Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139396 keer)

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #520 Gepost op: 11-02-2018, 13:16:39 »
Leek wel of ze last had van hooikoorts ofzo.
Ma how zeg!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #521 Gepost op: 11-02-2018, 13:50:23 »
Ik doelde niet alleen op de laatste opdracht. Ook in het gesprek met Olcay leek ze niet op haar gemak. Dat ze bang was haar bondje kwijt te raken leek alles behalve gespeeld.


Offline snugger

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #522 Gepost op: 11-02-2018, 17:27:49 »
Nauwelijks tijd gehad om te lezen wat sinds de uitzending alweer op dit forum is geschreven, maar wat met op viel is dat Stine soms in een lastige positie was geplaatst.

In het verlaten hotel 'sleutelpositie' leek ze in een uithoek te zijn gezet waar ze nauwelijks met de anderen kon communiceren. Simone en Olcay bijvoorbeeld konden elkaar verstaan en informatie uitwisselen. Stine hoorde de anderen niet - maar ze deed zelf ook zeker niet haar best om gehoord te worden.

In het Medea sanatorium en de draaiborden vond ik dat ze verdraaid moeilijke vragen kreeg: hoeveel zat er in de pot op een bepaald moment?

De meeste vragen die werden gesteld bij Medea vond ik makkelijk te beantwoorden, maar wat Stine kreeg voorgeschoteld was niet makkelijk.

Alhoewel ik nog niet geloof dat Stine de mol is, denk ik dat ze hier door de productie in de lastigste posities werd gezet. Afgelegen kamer; vragen die nauwelijks goed te beantwoorden zijn. Kortom: aansturen op het laten mislukken van de inbreng van Stine.


Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #523 Gepost op: 11-02-2018, 20:03:28 »
Stine is weer lekker bezig vandaag ::joehoe::

Schijnt weinig last van de pols te hebben  ;)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #524 Gepost op: 11-02-2018, 20:17:17 »
(...) Stine zag er vermoeid uit en veegde tranen weg. Nadat ze een van de bordjes met geld op rood had gedraaid, vraagt Olcay: "Wat heb je omgedraaid?" Ze antwoord daar wat zuchtend op: "Ik heb geld omgedraaid." Op een toon van "Geld ja. Nou goed?"
Zou ze een kleine breakdown hebben gehad, of iets dergelijks?
Een kleine of een grotere, ja, dat denk ik ook.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #525 Gepost op: 12-02-2018, 03:13:29 »
Het is al veel langer zo dat Stine vaak een klein beetje buiten de groep geplaatst lijkt te worden, denk ik tenminste. Ze krijgt weinig vertrouwen en wordt best vaak overgeslagen (zoals niemand aan Stine denkt voor penningmeester) . Niemand wil echt een bondje met haar en nu hoort ze door af te luisteren dat Olcay een ander bondje aan wil gaan. En - ik denk wel volkomen per ongeluk - ze lijkt vaak wel wat kritiek te krijgen wat ze niet goed heeft gedaan maar weinig warmte te ontvangen. Na verlies van haar maatje Emilio en wegtrekken van Olcay, voelt ze zich misschien wat allenig?

Of misschien heeft ze gewoon slecht geslapen. Het schijnt al een ontzettend vermoeiend programma te zijn om aan deel te nemen en als je slechter slaapt, raak je makkelijk uit je hum.

Nauwelijks tijd gehad om te lezen wat sinds de uitzending alweer op dit forum is geschreven, maar wat met op viel is dat Stine soms in een lastige positie was geplaatst.

In het verlaten hotel 'sleutelpositie' leek ze in een uithoek te zijn gezet waar ze nauwelijks met de anderen kon communiceren. Simone en Olcay bijvoorbeeld konden elkaar verstaan en informatie uitwisselen. Stine hoorde de anderen niet - maar ze deed zelf ook zeker niet haar best om gehoord te worden.

Vanuit mijn Simone tunnel, denk ik dat Stine in een uithoek is gezet zodat het niet al te erg zou opvallen dat Simone geen enkele moeite doet om de kamer van Stine te zoeken om haar te bevrijden. Voelt niet fijn voor Stine vermoed ik aan haar reacties te zien.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #526 Gepost op: 12-02-2018, 10:12:50 »
Mijn idee is dat Stine zichzelf wat buiten de groep plaatst door haar observerende houding. Ze doet niet actief mee tijdens groepsgesprekken bijv tijdens het moment aan tafel aan het begin van aflevering 6. Ze staat vaak letterlijk naast de groep als de groep bij elkaar staat.

Dat oogveegmomentje kan veroorzaakt worden omdat ze last heeft van haar contactlens. Net zoals Ruben draagt Stine 's avonds regelmatig een bril. Contactlenzen ( iig zachte) moet je na 10 to 12 uur dragen uit doen. Misschien had ze een stofje onder haar lens?

