenkrabbers die in driehoek/cirkel verhouding tov elkaar staan.
Widm toont echter slechts 2 van de torens (spiegelbeeld?). Nergens anders vind ik op google foto's waar slechts 2 van de torens zichtbaar zijn. De 3e komt steeds wel ergens piepen, logisch ook gezien de 3hoekplaatsing.
Mij lijkt het dat de crew enorm veel moeite gedaan heeft om slechts een 2-torens (Twin Towers?) fotoshoot te maken? Bizar.
Grappig is ook dat mol in het Azerbeidzjaans kostebek is.
Het is trouwens het enige land waar ons "Latijns" alfabet gebruikt wordt. En als je het nog grappiger wil maken : Bakoe (onze nl versie van Baku) betekent 50 Euro in street slang.... centjes!

Maar er zijn ondertussen zoveel eventuele Stine verwijzingen dat ik er niet echt meer in geloof.
KREUPELSTRAAT - KEUR PLAAT ST (ss-908-JJ)
ZIENSWIJZEN : ZIEn S WIJZEN (doet ze samen met Loes vanop Woord-platform)
WISSELTRUC : RUIST CEL SW

In analoog met de "zebra" vind ik ook enorm veel verwijzingen naar "steentjes" of "bolletjes/stippen".... hotel hal shoot Simone/Bella, ontbijt foto door "vergiet", gasmasker "holes" in Russisch zendcentrum, kiezelgraafproef (stine= steen der wijzen? kledij?

Het houdt me uit een Stine-tunnel ... des Guten zuviel.




Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #501 Gepost op: 8-02-2018, 21:05:35 »

<--->

Maar er zijn ondertussen zoveel eventuele Stine verwijzingen dat ik er niet echt meer in geloof.
KREUPELSTRAAT - KEUR PLAAT ST (ss-908-JJ)
ZIENSWIJZEN : ZIEn S WIJZEN (doet ze samen met Loes vanop Woord-platform)
WISSELTRUC : RUIST CEL SW

<--->

Het houdt me uit een Stine-tunnel ... des Guten zuviel.

Dat had ik b.v. vorig jaar ook toen ik mis zat met Jochem. Overal associaties met Jochem zien.  In de wikipedia info b.v. over Portland stond geloof ik in getallen die genoemd werden tot 3x toe 63 meen ik, als laatste 2 cijfers van een genoemd getal (inwonertal etc). Ik dacht da's geen toeval. Wel dus ... Inderdaad te veel van het goede: ik zie Stine ook niet als mol.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #502 Gepost op: 10-02-2018, 09:43:37 »
In mijn omgeving is iedereen om door de hint: niets is wat het lijkt, waarin alle titels van de boeken van Stine inzitten. Ik zit zelf op Simone. Maar het lijkt wel een ijzersterke hint. Hoe zien jullie dit dan. Ik lees zo weinig dat jullie overtuigd zijn van deze hint. Terwijl het mogelijk wel DE hint kan zijn?
HELP ???
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #503 Gepost op: 10-02-2018, 09:57:13 »
In mijn omgeving is iedereen om door de hint: niets is wat het lijkt, waarin alle titels van de boeken van Stine inzitten. Ik zit zelf op Simone. Maar het lijkt wel een ijzersterke hint. Hoe zien jullie dit dan. Ik lees zo weinig dat jullie overtuigd zijn van deze hint. Terwijl het mogelijk wel DE hint kan zijn?
HELP ???

Ik ben doorgaans niet zo van het onderuithalen van hints, omdat ik het speuren zo leuk vind en ook het plezier van anderen niet wil bederven.
Maar je vraagt erom:  ::hypocriet::

Ik denk inderdad dat deze niet sterk is.
Dit is een hint waarbij je "veel verbindt aan veel".
Veelvoorkomende letters verbind je aan veel boeken.
Als je "veel op veel" zoekt, kun je altijd wel een link vinden.

Probeer maar een met de sogntitels van ruben of met uitspraken van olcay.
Of met de beginletters van de zinnen op een willekeurige pagina in een boek bij jou thuis.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #504 Gepost op: 10-02-2018, 09:58:11 »
Die uitspraak is al aan WIDM verbonden sinds de aller vroegste series. Ze kiezen geen Mol om een (vergezochte) hint te kunnen vormen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #505 Gepost op: 10-02-2018, 12:59:34 »
De zin bevat de titels ook als Stine niet de mol is.

Een waarheid waar productie geen invloed op heeft, is geen hint naar de mol, want een hint naar de mol vind ik per definitie iets dat de makers er bewust instoppen.

Anders kun je ook zeggen dat Jan de mol is omdat deze serie begon op 6 Jan 2018 ::)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #506 Gepost op: 10-02-2018, 13:01:38 »
Anders kun je ook zeggen dat Jan de mol is omdat deze serie begon op 6 Jan 2018 ::)

Dat is een goede hint, Erik! ::ok:: Jan wordt nu toch wel heel waarschijnlijk als Mol door deze hint. ;D

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #507 Gepost op: 10-02-2018, 15:57:24 »
In afl 4 zie je bij opdracht 2 (waar de mol langs de kandidaten loopt..) in minuut 23:45 een persoon langslopen. Het beeld is wazig dus niet goed te zien wie dit is.
Wat mij opvalt is dat dit beeld als eerste werd getoond (de 1e seconde) in de 1e promo van dit seizoen.
link naar de promo https://youtu.be/T3vioElfKfA
Afl 4 bij minuut 23:45 terugkijken voor iets beter beeld van de persoon die door het beeld loopt.
De persoon die daar loopt werd volgens mij door niemand verdacht als mol op dit forum. Maar dit zou wel eens Stine kunnen zijn..