Offline OkeBenMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #527 Gepost op: 12-02-2018, 14:20:53 »
Dit lijkt me toch wel een belangrijk punt: Stine heeft haar zwarte vrijstelling voor dit moment bewaard! Nu kan je er als mol echt wat mee, want nu heeft ze de stemming beïnvloedt of de groep voor schermen of voor geld wil gaan.

Anders waren mensen die jokers hadden ingezet misschien wel voor geld gegaan, maar nu gaat bijna iedereen en masse voor het wegspelen van schermen. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2018, 14:23:44 door OkeBenMolloot »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #528 Gepost op: 12-02-2018, 14:28:51 »
Eens met Moedermol. Volgens mij had Stine niet gehuild. Maar ik denk wel dat ze het op dat moment niet meer heel erg naar haar zin had.


@ cinner. Ik denk dat afluistermomentje was geënsceneerd ... maar ik denk ook dat Stine Olcay een beetje 'geclaimd' had ... dat ze niet ook een verbond met Jan 'mocht' sluiten.

Ik kan me voorstellen dat dat over en weer irritaties oproept.

Misschien dat het hierna weer beter gaat met het duo Olcay-Stine want Olcay had alleen haar en Emilio op Twitter gevolgd ... en een paar weken geleden stonden ze nog innig naast elkaar na of voor een uitzending van Moltalk.

Citaat
Na verlies van haar maatje Emilio en wegtrekken van Olcay, voelt ze zich misschien wat allenig?

Was Emilio haar maatje? Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren. Volgens mij kon Emilio het met de meesten goed vinden en trok hij niet per se naar Stine toe.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #529 Gepost op: 13-02-2018, 02:54:29 »
Was Emilio haar maatje? Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren. Volgens mij kon Emilio het met de meesten goed vinden en trok hij niet per se naar Stine toe.

Had ook niet de indruk dat Stine en Olcay laaiende ruzie hadden ;) En kan me mogelijke ergernis van Olcay ook wel voorstellen maar het gevoel van Stine dat ze half alleen in het spel zit ook.

Emilio ging met iedereen om. Maar Stine trok wel naar Emilio. Ze zegt ergens dat ze het gevoel had dat Jan haar maatje Emilio had afgepakt (en dat ging ook best vreemd, Jan trok duidelijk weg van Jean-Marc en sleepte Emilio mee naar zijn kamer ;)). Of het nu echt zo was of niet, Stine kan zich een beetje afgezonderd voelen inmiddels.

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #530 Gepost op: 13-02-2018, 07:29:01 »
Mss niet zozeer haar maatje, maar ze hebben wel samen door Azerbeijan gerend. Dat schept een band waar Stine veel waarde aan hechtte en Emilio blijkbaar minder.

Offline cartitele

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #531 Gepost op: 13-02-2018, 10:23:48 »
Stine is in kamer 83 geweest, maar heeft niet het geld dat daar lag in de pot gebracht.  ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #532 Gepost op: 13-02-2018, 10:41:47 »
Als dat inderdaad 83 is heeft Simone (die gespot is met die sleutel) zoals Hulpmol al opperde die deur eerder geopend zodat Stine inderdaad met haar 83B-sleutel de kamer met het geld heeft kunnen openen. Oei, oei wat verdacht!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #533 Gepost op: 14-02-2018, 20:38:05 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cartitele

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #534 Gepost op: 14-02-2018, 21:03:55 »
Stine: "Op een gegeven moment dacht ik: Ik moet nu toch echt gaan rammen."

Waarom tik je dan zachtjes met een stok ergens naast de deur?

Iemand trouwens een idee wat dat voor stok is?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #535 Gepost op: 14-02-2018, 22:18:19 »
Vermoedelijk zo'n ronde stok uit een klerenkast waar je kleerhangers aan hangt. Ik zie namelijk een kastdeur open staan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #536 Gepost op: 14-02-2018, 22:32:47 »
Vraag me alleen af waarom met een stok slaan volgens Stine effectiever is dan gewoon op de deur bonken met de vuist :-X
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #537 Gepost op: 14-02-2018, 22:37:34 »
Dit lijkt me toch wel een belangrijk punt: Stine heeft haar zwarte vrijstelling voor dit moment bewaard! Nu kan je er als mol echt wat mee, want nu heeft ze de stemming beïnvloedt of de groep voor schermen of voor geld wil gaan.

Anders waren mensen die jokers hadden ingezet misschien wel voor geld gegaan, maar nu gaat bijna iedereen en masse voor het wegspelen van schermen. ::jaja::

Top! zo had ik het nog niet gezien! Zonder die zwarte vrijstelling zouden degenen die jokers hadden ingezet zeker voor geld zijn gegaan.
  ::bravo::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #538 Gepost op: 15-02-2018, 11:33:47 »
Vraag me alleen af waarom met een stok slaan volgens Stine effectiever is dan gewoon op de deur bonken met de vuist

Zwakke polsen...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #539 Gepost op: 15-02-2018, 12:17:30 »
Ja, ze had toch last van een polsblessure, zei ze?   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!