In afl. 4 is dit stukje te zijn bij minuut 23:45. De camera zoomt in en in de achtergrond zie je iemand door het beeld lopen. Niet goed te zien wie dit is, maar dit zou wel eens de mol kunnen zijn (stine)
Zou

 




Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #508 Gepost op: 10-02-2018, 21:21:54 »
Stine is weer lekker bezig vandaag ::joehoe::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #509 Gepost op: 10-02-2018, 21:29:23 »
Lekker enthousiast min geld aan t draaien  ::trots::

Offline fetix1

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #510 Gepost op: 10-02-2018, 21:46:17 »
Duidelijk molletje

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #511 Gepost op: 10-02-2018, 21:47:29 »
Lekker enthousiast min geld aan t draaien  ::trots::

Maar dat maakte niks uit uiteindelijk. Behalve dat ze zich voor de kijkers extra verdacht maakt. Zich verdacht maken lijkt sowieso haar agenda de laatste twee afleveringen, wat ze weinig subtiel doet.

Dat Olcay nu zo duidelijk biechtte Stine niet te verdenken sluit haar wel uit als Mol met afvallers Bella en Loes.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #512 Gepost op: 10-02-2018, 21:50:04 »
Ik vind haar steeds zenuwachtiger overkomen. Op een kandidaatse manier...hoop exit Stine volgende week, dan kan ik definitief helemaal deze tunnel uit

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #513 Gepost op: 10-02-2018, 21:54:12 »
Maar dat maakte niks uit uiteindelijk. Behalve dat ze zich voor de kijkers extra verdacht maakt. Zich verdacht maken lijkt sowieso haar agenda de laatste twee afleveringen, wat ze weinig subtiel doet.

Dat Olcay nu zo duidelijk biechtte Stine niet te verdenken sluit haar wel uit als Mol met afvallers Bella en Loes.

Ik snap niet dat er zoveel waarde wordt gehecht aan verdenkingen van de afvallers. Ik heb van de seizoenen 2014, 2015, 2016 en 2017 de eerste paar afleveringen teruggekeken en in elk seizoen ging degene die als eerst de mol als verdachte noemde bij de test er in dezelfde executie uit, of in de aflevering die daarop volgde als er geen afvaller in aflevering 1 was (2016 - Airen).

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #514 Gepost op: 11-02-2018, 10:15:02 »
Heb dit net ook in het opdrachtentopic geplaatst maar wilde het hier ook even kwijt:

De kamer waar Stine zich in bevond, was de kamer die tijdens de vragen van de quiz in de kick-off van moltalk er niet bij hoorde. Zou dit toeval zijn of een hint naar stine als mol?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #515 Gepost op: 11-02-2018, 11:26:10 »
Maar dat maakte niks uit uiteindelijk. Behalve dat ze zich voor de kijkers extra verdacht maakt. Zich verdacht maken lijkt sowieso haar agenda de laatste twee afleveringen, wat ze weinig subtiel doet.

Dat Olcay nu zo duidelijk biechtte Stine niet te verdenken sluit haar wel uit als Mol met afvallers Bella en Loes.

Hoezo? En je moet er ook rekening mee houden dat Olcay alles aan elkaar liegt. Verder denk ik als ze hier niet liegt dat ze gelijk heeft ;) Maar dat is vanuit mijn tunnel natuurlijk..

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #516 Gepost op: 11-02-2018, 11:39:03 »
Ik vind haar steeds zenuwachtiger overkomen. Op een kandidaatse manier...hoop exit Stine volgende week, dan kan ik definitief helemaal deze tunnel uit


Dat gevoel kreeg ik ook en ze oogt ook erg vermoeid en emotioneel.
Hoewel ze veel verdachte acties had deze aflevering, voelde het niet als molacties en begon ik sterk te twijfelen aan mijn Stine-tunnel. Maar wie dan...  ???

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #517 Gepost op: 11-02-2018, 11:51:25 »
Maar wie dan...  ???

Simone bijvoorbeeld. Of wellicht Olcay?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #518 Gepost op: 11-02-2018, 13:04:56 »
Ik vraag me af wat er nu precies is gebeurd, vlak voor de opdracht met het bordjes draaien. Stine zag er vermoeid uit en veegde tranen weg. Nadat ze een van de bordjes met geld op rood had gedraaid, vraagt Olcay: "Wat heb je omgedraaid?" Ze antwoord daar wat zuchtend op: "Ik heb geld omgedraaid." Op een toon van "Geld ja. Nou goed?"

Zou ze een kleine breakdown hebben gehad, of iets dergelijks?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #519 Gepost op: 11-02-2018, 13:07:19 »
Zou ze een kleine breakdown hebben gehad, of iets dergelijks?

Dat. Of gewoon een vuiltje in haar oog.
Ik zou er niet te veel achter zoeken.